Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
alexmarvel
http://alexmarvel.blog.com de blog.....
Gepost door alexmarvel op dinsdag 23-09-2008 om 12:59:00
MAIN ACT
Kohfie Konnect
Turk + Omi + DJ EZD + host Bashful
10-10-2008 Dommelsch zaal 21.30 uur

Kohfie Konnect bestaat uit Terilekst, Tenshun en Jiggy Djé. Harde raps op harde beats is de ‘bottomline’. Bij hun eerste ontmoeting bleken Tenshun en Jiggy elkaars perfecte sparringspartners. Op de track Rappers hier van de Belgische rapper Castro bleek dat toen ze voor het eerst samen op een track verschenen. Ze hadden allebei een passie voor twee dingen: punchlines en koffie. Dit resulteerde in nachten lang wakker blijven, koffie drinken en raps schrijven. Terilekst bleek de uitgelezen beatmaker: ongefilterd hard en pure beats.



Het eerste wapenfeit van Kohfie Konnect als groep was de internetvideo Dikke Neus. De video ging van weblog naar weblog en vergaarde underground cultstatus. Bovendien kregen mensen zin in Kohfie. Na de track Littekens op Made in da Shade’s compilatie album Scarfaced werd het even stil rondom de mannen. Nu is het zo ver of is het over.
Uit het niets dropt Kohfie Konnect HETISZOVER. De Tsaar Punchline en de Keyser Punchline over beats van ‘de beste producer op de mic’ Terilekst. Word wakker en ruik de koffie!

Turk wordt door SpaceKees uitgenodigd als back-up MC voor de tour met Jiggy Djé en daar laat hij zich gelden als een opvallend sterke persoonlijkheid, zowel op als naast het podium. "Ik ben de volgende die iets uitbrengt op jouw label" belooft hij Jiggy Djé in oktober 2007. Amper drie maanden later is zijn eerste EP klaar: 'Turkse Pizza', want dit is slechts een voorproefje van wat Turk in de keuken heeft. De volledig door super-beatmaker-mega-talent SirOJ geproduceerde EP bevat bijdragen van onder meer Spacekees, Jiggy Djé en Heist Rockah en is volledig aan elkaar 'gehoorspeeld' door Willie Wartaal en Vieze Fur (de Jeugd van Tegenwoordig).

Omi komt uit Nijmegen en is tegenwoordig gevestigd in Breda. Omschrijving op myspace: “ Kleine bleekblanke heethoofd met vinylfetisch en een afwijking naar links. Wapens van keuze: Microfoon en MPC. Al veel eerder raps in het Nederlands gedropt maar pas vorig jaar definitief overgestapt; de band Fair Play Committee was zijn laatste Engelstalige project als MC.”
Zijn internetpromo Planeet Rock Volume 1 is zijn eerste levensteken als soloartiest. Hij rockt live met Skum en DJ CoCo Bryce. Verder heeft hij deze zomer voor het theaterproject Anna muziek gemaakt.

Uiteraard zijn de Krushz residents EZD en Bashful ook deze keer weer van de partij.

Aanvang: 21:30 uur Zaal open: 21:00 uur
Toegang: € 9,00
----------------------------------------
http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die......
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op dinsdag 23-09-2008 om 13:03:52
Aanwezig? Wah denkte zelf?
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 23-09-2008 om 13:04:25
Hmm.. wel een tripje met de auto waard..
melk
is goed voor elk
Gepost door melk op woensdag 24-09-2008 om 15:09:17
uiteraard present

omi, dat ben jij toch, monn-e? haha
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op vrijdag 26-09-2008 om 04:11:33
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Jere Gepost door Jere op vrijdag 26-09-2008 om 09:14:36
Quote:
melk schreef op 24-09-2008 @ 15:09
uiteraard present

omi, dat ben jij toch, monn-e? haha


Vraag je nou serieus of Monn-E Omi is ?
Dat pikken we niet natuurlijk
----------------------------------------
www.jere-me.com
melk
is goed voor elk
Gepost door melk op vrijdag 26-09-2008 om 16:51:42
Ik sprak monn-e op TRTR en dacht dat hij omi was, weet ook niet waarom. Het gaat dus om een grap van ongekende klasse.

Jammer dat je het niet kan bijwonen, jere-me? Maakt niet uit, er schijnen hele vette URBAN feesten in Licoln te zijn.
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zaterdag 27-09-2008 om 11:47:12
Hey Milk, ik ben niet Omi mayne. Hij is wel ong. even groot, maar een stuk ouder dan mij en...anders Wordt wel dope ditte, kom je niet terug uit England voor deze dan Jeremy?
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
melk
is goed voor elk
Gepost door melk op zondag 28-09-2008 om 05:16:37
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2008 @ 16:47:47 ]
alexmarvel
http://alexmarvel.blog.com de blog.....
Gepost door alexmarvel op maandag 06-10-2008 om 14:57:06
vrijdag!
----------------------------------------
http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die......
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 06-10-2008 om 15:12:33
Quote:
Monn-E schreef op 27-09-2008 @ 11:47
Hey Milk, ik ben niet Omi mayne. Hij is wel ong. even groot, maar een stuk ouder dan mij en...anders Wordt wel dope ditte, kom je niet terug uit England voor deze dan Jeremy?


damn dan issie niet groot
----------------------------------------
argh
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op dinsdag 07-10-2008 om 21:15:38
In de winkel 'HETISZOVER' soon:

10 oktober in de Mezz (Breda)
11 oktober in de Fenix (Sittard)
11 oktober in de Toykyo (Gent)
11 oktober in de Avenue (Antwerpen)

=> http://www.myspace.com/kohfiekonnect
----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op woensdag 08-10-2008 om 11:29:26
kernkoppen op dezelfde dag in het mezz cafe
dus vor turk en kohfie eerst kernkoppen tjecken denk zo



Dommelsch Locals Only! on Tour: Kern Koppen + Wilsum + Outerspace Overdoese
10-10-2008 Mezz Café 21.05 uur





Dommelsch Locals Only is Nederlands grootste platform voor independent talent. Het biedt een uitgebreid pakket aan ondersteunende elementen waar talentvolle nieuwe bands de ruimte krijgen zich inhoudelijk verder te ontwikkelen en om zich op podia, radio, televisie en internet te presenteren voor een groter publiek. Muziekliefhebbers kunnen zo veelal gratis kennis maken met nieuw talent.

Hiphop liefhebbers stappen voor ze in de zaal van Mezz naar Kohfie Konnect gaan eerst het Mezz Café binnen voor Kern Koppen!

Kern Koppen
Den Haag staat niet bepaald bekend om haar bruisende hiphop-scene, maar de formatie Kern Koppen wil daar verandering in brengen. Dit drietal geroutineerde hiphopfanaten bestaat uit de Ahab en Ki en de producer Tommy 2 Times. Het trio vormde de harde kern van het eveneens uit Den Haag afkomstige NuClear Family, maar na het uiteenvallen van die groep gingen de overgebleven heren als drietal verder. De verfrissende combinatie van live-instrumenten, platensamples en digitale effecten is kenmerkend voor Kern Koppen. Daarnaast zorgen de mc’s voor persoonlijke en eerlijke introspectieve teksten.


----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
Eddy_G
Gepost door Eddy_G op donderdag 09-10-2008 om 21:25:31
dubbel feestje
eddy G ist dabei
alexmarvel
http://alexmarvel.blog.com de blog.....
Gepost door alexmarvel op vrijdag 10-10-2008 om 12:26:21
je boy alexmarvel is ook van du partij!
----------------------------------------
http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die......
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op vrijdag 10-10-2008 om 18:27:21
Ik denk dat ik deze niet wil missen, big thangs gaan down vanavond, wederom. Wordt hard deze...
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Bosstardo
Gepost door Bosstardo op vrijdag 10-10-2008 om 18:32:22
GVD ik kan niet
----------------------------------------
Wordt niet gezien
Outshining Gepost door Outshining op zaterdag 11-10-2008 om 10:07:44
Ooooooooooooooooh stond daar even Hux B on stage ((laat me verliefd zijn op die man))
----------------------------------------
Sabr
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zaterdag 11-10-2008 om 12:54:59
hoe was het dan? iemand cd gekocht en gecheckt?
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op zaterdag 11-10-2008 om 13:29:19
shit was kanker hard
tenshun is gruwelijk
cd niet gekocht
heb al mijn geld opgezopen
was ook goed bezopen gister
heb nu kop pijn kortom goeie avond
----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zaterdag 11-10-2008 om 16:42:17
Was een dope avond gister!
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
melk
is goed voor elk
Gepost door melk op dinsdag 14-10-2008 om 16:39:03
goeie show
goeie sfeer
dope avond

iemand enig idee wat de nieuwe krushz zal brengen?
dunic
van saus tot erger
Gepost door dunic op woensdag 15-10-2008 om 12:04:19
ik zag op macascene dat het best wel druk was idd
----------------------------------------
myspace.com/dunic
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.