Index / Drop je eigen audio / | ||
Master_Poepsex![]() |
![]() | ![]() |
ik plaag de mensheid met verschillende plagen die meedogenloos killt in je slaap zjikkik en faash prikken met kaas of misschien een plakje worst heb je trek en dorst? hier een menselijk bot! je moet het op eten anders maak ik je dood steek een mes in je hart dat is de slager zn brood kannibalen shit ja dat vind ik wel wreed opkankeren nu met je stinkende reet je bitch die is heet dus ik verkracht haar als aandenken geef ik haar een balhaar met een beetje poep eraan, hmm, lekker fris bloedgeile kids van 8 shit gekke shit kenker en pis, laat die infecties maar bloeien ik word er zo geil van ik kom klaar in een koe die koe slacht ik nu af ik ben zo aardig want ik graaf z'n graf hahaha je staat paf madderfakker, ga je handen wassen je gaat tegen de vlakte staman ik ga je moeder ballen ik maak een gaatje in een brein en stop me lul erin het verstand zit in m'n pik ik hou van sick shit ik flip dit en rip je bitch ze zal bloeden kid je weet dat dit de bedoeling is bloeden BITCH!!! als ik naar dat bloed kijk word ik geil als je wijf ze maakt me pik stokstijf pas op dat je het niet met mij aan de stok krijgt en ik je aan me stok rijg sperma, bloed en pis, normale shit, ik weet dat het ver te zoeken is, roep je click ik laat me anaal nemen wie ben ik dat is een vraagteken, vroeg of laat laat ik me naam weten zal ik je slaan? "graag meester." nu is het wachten op de volgende track ik laat wat van me horen als je aan me pik trekt muwhahahahahahahahaha | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
de clones worden ook steeds maffer van naam ... | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
shiit fakin zielig | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ga je handen wassen Zjoerd | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
uuuh ff serieus dit ben ik niet..... | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
je broertje? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
maar toch heel toevallig hetzelfde ip adres ra ra ![]() | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
ahahhahahahhahah![]() gwn de naam al , ahhahahahaah ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Uhm ja, wat kan je hier van zeggen ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
![]() | ![]() |
een of andere misvormde mank-g ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Master_Poepsex![]() |
![]() | ![]() |
ik wil een collab met mank-g!!!!! | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Vind dit niet grappig ofzo .. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
dap vertel dan ook even direct de identiteit van de abc click, toen reageerden jullie nooit? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
en bij mank-g werd er ook nooit iets gezegd | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik denk dat het billy is ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
haha abc click was kankeraan ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
abc click = jos de boss ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
mank g is een soort van god [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2008 @ 00:36:26 ] ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
en hij danst voor 5 euro? dan weet ik wel wie hij is ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
ABC-click waren toch Huussuh e.a. ? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Rallic schreef op 23-09-2008 @ 23:20 en hij danst voor 5 euro? dan weet ik wel wie hij is check de laatste track op http://www.myspace.com/dedikkevandalen ***de onthulling**** ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 23-09-2008 @ 23:37 (...) check de laatste track op http://www.myspace.com/dedikkevandalen ***de onthulling**** dope track ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
abc click was kankerhard haha dat die nog altijd onbekend zijn gebleven zij kwamen ook met geskillde shit andere ghosts doen dat niet behalve fikkieee | ||
D-on | ![]() | ![]() |
en sickboy zwiebel+mc ruitentikker ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ja wie was sickboi ookalweer.. mischien bel ik hem om die chester diss te lacen ik hoor nog wel homage van master poepsex braaappppp praaa [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2008 @ 00:50:44 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Jere | ![]() | ![]() |
LVO beweging ! beste gimmick ever ---------------------------------------- www.jere-me.com | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Upload eens iets van die abc click ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
geentracks, ze hebben alleen tekst battles gedaan geloof ik. leipuh_davey, mc-disser en er was er nog één geloof ik. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2008 @ 11:04:53 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Wat een lieve tekst ![]() ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
Index / Drop je eigen audio / |