Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
das niet handig, dus nu ren je steeds van pc naar pc? | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
HAHA nee tuurlijk niet, maar nu doetie het toevallig dus wel even. op school doet alles het wel gewoon, account enz. maarja careface. | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
tomtom, wrm bn je niet op msn? hebben jullie trouwens gezien wat obama zij over palin, de running man van Mccain? hahaha echt te grappig ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Running mate bedoel je vast![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Jezus houdt niet van mij! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Och arm! | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Jezus bestaat niet. Die is al een tijdje dood. ---------------------------------------- Days to come | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Jezus zit in ons allemaal! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik heb geen zus ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dat denk je maar. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
dan zou ze wel lekker zijn ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ze lijkt een beetje op je moeder, wel te doen. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
hou je bek over mn moeder he, kanker stumper ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
nvm [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2008 @ 20:24:59 ] ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha moeders... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
broederschap![]() |
![]() | ![]() |
fittti!!!! cml.exe feat livio noo dit word hard waar gaan jullie afspreken? | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
in jou achtertuin, neger ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
broederschap![]() |
![]() | ![]() |
ik ben geen nigger g. ik zet alleen die straattaal. ps kheb geen achtertuin | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ghetto ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Neen ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
welles. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: broederschap schreef op 12-09-2008 @ 21:21 ik ben geen nigger g. ik zet alleen die straattaal. ps kheb geen achtertuin Waarom voel je je dan wel aangesproken? Waarschijnlijk wou je dat je wel een neger was dus. ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
welles ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
wel eens ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
dan is die dus gewoon een nep nigger. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
ik ben de heetste rapper van Nederland maar heb geen kankermoney vriend! [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2008 @ 21:34:56 ] ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Dat zei kempi ook. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
heeft hij echt niet zelf verzonnen, ik was toen aan het souffleren achter een boom ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
broederschap![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Eleonore schreef op 12-09-2008 @ 21:31 dan is die dus gewoon een nep nigger. jup ben een nep nigger.. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
vind je dat chill? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Bomen zijn relaxed. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Flash vandaag niet ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
Had ik net een afspraak met een boom, komt ie te laat, denktie gewoon "schijt man". ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
hoe weet jij nou wat een boom denkt. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
Bomen kunnen best praten als ze zouden willen, maar dat doen ze niet. Ze zijn gewoon chill.. Bomen zijn relaxed. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
hoge bomen vangen veel wind ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
bomen zijn relaxed ja, alleen zijn die sparren altijd zo kk irritant ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
:') ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
Ze kijken naar het testament van het graf, wat gegraven was in de zinloosheid van de totstandkoming van de zucht naar verlangen. En dat geven jullie niet toe, daar zijn jullie te laf voor! ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
Oh en Peter heeft geen tepels, maar als je hem aait begint hij te huilen. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
haha tering | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha geweldig filmpje livio ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
waar kan ik video's uploaden vanaf 850mb? en dat het dan ook volkomen gratis is?? ---------------------------------------- niet | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
google video ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
maar dat is dan kut kwaliteit ik moet het in HD uppe ---------------------------------------- niet | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
Interessante diepgaande gesprekken hier. ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
daar zijn we voor. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
touwslagers ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |