Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 15-09-2008 om 18:25:43
Ja, triest verhaal, zowel van je zusje als van je track.

Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op maandag 15-09-2008 om 18:32:46
zo superwack is het niet, maar ff over de clip dan
het is een figurant? die daar staat te bewegen enzo? heb ik dat goed begrepen?
mag ik ff weten... waarom?
ik neem toch aan dat juist als het voor je zusje is je er zelf in wil staan en dan ook vooral niet een beetje wiggerlijk je handje heen en weer zwaaien maar meer een.. rauwiger iets te doen

al plaats je die gast in een clubomgeving past het nog beter

zoals gezegd, initiatief is dope, uitwerking minder

als ik jou was zou ik het over een paar jaar opnieuw opnemen en schieten om er echt een mooi stukje van te maken
succes dermee
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
038-NBZ
N. toch?
Gepost door 038-NBZ op maandag 15-09-2008 om 18:35:57
hij is het wel zelf, alleen die gast die er bij sommige stukjes bijstaat is een figurant ofso (waarom die die heeft snap ik ook niet )
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 15-09-2008 om 18:50:44
Maar de maker van de clip is dezelfde als die van Doc John!

Die had wel spangere figurantes.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op maandag 15-09-2008 om 19:08:49
mijn figurant is gewoon een mattie van mij
Hij zit ook op nl hiphop z'n naam is embracement
----------------------------------------
niet
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op dinsdag 10-02-2009 om 22:33:56
hier het bewijs dat ik niet die ene vage knakker ben
----------------------------------------
niet
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 10-02-2009 om 22:35:15
Yes, we can!!
----------------------------------------
onderschrift
blgcrew
Gepost door blgcrew op vrijdag 13-02-2009 om 12:09:14
Die figurant was dat niet dezelfde die ook bij doc john in de video zat? Clip is wel grappig, maar zeker niet goed genoeg om ervoor te betalen. Ik zou nog meer op je raps oefenen voordat je met clips enz komt.
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 13-02-2009 om 12:48:46
Quote:
elmagicoh schreef op 10-09-2008 @ 16:09
(...)


Wat een bullshit! Als je kijk naar hoe het eerst was is hij erg vooruit gegaan, tuurlijk kunnen er een aantal dingen beter maar hij gaat vooruit. Misschien vindt jij het wack wat hij doet maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die het wel kunnen waarderen! Plus het is een manier voor hem om zich te uiten dus wie ben jij om te zeggen dat hij beter kan verdwijnen? Misschien dat jij zo met je problemen omgaat, of als iets even niet lukt.


Hij dropped dit toch om ongezouten kritiek te ontvangen?
Dan moet je hem niet als een of andere toy hem gaan lopen verdedigen.
Sorry hoor, maar er zit geen korrel gevoel in deze flow, en het feit dat hij vooruit is gegaan ten opzichten van een jaar geleden, is een vrij trieste zaak als je dit hoort...
Ik hou van hiphop, en zit niet te wachten op de volgende Ali B, en ik weet dat deze comment je wellicht een drijfveer geeft, maar zo is het echt niet bedoeld.
Dit is gewoon jouw ding niet denk ik, ik zie je al weet ik het hoe lang verwoede pogingen doen om beter te worden, en opeens kom je met een clip aanzetten, terwijl je niet eens een Nederlandstalig kloppende tekst kan neerzetten.
Je zinnen zijn te lang, je mompelt maar wat binnensmonds (ik versta er niks van) schrijf kortere zinnen zodat je goed adem kan halen waardoor je beter kan articuleren en dus beter verstaanbaar bent.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Ko-eN Gepost door Ko-eN op vrijdag 13-02-2009 om 13:10:56
naja gecondoleerd, maar waarom dit uitbrengen..helemaal met zo`n onderwerp en dan ook nog een clip, ga eerst aan je shit werken man.
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 13-02-2009 om 13:15:10
deze track is al meer dan een half jaar uit, dit was meer een herdenking aan verlies van mn zusje.
en ik weet zelf dat ik in die andere half jaar wel wat ben gegroeid qua articulatie en
stapje verder met de flowtje
----------------------------------------
niet
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 13-02-2009 om 13:16:42
echt niet
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op vrijdag 13-02-2009 om 13:24:52
ga nou maar verder werken aan 'de' flowtje.
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 13-02-2009 om 13:25:43
jongen wat heb jij tegen mij?
----------------------------------------
niet
Ko-eN Gepost door Ko-eN op vrijdag 13-02-2009 om 13:36:00
damn jij bent gewoon echt een toy niggaaaa, en niet zo`n klein beetje ook, mensen hebben je egt wel de kans gegeven hier, en van een reputatie kom je moeilijk af, maar denk niet dat jij ooit het licht gaat zien, ben trouwens ook redelijk benieuwd naar je IQ. sorry als ik je uit je droom help, maar je shit is gewoon wack en zal ws ookwel zo blijven. En nee ik ben geen misgunner, ik hoor liever alleen maar dope tracks hier, maar wat jij doet is gewoon erg mn, plus je liegt alles bij elkaar. Ik was vroeger ook een beetje van ewaa hater dit hater dat maar uiteindelijk moet je zelf in gaan zien wat er verbeterd moet worden, je hebt heel wat te bewijzen ieg want je vind jezelf heel wat volgens mij, succes.
Lerrie
Je weet wel wie
Gepost door Lerrie op vrijdag 13-02-2009 om 13:42:05
Niet echt dope, video niet en nummer helemaal niet
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 13-02-2009 om 13:45:21
ja ok och thnx voor het checken oke ko-en jij hebt gelijk dus k denk dat ik me
anders zal gaan moeten aanpassen.
maar klinkt deze track niet beter want hij is week voor kerst opgenomen
----------------------------------------
niet
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 13-02-2009 om 19:02:06
Gast, kick je die baggerclip nou gewoon weer
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op vrijdag 13-02-2009 om 19:05:08
ik begin me nu wel af te vragen waarom iedereen zo haat op no apo?
het is 1 keertje wel leuk, 2 keer nog, maar daarna gaat het al gauw zielig zijn.. als je haat op de track aight, maar dit is haten op noapo zelf..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2009 @ 19:06:12 ]

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 13-02-2009 om 19:10:28
Because I can.
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 13-02-2009 om 19:16:43
hij kickt dit topic voor de derde keer, terwijl het al hondert jaar oud is en hij weet dat iedereen het gierig vind, reden genoeg om geagiteerd te raken lijkt me
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 13-02-2009 om 19:16:50
@ Fresh

Hoort jammer genoeg een beetje bij de cultuur hier.
Net wat je zegt, na een paar keer wordt het gewoon zielig.

En dan heb ik het niet over Apo..
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 13-02-2009 om 19:17:25


Vijfdemacht
^5
Gepost door Vijfdemacht op vrijdag 13-02-2009 om 19:38:15
@ no-apo

1. luister naar jezelf
2. luister naar professionele rappers
3. merk op dat je flow bagger is -> prop is een keer meer woorden in een zin man
Tharron
New to the rap game
Gepost door Tharron op vrijdag 13-02-2009 om 19:57:03
Hey ben nieuw hier. Maar heb wel wat rondt geluisterdt. ik weet niet of het komt door youtube maar dit is crap. niet aleen door youtube. je probeert teveel de "gangster" na te spelen werk er nog wat aan en je komt er vast wel!
Steach
ego is
Gepost door Steach op zaterdag 14-02-2009 om 00:21:13
even alleen naar degene hierboven, jij bent echt een mongool... ik weet niet of het komt door youtube maar toch weer wel... aars.. en wat is hier gangsta? Deze man praat over de dood van zijn zusje iets meer respect man ookal had hij zijn rijms van sinterklaasgedichten.nl gehaald... sukkel

o, en noapo je gaat vooruit denk ik... niet dat dit echt super is ofzo iig niet iets om door te stoppen, ik geef je 1 raad: ga niet de hele tijd op forums hangen voor feedback, zoals je ziet wordt er niet echt positief op gereageerd en dat kan nooit goed zijn voor je ontwikkeling, gewoon je eigen ding doen zonder internetshit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-02-2009 @ 00:22:39 ]

----------------------------------------
www.hofvanjaeden.com
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zaterdag 14-02-2009 om 09:16:40
Inderdaad, m'n tip is gewoon een half jaar ofzo geen tracks posten, maar blijven blijven oefenen. Boeken lezen voor je Nederlands en om je gevoel voor taal te ontwikkelen.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zaterdag 14-02-2009 om 13:14:13
Achja het is meeloop gedrag, als een paar mensen iets wack vinden kwakt de rest dezelfde mening neer zonder goede feedback, want het is ''leuk'' om het hele forum vs. 1 persoon achtig fight te houden.
Mijn mening, de beat is wel lekker...je moet inderdaad beter articuleren, ik versta er bijna niks van, maar vooral aan tekst werken.
Je moet ademhalingsoefeningen proberen om meer stamina te krijgen.
Ik heb je niet lang genoeg bijgehouden om voortgang te zien of niet, maar als je al een jaar bezig bent dan oefen je niet genoeg.
Snacky Gepost door Snacky op zaterdag 14-02-2009 om 14:14:47
Eerlijk gezegd denk ik eerder dat het door de tekst komt, ik zelf schreef ook met teveel lettergrepen, ben vervolgens maanden lang ademhaling oefeningen gaan doen om erachter te komen dat ik gewoon te veel lettergrepen gebruikten, je hebt wel een groot voordeel als je veel oefent dat geef ik toe, maar de oorzaak ligt denk ik niet daar.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op zaterdag 14-02-2009 om 18:56:48

----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zaterdag 14-02-2009 om 19:08:48
doc john is de SHIT
Outshining Gepost door Outshining op zaterdag 14-02-2009 om 19:43:22
Jullie grijpen ook eeeeeecht alles wat deze man zegt en doet aan om te bitchen hè. Word naar Steach, verder moet de rest hier voor de gein ook eens volwassen worden.
----------------------------------------
Sabr
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 14-02-2009 om 22:14:27
ja joh
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0148 sec.