Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zaterdag 27-09-2008 om 18:44:01















Shit is niet echt goed gepand, dwz: je hoort de vocals vooral aan de linkerkant, de backup rechts.
Maar goed:

Dit is Bigfoot, de enige piraat in de zeven zeeen
Schijt aan wat eruit komt, als je ma na der eerste weeen
Ballen als kanonskogels onder mijn mast
Snap je dat we bommen droppen zonder lont er aan vast
Blijf te dope yo, en dat ga ik houden zo
je bent een stijve homo, ik noem je houten poot
Geen foute flow, scherpe tekst
Ik zou je klep houden met dat mes in je bek
Gasten blijven bijten, dus ik drop zure bommen
'Jerry ligt te ijlen' wat kan mij dat nu verdommen
Stuur een cliniclown, want dat past bij zijn muziek
En het syndroom van down het liefst, zoals je ziet
Flow, malle beats, ik heb alles hier
Jij maakt alles vies, als patrick en warm bier
Piraterij is aan de orde van de dag
Ik geef je een lijfstraf en schop je van de plank
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zaterdag 27-09-2008 om 21:40:59
oh snap, unban

en about die panning sheisse, klinkt gwn goed over de boxen, dus niet door de koptelefoon kennelijk
----------------------------------------
argh
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 28-09-2008 om 00:22:45
triest nummer
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
yayzus
Gepost door yayzus op zondag 28-09-2008 om 00:24:40
Neppe piraterij op je beeldscherm AI
----------------------------------------
Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zondag 28-09-2008 om 14:10:04



maarre, feed en shit is welkom, ook van jou L2, want met 'triest nummer' kan ik sowieso niet veel, dus niet huilen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2008 @ 14:20:27 ]

----------------------------------------
argh
Liquidfighter
Dr Pepper
Gepost door Liquidfighter op zondag 28-09-2008 om 15:17:02
Weehhh nie gaan rappen over battlebeats man

Verder wel leuk nummertje
----------------------------------------
-
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 28-09-2008 om 15:18:42
Quote:
Bigfoot schreef op 28-09-2008 @ 14:10



maarre, feed en shit is welkom, ook van jou L2, want met 'triest nummer' kan ik sowieso niet veel, dus niet huilen


ok ok sorry, zeer triest nummer, hoe loser ben je als je een jerry diss maakt, das mijn feed. ik krijg ook altijd prachtige feed.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zondag 28-09-2008 om 17:53:45
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zondag 28-09-2008 om 22:20:53
Quote:
L2N schreef op 28-09-2008 @ 15:18
(...)

ok ok sorry, zeer triest nummer, hoe loser ben je als je een jerry diss maakt, das mijn feed. ik krijg ook altijd prachtige feed.


sowieso zijn het 3 lines, sowieso zijn die voor de lol, en sowieso moet je niet zo huilen
----------------------------------------
argh
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zondag 28-09-2008 om 22:22:55
sowieso is het whack
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zondag 28-09-2008 om 22:23:35
waarom?
----------------------------------------
argh
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zondag 28-09-2008 om 22:57:18
Flow, topic, inhoud, delivery, niet overtuigend. sorry man deze is niks
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zondag 28-09-2008 om 23:01:00
flow niet ?
----------------------------------------
argh
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 29-09-2008 om 00:49:57
Quote:
Bigfoot schreef op 28-09-2008 @ 22:20
(...)

sowieso zijn het 3 lines, sowieso zijn die voor de lol, en sowieso moet je niet zo huilen


dude, wat jij doet is gewoon een no-go.. er zijn ongeschreven regels ya kno? shit is gewoon wack.. bij een sirieuse track had ik mischien normaal gefeed. Kan je wel zeggen dat ik huil, maar jij bent de gene die voor aandacht loopt te huilen hier
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 29-09-2008 om 07:46:22
ik doe niet aan no-go's

dit is internet hiphop for fuck sake, als je hier gaat bitchen op mensen ka je oneindig doorgaan, shit man, ga tegen mensen op stormfront zeggen dat dat een no-go is, of op een pedofielensite, maar kom niet bij mij in een topic moraalriddertje spelen
----------------------------------------
argh
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 29-09-2008 om 11:55:10
Hou je kaak gewoon dicht mongool wie loopt hier nou altijd te bitchen op mensen??? Kanker denk na voordat je wat zegt idioot, ik ga toch ook geen nummer maken over bigfoot zn gezwel?? je bent gewoon een fool dat je een gast op de intensive care gaat dissen, en een fool voor je mongolen gedrag op deze site. karma gappie. en ga dan niet mij moraalriddertje noemen, je bent gewoon wack
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 29-09-2008 om 14:47:17
Quote:
L2N schreef op 29-09-2008 @ 11:55
Hou je kaak gewoon dicht mongool wie loopt hier nou altijd te bitchen op mensen??? Kanker denk na voordat je wat zegt idioot, ik ga toch ook geen nummer maken over bigfoot zn gezwel?? je bent gewoon een fool dat je een gast op de intensive care gaat dissen, en een fool voor je mongolen gedrag op deze site. karma gappie. en ga dan niet mij moraalriddertje noemen, je bent gewoon wack


hmmm...

En wind je niet zo op man kneus ga lekker een nummer maken over mijn gezwel, rot op uit mijn topic, en rot al helemaal op met je karma sukkel dat is als zeggen van God straft je!
Moraalriddertje
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2008 @ 14:48:48 ]

----------------------------------------
argh
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 29-09-2008 om 14:55:50
haha loser, wacht maar tot god je straft. karma oeh oeh oeh oeh karmaaaaaaa.
denk je dat als je die smiley doet dat je dan ineens niet gefrustreerd overkomt? je hebt gewoon seks nodig bigfoot, en nu ga ik al helemaal niet meer uit je topic. lekker moraalridderen!! hoezo eigenlijk want, volgens mij is het meer dan logisch dat je niet grappen gaat maken over ic dudes. niks moraalridderigs aan. ik wind me zo op om gasten op internet, wind me zo op wind me wind me zo op om gasten op het internet!! Heb je er wat tegen ja, doe er dan wat aaannnnn!!!!! bigfoot = nerd. ha!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 29-09-2008 om 15:01:54
ic dudes

You cracked
Malle harry
En 'sup met dat 'je hebt seks nodig'? beetje triest non? als je geen argumenten meer hebt en gewoon trieste dingen gaat roepen in een wanhopige poging me te 'dissen'

En voordat je met een zielige reply komt waarin je weer niks nuttigs zegt, ga gewoon even naar buiten, naar de supermarkt, vraag aan de medewerkster waar de levens liggen, ga naar de plek toe waar ze zegt dat ze liggen, kies een leven uit, pak hem, ga ermee naar de kassa, en koop een leven
----------------------------------------
argh
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 29-09-2008 om 15:07:20
wauw nee dat was een goede diss bigfoot, karmaaaaaaaaaaaaaa karmaaaaaaaaaa bigfoot = dom!!! whoe whoe, het druipt van je posts af dat je seks nodig hebt, ik ook hoor, maar ik zeg het nu lekker zelf dan kan jij het niet meer zeggen!! nu ben je dus nog eens hypocriet ook, want dude watvoor nuttigs zeg jij nou eigenlijk? je loopt alleen na elke post te happen. ik dacht mischien antwoord ie nu niet meer, maar nee daar kwam je weer. hahahaha, en dan luister ik je track nog eens hahahahahaha wat slecht jezus. en welke loser denkt nou weer dat je een leven in de supermarkt kan kopen?? WAT BEN JIJ DOM SEG
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 29-09-2008 om 15:08:12
Quote:
Bigfoot schreef op 29-09-2008 @ 15:01

En voordat je met een zielige reply komt waarin je weer niks nuttigs zegt, ga gewoon even naar buiten, naar de supermarkt, vraag aan de medewerkster waar de levens liggen, ga naar de plek toe waar ze zegt dat ze liggen, kies een leven uit, pak hem, ga ermee naar de kassa, en koop een leven

----------------------------------------
argh
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 29-09-2008 om 15:09:17
Quote:
L2N schreef op 29-09-2008 @ 15:07
wauw nee dat was een goede diss bigfoot, karmaaaaaaaaaaaaaa karmaaaaaaaaaa bigfoot = dom!!! whoe whoe, het druipt van je posts af dat je seks nodig hebt, ik ook hoor, maar ik zeg het nu lekker zelf dan kan jij het niet meer zeggen!! nu ben je dus nog eens hypocriet ook, want dude watvoor nuttigs zeg jij nou eigenlijk? je loopt alleen na elke post te happen. ik dacht mischien antwoord ie nu niet meer, maar nee daar kwam je weer. hahahaha, en dan luister ik je track nog eens hahahahahaha wat slecht jezus. en welke loser denkt nou weer dat je een leven in de supermarkt kan kopen?? WAT BEN JIJ DOM SEG

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 29-09-2008 om 15:14:31
genoeg.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.