Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
En dat der oom een zwerver is die niemand zielig vind natuurlijk,. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
maar jazzmin is en blijft hét voorbeeld waarom jongeren moeten stoppen met crack [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-09-2008 @ 22:26:06 ] ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Eleonore wat is een chille soa? Kan je me er ook aan helpen? | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
hey nou niet meer op je teentjes getrapt doen kom hier en ik breek de jouwe.. zielige chick die je bent.. jij bent fucking zielig vieze soa ji mangg gaaaa ---------------------------------------- JAZZ | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Nee michaell jij niet jazzmin het lieve meisje natuurlijk. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
steeeeeeeeeeeen IS DE MAN respect... 013 26 oktober jeweetzelluffff maar ik woon niet in utrecht , had maar zo wat ingevud.. ---------------------------------------- JAZZ | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 09-09-2008 @ 22:25 Eleonore wat is een chille soa? Kan je me er ook aan helpen? nee sorry, waren alle chicks maar zo makkelijk als jezmin. ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
neenee geen crack ... alleen wierieeee michael.. ik ben je moeder niet hey.. jhuej huejjjj hueuuujj hou is op ---------------------------------------- JAZZ | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
ik ga 26e ook naar 013 jazzmin je gaat me zien ik ga je nakken swa. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
jazzmin een vrouw, yeah right ![]() Knul van 12 die de internet gangster uithangt ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
Coke moet gepusht worden! ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
:o Eleonore de soa-slut wil weer beginne makkelijk? ai..maakt niet uit ---------------------------------------- JAZZ | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
zullen we anders overnieuw beginnen jezmin? ik heb het gevoel dat we een slechte start hebben gemaakt... ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
wallah ik ben en vrouw, wtf man.. uhmm 17jaar .. wat kom jij opeens doen..slome ---------------------------------------- JAZZ | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
jazzmin mag ik je msn? ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
jazzmin, wat doe jij in het dagelijkse leven? (ff serieus) ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Wallah en steen tof vinden gaat niet samen. Maar toch ben je wel tof. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
wat denken deze mensen ---------------------------------------- JAZZ | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Nieroth = baas. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Luister dan, ik heb problemen maar weet niet hoe ik die shit moet oplossen. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
dagelijkse leve... zit op roc ---------------------------------------- JAZZ | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb wel haar MSN adres ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ga aan de mdma. Shit lost alles op | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: jazzmin schreef op 09-09-2008 @ 22:32 dagelijkse leve... zit op roc welke opleiding? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
hoezo wallah en steen tof vinden blabla.. fok dat.. schijttt steen is chill.. de man is Hilarisch.. ---------------------------------------- JAZZ | ||
![]() | ![]() |
Dat is het hele probleem juist ik wil van de drugs af gek, maar dan ga je naar de jellinek. Maar die shit is een kk sprookje man. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
ik breng je rap n borie jepjepjeeeep ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Jazzmin ik zit ook ROC waar zit jij? ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
opleiding voor hoer nou goed.. gaat je geen fok aan vriend ---------------------------------------- JAZZ | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Hoogste bieder mag het MSN adres van Jazzmin hebben ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ik bied me schaap ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Je kan ook gewoon stoppen met drugs nemen. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
3 halve liters! ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
Ja maar dat is best moeilijk, tis niet zo makkelijk als je denkt. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Wil alleen maar money, fok een koalo bitch. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
1euroooo EWAAA 1euro ---------------------------------------- JAZZ | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
coke moe gepushed wordu! | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
tfoe fakin khirt serieus wholla k sfeer jazzmin nog 1 woord bahkara | ||
![]() | ![]() |
Ik wil echt meer kempi tapes man, die shit is echt aan., ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
wat is het hier ineens druk! | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
bahkara whahaahahhahaa thomas... kleine thomas.. HOUD JE KANKR BEK ---------------------------------------- JAZZ | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Jasmin_ali9{...] nog een halve liter erbij, en je krijgt hem volledig... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
kempi is echt foking een poser.. ---------------------------------------- JAZZ | ||
![]() | ![]() |
Tis die boy met die crackface! ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Wie regelt haar msn even dan, ik laat haar hosselen in Utrecht vriend! ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
WOOOOOOOOW WTF IS JOUW PROBLEEM ---------------------------------------- JAZZ | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
haha jazzmin vermaak jeje nog wat schatje | ||
jazzmin jazz |
![]() | ![]() |
vuile kankerlijer .. WTF doe jij .. ---------------------------------------- JAZZ | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
ik ben.. altijd de schouder, de troost in zekere zin ze noemen mij, meer dan eens een hartsvriendin ik ben altijd maar het broertje, waarmee ze praten kan het maatje, een klankbord, maar nooit de geile man classic shit, alleen die eckte eckte omin strati G's recognizen dit ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |