Index / [arch] Eredivisie Audio / [Pagina: [1] 2 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Hoi!! Iedereen gaat weer trug naar school, en ik heb opzich meer tijd over dan toen het vakantie was dus we gaan weer een toernooi proberen! Je mag je inschrijven als groep, of solo (niet beiden) 1e 8 mensen (of 16) gaan door, ligt eraan hoeveel aanmeldingen ik krijg. Ik ga het nog met wat mensen over en prijs hebben ofzo, dus dat komt nog!! Laat het inschrijven beginnen!! ----------------------------------------------------------------------------------- Er zijn trouwens heel veel nieuwe audio rappers hier op het forum en oldschool pappies die nog audio's droppen, dus ik verwacht 8 aanmeldingen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2008 @ 14:18:10 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Dope initiatief! Ik meld mij aan. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Bij ruime deadline (2 weken) doe ik mee. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe ook mee denkik ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
joah k ook misschien | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
als ik de kans krijg en shit, meld me wel vaker aan de laatste tijd, maar weinig tijd en zo, maa zal ht proberen ---------------------------------------- argh | ||
Straatknaapjes![]() |
![]() | ![]() |
Straatknaapjes zijn in! | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind hun maar manke g's ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 22-09-2008 @ 14:41 Bij ruime deadline (2 weken) doe ik mee. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
aight al wat aanmeldingen, er zijn nog genoeg rappers, dus meld je aan deadline word besproken onder de deelnemers, maar het lijkt me dat het 2 weken word kiss X ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
in. ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe ook een keer mee. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Ik heb wel texten maar geen beats, of mag je ook instrumentals gebruiken van tracks? ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
dan ben ik ook in ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
fok it ik ben sowieso wel in, ruime deadline of niet ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
doen nu ong. 12 mensen mee, dus nog 4 en dan hebben we 2 keer 8! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Wanneer begint dit eigenlijk? | ||
![]() | ![]() |
maandag maak ik de topics, wil eigenlijk nog 4 mensen ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
sungman er is daar nog onraad sire ![]() |
![]() | ![]() |
worden het battles of topicals of beide? | ||
![]() | ![]() |
gewoon battles, of veel mensen moeten topical willen, maar battle vind ik meestal het leukste ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, ik doe mee als dat mag van sammy ik zal droppen enzo.... ![]() | ||
Jthag De Voorzitter ![]() |
![]() | ![]() |
Ach fuck it, ik wil ook wel mee doen als er nog plaats over is. Hopelijk niet weer teveel No-Shows dit keer.. ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
als het topicals worden haak ik af hoor, gewoon battle's ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Jthag De Voorzitter ![]() |
![]() | ![]() |
Daar ben ik 't mee eens. ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
Majestics Hell Squad 101 ![]() |
![]() | ![]() |
Baaz iz in | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 27-09-2008 @ 19:13 als het topicals worden haak ik af hoor, gewoon battle's ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
morgen topics? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
kdubbelbee kebab ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe mee ---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. | ||
Majestics Hell Squad 101 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 27-09-2008 @ 19:13 als het topicals worden haak ik af hoor, gewoon battle's [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2008 @ 22:20:16 ] | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 26-09-2008 @ 17:13 gewoon battles, of veel mensen moeten topical willen, maar battle vind ik meestal het leukste ---------------------------------------- onderschrift | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
in ---------------------------------------- argh | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil tegen biggipattaboi ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
ik heb nu 16 namen! maar niet iedereen heeft echt met zekerheid gezegt dat ze meedoen, dus zie je je naam staan laat weten of je echt mee doet, dan kan ik topics maken soldaat iminic L2N thomas bigfoot Straatknaapjes jos de boss lay-on SLM CB-finest Pascool Jthag majestics kdubbelbee DutchNelson sungman [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2008 @ 01:54:33 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Ik ben in zolang ik topics zie first thing in the morning. Edit: Als in dinsdag morgen gezien dat het 12 uur geweest was [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2008 @ 12:53:26 ] | ||
Jep, ik doe mee. | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
idem ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
nou ikmaak vanavond gewoon de topics dan zien we wel aight ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
dikkesam you better ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
jeej jeej, waar blijven die topics ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
sungman er is daar nog onraad sire ![]() |
![]() | ![]() |
ö, was eigenlijk niet van plan om mee te doen. mocht er iemand anders nog willen, mag 'ie mijn plek overnemen. anders blijf ik wel de 16e deelnemer. | ||
![]() | ![]() |
Ga je die topics nog droppen vandaag? ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
M'n oma is nog sneller! ![]() | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Als er iemand uitvalt, count me dan maar in! Toch een keer zo'n toernooi meemaken! [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2008 @ 23:15:12 ] ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
![]() | ![]() |
nog 5 minuten en dan gaat BigSam de boeken in als de gast die no-showt op zijn eigen toernooi ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
jo ik maak nu de topics ![]() ik vervang gizzle voor sunman aight peace [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2008 @ 00:17:00 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
je bent een baas! ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
_-SHD-_ SpitHemDoor ![]() |
![]() | ![]() |
mocht er nog een plekje zijn dan doe ik mee ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2008 @ 21:26:09 ] ---------------------------------------- Me shit is zo vreet zelf me drollen leggen punch-lines | ||
![]() | ![]() |
je mag wel invallen bij iemand anders, als de rest dat ok vind ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
_-SHD-_ SpitHemDoor ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 20-10-2008 @ 01:04 je mag wel invallen bij iemand anders, als de rest dat ok vind ik hoor het wel ---------------------------------------- Me shit is zo vreet zelf me drollen leggen punch-lines | ||
![]() | ![]() |
we gaan alle battles verlengen met 1 week (misschien 2) want niemand heeft nog gedropped en er is geen vervanger voor bij chesters battle, dit is wel laatste toernooi alles gaat moeizaam en dat demotiveerd mij om het nog te doen, ik ga wel iets nieuws verzinnen dus blijf eda in de gaten houden ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Index / [arch] Eredivisie Audio / [Pagina: [1] 2 ] |