Index / Muziek / | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Noem hier je droom collabo bestaande uit jijzelf en 9 andere rappers/rapgroepen en de producer van de beat Die van mij: Blasterjack + BJ crew(Me click) Winne SLM Appa DAC Escalatie Team Kamer van cokehandel LSD Ground Zero Op de coupletjes En tjerk op het refrein Beat van Soulsearchin ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
djatta Catzo! |
![]() | ![]() |
dus jij droomt over lsd........ kinky man ik kan je wel up hooken stuur je msn in een pm dan ---------------------------------------- "..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
SLM ??? Kerel daar hoef je toch niet voor te dromen? Stuur SLM een PM, en je hebt een collabo met hem ![]() WTF hahaha | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Nee ik bedoel allemaal die mensjes op EEN track dus enorme collab en denk neit dat slm collab met me wilt dan zal ik toch wat beter moeten worden ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
zuaa shit ik heb geen hoge dunk, daarom draag ik airmax ![]() |
![]() | ![]() |
klinkt stom maar mijn droom is kempi ![]() en met bj natuurlijk maar daar heb ik al tracks mee ---------------------------------------- ik les mijn dorst met coca cola of pepsi ik heb geen coke meer nodig als ik de pep zie | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: zuaa schreef op 16-09-2008 @ 20:31 klinkt stom maar mijn droom is kempi ![]() en met bj natuurlijk maar daar heb ik al tracks mee yep yep Die ene track moet ik nog afmixen doe ik zo snel mogelijk ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
vind je BJ crew niet heel dom klinken? blowjob crew? ---------------------------------------- argh | ||
Sjoow![]() |
![]() | ![]() |
Beat: Jaylib Dj Premier op de Cuts Raps: Pharaohe Monch, Sean Price, Royce Da 5'9, Red&Meth Refrein: D'angelo & Erykah Badu Zou nooit bij elkaar passen, maar wel kkgruwelijk ---------------------------------------- Still lookin' good in 8-bit | ||
Alkohoolistjeee Pus uit me pik, Je kan een lauw biertje tappen |
![]() | ![]() |
NIks meer dan Muself en du vièze fur Refreintje door steen met backup vocals van kempi ---------------------------------------- Ik lust graag een glaasje, vaker dan de meeste | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Collabo met Doc John! Om maar effe met 1 flauwe kutgrap het topic naar de filistijnen te helpen. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
TwixXx Fop neger ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 16-09-2008 @ 22:17 Collabo met Doc John! Om maar effe met 1 flauwe kutgrap het topic naar de filistijnen te helpen. Geestige opmerking. ---------------------------------------- Francois the French guy | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
word naar maffedodo... ik wil met Do-P Iminic Freakdafunk De gevallen Engel Zattezakzix Sung Zjost Krozs Onid Chester Leon Quote: Bigfoot schreef op 16-09-2008 @ 21:39 vind je BJ crew niet heel dom klinken? blowjob crew? Nee bigfoot klinkt dope [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-09-2008 @ 22:22:42 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Damn ouwe, dat gaat je nooooooit lukken man! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
sPace![]() |
![]() | ![]() |
Kempi Steen Rocks Zix Appa Winne Jiggy Adonis Kleine Jay & cartes en dan ikzelf als producer/beatmaker ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2008 @ 15:31:18 ] ---------------------------------------- sPace, geen spatie! | ||
Thymozie![]() |
![]() | ![]() |
De hele aftermath zooi zou iets samen moeten gaan doen dat lijkt me dope, behalve fitty dan... ![]() | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Common Jiggy Rico Ill Bill Slaine Sean Price Celph Titled Royce Da 5'9" Nas pete rock op de beat [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2008 @ 18:04:02 ] | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Kempi, Sjaak, Big2, IndrUH, l2n en Soldaat. Paupert op de beat! ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
Rinse nieuw profiel ![]() |
![]() | ![]() |
Kleine Jay & Cartes + Rico! :7 | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
RJD2 op de Beat Curtis Mayfield op het refrein MF Doom Vinnie Paz CL Smooth Lupe Fiasco Guru (Gangstarr) Sean Price Classified ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 16-09-2008 @ 18:03 SLM ??? Kerel daar hoef je toch niet voor te dromen? Stuur SLM een PM, en je hebt een collabo met hem ![]() WTF hahaha Uhm nee. Die van mij zou zijn. Regga Cartes Imperial Surya Fresku Per.Verz Dio Neger R. de Vries Ferry Op een beat van Big2 [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2009 @ 12:12:34 ] | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
die van mij nu, keyzer klaas en l2n, midwest choppers remix ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Wreedzak![]() |
![]() | ![]() |
Ik rap niet, maar als ik rapper/beatmaker was: Fresku Winne Sticks Steen Jiggy & DAC ---------------------------------------- Syeah | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
mr probz op t refrein cane met een verse en ADI met een verse.. op Jessbeats | ||
Carlito![]() |
![]() | ![]() |
ICE CUBE:d ---------------------------------------- W.C.: If you live on the Westside of your Town, let them Other fools Bow Down | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Kadee en Beyonce mawfakkas! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
op een beat van Penny. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
Kempi Feat. Spacekees ![]() Ik zie de clip al voor me gheheh [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-06-2009 @ 15:20:11 ] | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
YeYe Method Man Rico Redman, Sticks, Extince, Mos Def, R.A. The Rugged Man, Apathy, Typhoon, James, Spelbreker Joehoee!! . Mobb Deep beat [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-06-2009 @ 13:51:59 ] | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
big pun ft tonedeff, termanology & joel ortiz op een beat van domingo ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Riestekorrel DieKoeRentDieKoeNa ![]() |
![]() | ![]() |
Next Level Collabo: DuvelDuvel vs Kool Keith - Kutmasta Kurt fix de BoomBap geen andere Wrapper kan deze banaan pellen [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2009 @ 04:14:14 ] ---------------------------------------- http://www.threshrecs.com/ | ||
Geleerde | ![]() | ![]() |
Damian Marley als zang Kool g Rap Masta ace Madlib en Hi tek op de beat Dr.dre achter de knoppen | ||
Jackdeaap PABLAAAAAAAAAAAW ![]() |
![]() | ![]() |
beat: combinatie van El-P & Necro chorus: Andre Manuel samen met Rock the Rockness Monsta couplets: Jack van de Zalm, Cage, Ill Bill, R.A., Q-Unique, Nav Nekuel, Convince, Ill Material & Jakki da Mota Mouth in een pakketje [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-06-2009 @ 15:06:54 ] ---------------------------------------- ijerkoffinmycereal | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Refrein-Bjork beat-squarepusher rap-cypress hill ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Jackdeaap PABLAAAAAAAAAAAW ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 09-06-2009 @ 15:17 Refrein-Bjork beat-squarepusher rap-cypress hill aan ---------------------------------------- ijerkoffinmycereal | ||
Index / Muziek / |