Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2008 @ 20:13:51 ] ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=Mg3zesVdhSY&eurl=http://failblog.org/ ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
JASPERB brup ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- subtítulo | ||
![]() | ![]() |
hehe dat lachje van m daarna![]() | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
haha check die reflex, een echte ghettonegert ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: JASPERB schreef op 17-09-2008 @ 20:24 [URL=http://img98.imageshack.us/my.php?image=l2nkopiehp6.jpg]( Plaatje )[/URL] ehh das negativ hoor.... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
doe je al die moeite, weet je niets eens dat het negativ was... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: JASPERB schreef op 17-09-2008 @ 20:24 [URL=http://img98.imageshack.us/my.php?image=l2nkopiehp6.jpg]( Plaatje )[/URL] haha jij bent echt voorschut ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Ja! ![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
JASPERB brup ![]() |
![]() | ![]() |
ja negativ, wat voor kaas maakt het uit, 't was maar een herinnering aan hoe L2 live is. ---------------------------------------- subtítulo | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Frustraties, Jaspertje? | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Dat wordt L3N ![]() | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
haha hilarisch, Regga, Nega ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
haha jasper beetje zielig hoor jalozie is een moeder | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
Even iets anders, mijn overdrachtssnelheid is bij het downloaden van albums ineens fkn traag.. terwijl het eerst altijd op een mooi tempo ging. Kan ik daar iets aan doen, of komt het mss door het verwijderen van cookies? | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
free l2n, daarna wordt je donwloaden sneller ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
haha | ||
D-on | ![]() | ![]() |
jaa je moet je cookies terughalen, dat is het! Wie gooit z'n koekjes nou weg ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
koekjes zijn lekker, zonde zonde ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
D-on | ![]() | ![]() |
biertje? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
de koekjes zijn niet meer terug te halen | ||
Heeft niks met cookies te maken. | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
Oki | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Nee meer met donuts ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
Nee, seks met poppen. | ||
![]() | ||
![]() | ![]() |
hahahaha baas plaatje![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom is L2n geband, sbu? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ja free l2 sbu, free hem ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
"Free..." Heeft nog nooit geholpen hoor, heb het niet zien gebeuren in de bijna 6 jaar dat ik hier kijk. Dus bespaar je de moeite.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2008 @ 22:44:55 ] | ||
![]() | ![]() |
ook geen reactie van spade he, jammer | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 17-09-2008 @ 20:03 als meerdere mensen dezelfde avatar hebben is dat echt irritant zo beter? ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
schaduw, geen mod meer? ik loop echt achterrr ---------------------------------------- .... | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ben je moe eleonore? ---------------------------------------- .... | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ja dat ook. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
ik verveeeeeeeeeeeel me!!!! | ||
D-on | ![]() | ![]() |
zoek hobby's ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
gan dan voetbal kijken, best vermakelijk! | ||
Quote: Replay schreef op 17-09-2008 @ 22:53 schaduw, geen mod meer? ik loop echt achterrr https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=27398 | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ga jonko roken ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Hoe staat het met de NLPD carriere Schaduw? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Niet over roken gaan hebben.. I'm all out. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Och hede, gebeurt weer teveel zonder dat ik er vanaf weet. ---------------------------------------- .... | ||
Kut he? Ik heb trouwens eindelijk mijn liveopnames kunnen fiksen.. Jij wilde toch ooit nog eens iets horen van me? | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga zo lekker in mn bed een filmpje kijke met een jay erbij, shit wordt nice ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Quote: D-on schreef op 17-09-2008 @ 23:05 Hoe staat het met de NLPD carriere Schaduw? Prima hoor. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 17-09-2008 @ 23:08 Kut he? Ik heb trouwens eindelijk mijn liveopnames kunnen fiksen.. Jij wilde toch ooit nog eens iets horen van me? Ikuuh? ja natuurlijk!! Kom maar op! ---------------------------------------- .... | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |