Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ja heb van 6 tot 9 gesport, daarna douchen en dan eten. ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Goed bezig | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Mwah ik ben vrij lui laatste tijd, haha nog 2 weken alleen thuis, heerlijk! ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
i envy you | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ja sporten gaat fur die slowchat.. maar die 2 weeks home alone is dopeness, word 'm up, fissa bij supah..! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Godverdomme, wat kan je bed toch lekker liggen.. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
net wakker? | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ben afgelopen 2 weken ookal alleen thuis geweest, maar het chilste is dat ik deze week vrij ben, en volgende week een beetje naar school moet. ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
dusssssssssss.....party bij superdoper! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 29-09-2008 @ 23:12 net wakker? Nee, lig er net in. Kussens in de rug, laptop op schoot, dvdtje erin. Net ook nog een slaapmutsje gehad in de vorm van een glaasje grasvodka. Gewoon ff helemaal tot aan de tenen ontspannen.. ..en er morgen weer om 0615 uit ![]() | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Big up naar loyal-mc ik ben gek op die shit :'( ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Fawaka nl hiphoper's ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
R.I.P. Relus ter Beek Sta nog met die kerel op de foto... Serieus hij had humor man! Was toen bij 'm op kantoor daar, ging hij vertellen over die gijzeling toen en shit, en dat iemand uit het raam sprong, en iemand anders ook, en die 1e die sprong, die overleefde het niet.. Omdat die ander, (met een dikke kont) erbovenop was gesprongen. ---- Zoek die soldaat! Hey toevallig, hij was minister van defensie :p [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2008 @ 23:26:24 ] | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Als jij één gast op die foto bent, ben je echt een nerd. ---------------------------------------- Oke oke. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 29-09-2008 @ 23:11 hehe ja sporten gaat fur die slowchat.. maar die 2 weeks home alone is dopeness, word 'm up, fissa bij supah..! Quote: Zjoerd schreef op 29-09-2008 @ 23:15 dusssssssssss.....party bij superdoper! im down ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Quote: United schreef op 29-09-2008 @ 23:28 Als jij één gast op die foto bent, ben je echt een nerd. Ik ben fucking lekker gek.. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Kan er nog iemand mij een goede (onbekende) single malt aanraden? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: United schreef op 29-09-2008 @ 23:28 Als jij één gast op die foto bent, ben je echt een nerd. laat eens een foto van jou zien dan ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
nou ben ik wel benieuwd welke dude op die foto je bent soldaat.. ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Talisker en Bowmore of Cragganmore.. Weet niet of je die kent? Oja, die foto... Ik ben zeg maar de 5e van links De 2e jonge.. Tussen die ene jongen en die relus in. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2008 @ 23:48:26 ] | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
United whut!![]() Niet fokken met die gast Kadee Je weet half niet waar je aan begint man! ![]() | ||
Held ![]() | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Wie the fok is dat ![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Quote: yayzus schreef op 29-09-2008 @ 23:51 Wie the fok is dat ![]() Dat is.. Quote: Weazel schreef op 29-09-2008 @ 23:47 United whut! ![]() | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Echtttttt? ![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
![]() Leuk geweest.. Ik ga slapen, morgen weer vroeg eruit (9:30!) en vind dat ik wel weer genoeg gereageerd heb vanavond .. Trustuhhhhh [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2008 @ 23:57:00 ] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: Soldaat schreef op 29-09-2008 @ 23:47 Talisker en Bowmore of Cragganmore.. Weet niet of je die kent? Oja, die foto... Ik ben zeg maar de 5e van links De 2e jonge.. Tussen die ene jongen en die relus in. Laatste 2 wel. Van bowmore was ik niet zo gecharmeerd, maar ik heb niet alle varianten gehad yet. cragganmore vond ik wel oke. Talisker staat nog op m'n lijstje. Thanks! [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2008 @ 23:58:23 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Ben jij dat nou weazel? ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
enter, de lextlevel of de crimzone [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2008 @ 00:13:35 ] ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ik zit nu héérlijk aan The Famous Grouse 5cl flesje ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
[quote]Superdoper schreef op 30-09-2008 @ 00:36 ik zit nu héérlijk aan The jonko Ik ook! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zit nu héérlijk aan chocomel & jazz ![]() ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
yayzus leer je tags ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Jiggy Quote: yayzus in de building?---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik denk dat ik me rapnaam in jayzus ga veranderen ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Haha ![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
l2zus ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
l2nzus ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
l2njezus ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Nee! [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2008 @ 01:18:26 ] ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
SPAM ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
verrassende spam, voor mij althans. ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
bigsizzle kom een online met je hoofd ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
zo maar is een baap fixe ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Superdoper schreef op 30-09-2008 @ 01:41 zo maar is een baap fixe Het werd is tijd. ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
dat bepaal ik wel ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
NEE! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
hell yea biats now shut the fuck up ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Nigga you crazy ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
remember that owja, baap.. hmm even kijken [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2008 @ 02:02:33 ] ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |