Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
paisley
.
Gepost door paisley op dinsdag 16-09-2008 om 10:59:42
paisley de bitch

Jaa je geeft ze HIV dus beter ga je weg dr mee..
Niemand chilt met jouw mee want je ruikt het zelfde als naar de wc.
Scheme015 wie is dat dan? Jij met je praatjes het verbaast me dat je carriere
Foutloos kan klaare dan. Je lot is om dood te gaan, dus stop mar met hiphop.
Je bent een snitch,laat je matties valle, zodat je hoger komt..maar je valt allemaal maar lager,
En ze stompe je op je kop..hehee
Ga toch weg met je donder en onweer, je adem stink, vandaar dat mensen
Weg waaien en vluchten.Je denkt dat je de bom bent, maar nee vriend ,
Daar komende niet ver mee, Hermelien rijmen, dat ben jij,geen skills geen zelfrespect
Vandaar dat je met je white ass deze rijm verzint. Je paast niks vriend, want als ik klaar met je ben
Heb je geen hand meer om mee te zwaaie.
Ik ben de baas ja, en als ik in je boeredorp kom, klaar ik elke koe, samen met je scheeve moe*(moeder)
Who u callin nigga? Beter blijf je in je gat, voor dat ik je moeder laat verkrachte, door
De zwerver om de hoek, dus kom niet fokke met je ouwe troep.
Je fokt jezelf al, dus wie kan je nog fokke.. beter kanker je op met je gebrabel ..vieze
Afgerachte junk.Jouw stijl is net zo goedkoop als je moeders reet, 1euro en doet alles wat je
Haar maar beveelt.Je hebt geen flow gast, haal dat maar heel snel uit je leege hoofd..
Paisley zo heet me slak ook, je ontwikkeld een slechte aarde met je verkankerde adem,
En die stank die uit je aars komt.Volle zalen? Nee slet kom niet praten, je TREKT volle kamers, met vieze
Oude manne, bah bah.Stop maar jaa , doe het maar alles op jouw manier, opgeven ..doet dat,,
Dat is je geraden,want ik hoek jouw.. als ik je zie.
x.. voor die hater.

haha,,, even op jouw niveau verlagenn

pieceee!!


[Dit bericht is gewijzigd door jazzmin ]
jazz
...
....
--------------------------------------------------------------------------------
je disst je in je eigen woorden geloof je niej moet je horen
---------------------------------------------------------------------------------
je scker dat ik jou een ziekte wenst
en ach er chillen 100 mensen want ze raken aan me aangewent
mijn carriere is nog succesvoller dan jan smit en jij kent schemo015 niet wat je luistert alleen maar shit
ow jij bepaalt onze lot je hebt echt hoogmoed zogenaamd ben je god
ik heb nog nooit een homie laten vallen je kent me niet eens dus daar moet je
gewoon je bek dicht over houden.
ik breng ook tornados&vuur en hier een pepermuntje want voor jou is dat te duur
ik ben dom lomp en famous en ik waai niet weg zo als die levenloze lezers
je speelt de baas omdat de baas van huis is ik en dat ben ik en dat laat ik je zien wie die dope rijms verzint
ik ben een nigger me oom is een zwerver en bent zelfs bang dat een zwerver je gaat wiepe
volgens ben jij het die je loopt optefokke als je een leven had zou je snel van het internet afrotte
en vieze junk dit heb je zeker gescheven toen je stoned was en jij staat toch elke avond voor 1 euro bij de afwas
ik flow hem zo ziek verzin rijms in secondes maar waarom heeft god jou hersens gegeven dat blijft eewig zonde
kijk die kneus verzameld slakken je laat hem zeker aan je 2cm dick naar beneden zakken
en ow ja en ik rap en ik zing zo mooi dat je carriere hier eindigt en nooit meer begint
je bent nog nooit bij de urbn award laat staan de melkweg geweest het enigste waar jij komt is een oude mannen vrijgezelle feest
en mij hoeken ik zal je face maar verbergen ik doe het op mijn stylo ja ik weet je begint je er aan te ergeren
en kom naar me toe dan zul het wel merken
------------------------------------------------------------------
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-09-2008 @ 11:02:35 ]
aapje
Gepost door aapje op dinsdag 16-09-2008 om 11:19:57
haha oke. ik vind het niet echt.. goed. van beide niet.
na 2 zinnen heb ik al zoiets van eh oke waar gaat dit naartoe, grammatica lijkt nergens op dus het klinkt vet vreemd. bijv 'ik heb nog nooit een homie laten vallen je kent me niet eens dus daar moet je gewoon je bek dicht over houden'
je bek over dicht houden zou dan beter zijn zegmaar. het klopt gewoon niet.
van paisley ook, het zijn gewoon niet kloppende zinnen.
maar oke.
ik vote niet want ik vind het nergens op slaan.
paisley
.
Gepost door paisley op dinsdag 16-09-2008 om 11:37:34
nee ik weet sommige worden heb had ik niet echt goed aangesloten maar ik heb de tijd er niet echt over genomen hoor maar toch bedankt voor de tip
en ik heb hem zin voor zin terug gedist vandaar dat het ook slechter opeenaansloot

[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-09-2008 @ 11:39:12 ]
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 16-09-2008 om 11:39:22
peace is het, niet pieceee , voor de rest 2 kaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeenker neppe teksten
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
paisley
.
Gepost door paisley op dinsdag 16-09-2008 om 17:48:38
we lyrics zijn gestoordt ze moeten naar een spygiator
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 16-09-2008 om 17:55:26
Jazzmin vs Jazzmin??
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.