Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 25-09-2008 om 17:29:47
http://weblogs.nos.nl/headlines/2008/09/25/echte-radio/

Quote:
Giovanca haar nieuwe liedje heet Joyride. Het leek Giel daarom leuk om de donkere zangeres een stukje te laten rijden in mijn auto. En dat allemaal terwijl ik het nieuws las. Niet onbelangrijk detail: Giovanca heeft geen rijbewijs. En dat hebben we geweten.

Haar enige rij-ervaring bestaat eruit dat ze op 13-jarige leeftijd wel eens een stukje in de auto van haar vader mocht rijden. En dat was altijd vooruit. Dit is in een notendop wat er vanmorgen op de parkeerplaats van 3FM gebeurde: de zangeres neemt met een stralende glimlach, maar ook wel een beetje shaky, plaats achter het stuur van mijn groene Ford Mondeo. Ik ernaast als een soort rij-instructeur, een radiozender op m’n schouder om verslag te doen. Auto start, Giovanca laat hem rustig rollen en draait eigenlijk een keurig bochtje achteruit. Zeker voor een zangeres zonder rijbewijs.

Maar dan duikt op honderden meters afstand een andere auto op. Op zich niks aan de hand, maar voor Giovanca reden om helemaal in paniek te raken. Ze trekt nog net niet wit weg, gooit er een hoge gil uit en trapt vol op het gaspedaal. De Ford maakt met minimaal dertig kilometer per uur een bocht achteruit. Ik probeer nog bij te sturen, trek de handrem aan. Maar dan is het kwaad al geschied. We schampen vol aan de zijkant een PC Hooft-tractor die ook op de 3FM-parkeerplaats staat. In de studio denken ze dat het een geintje is. Maar dit is échte radio en buiten de stille getuigen van deze joyride: twee auto’s met aanzienlijke schade en zangeres Giovanca in shock. The show must go on, dus ik lees en passant ook nog even het nieuws van half 9. En heb weer wat te vertellen op verjaardagsfeestjes…..


hehehe die beelden ook ...
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 25-09-2008 om 17:47:56
Wie is Giovanca?
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op donderdag 25-09-2008 om 17:58:32

----------------------------------------
argh
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 25-09-2008 om 17:59:22
En dat is ?
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op donderdag 25-09-2008 om 18:00:41
zangeres van Joyride, wat wil ej weten, der schoenmaat?
----------------------------------------
argh
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op donderdag 25-09-2008 om 18:00:42
Giovanca
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
dap
038
Gepost door dap op donderdag 25-09-2008 om 18:01:41
hehe, ze heeft toch wat wel wat nummertjes die op de radio zijn geweest en ze doet ook wel op wat hiphopplaten mee.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 25-09-2008 om 18:02:21
Toch blijft ze lief

Maar wel beetje mutsig
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op donderdag 25-09-2008 om 18:11:32
Quote:
Maarten zegt: 25-09-08 om 16:29
Gelukkig heeft ze een auto geraakt en niet een persoon. Ik weet niet of er dan ook nog wat te lachen was geweest. Beetje onverantwoordelijke actie van twee volwassen mensen. Spelletjes spelen doe je niet in het verkeer. En PC-Hooftstraat tractor klinkt heel stoer, maar het is gewoon een personen busje van Peugot!


Die dude heeft wel gelijk...
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
Pi_tr
Gepost door Pi_tr op donderdag 25-09-2008 om 20:52:00
Giovanca zit toch ook bij The Mighty 8,
heb er wel wat nummers van, best dope
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op vrijdag 26-09-2008 om 19:59:14
Quote:
Pi_tr schreef op 25-09-2008 @ 20:52
Giovanca zit toch ook bij The Mighty 8,
heb er wel wat nummers van, best dope


klopt idd. Héle goede zangeres vind ik. De "hiphoppers" zullen dr kennen van haar (kleine) rol op "Natuurlijk" met Typhoon en Rico
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Mr_Profound
snapte?
Gepost door Mr_Profound op dinsdag 07-10-2008 om 00:36:47
nieuw liedje????

die staat al 1,5 jaar op dr myspace
----------------------------------------
shotgun bullets are bad for your health
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op dinsdag 07-10-2008 om 00:48:01
Raar dat als je in paniek raakt vol gas gaat geven ipv remmen
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.