Index / [arch] Eredivisie Audio / [Pagina: [1] 2 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Let the battles begin!! Succes en veel plezier!! ![]() Let the battles/betting begin!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2008 @ 00:57:33 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
goddamnit zo kom ik nooit tegen bigfoot........ 1. twijfel 2. kweenie 3. Lay-on? 4. Cbfinna 5. moeilijke keuze 6. Straatknaapjes!! 7. Dutchnelson 8. Hmmmmmmm lastig zeg.. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
ja ik heb eerlijk geloot man haha ben nu topics maken, maar dit was ff sneller ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
okay, zie nergens dat ik me daadwerkelijk heb ingeschreven dus ik moet even gauw ergens een dope beat vandaan halen. ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
maar dude, dat plaatje werkt niet meer bij mij ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Thomas ? ? - Pascool Onid L2N Iminic | ||
![]() | ![]() |
met 2 keer 16 bedoel ik dus letter 2 keer 16 bars (32 bars dus haha) ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
kickje ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
5 euro en ik doe nog een voorspelling ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
dit is audio? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
t staat in de ere divisie audio... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Thomas Bigfoot Lay-on CB-Finest Pascool Straatknaapjes L2n lastig....iminic | ||
Jthag De Voorzitter ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 30-09-2008 @ 01:24 maar dude, dat plaatje werkt niet meer bij mij Ik zie ook geen plaatje grote sam ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
- Thomas - Echt geen idee - Lay-on - SLM - Pascool - Straatknaapjes? - L2N - We zullen zien.. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Soldaat (weet meer over Thomas dan andersom) Jthag (valt veel meer over Bigfoot te zeggen dan andersom) Lay-on (die andere ken ik niet) CB-Finest (is toch wel wat verder denk ik) Pascool (Weet niet wat ik van de ander moet verwachten) StraatKnaap (De ander ken ik niet) L2N (Is gewoon verder dan Nelson) Iminic (Heb van Jos nog nooit wat gezien/gehoord) [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2008 @ 19:12:44 ] | ||
![]() | ![]() |
![]() kut upload sites ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 30-09-2008 @ 01:34 met 2 keer 16 bedoel ik dus letter 2 keer 16 bars (32 bars dus haha) wejoo, 2 keer 16 ? mag ook 2 keer de zelfde 16 ? ontopic: Thomas jthag layon slm pascool uh.. nja dan maar mank g en zijn vrienden l2n iminic [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2008 @ 19:44:23 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Thomas JThag Layon SLM Pascool Straatknaapjes L2N Iminic Hm, niet bijster origineel zie ik ![]() | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Thomas d'oh Layon SLM Pascool Straatknaapjes L2N Iminic eey 'sup wit dat? 1 bookie? damn.. ---------------------------------------- argh | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Zijn het battles of kun je ook gewoon 'een track' doen? ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
battles ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Battle track toch gewoon? 2x 16 lines + refreintje ofzo? ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
![]() | ![]() |
ja man, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
ik wil ff dat alle deelnemers elkaar succes wensen als soort van check dat je weet dat je meedoet! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
vergeten te zeggen dom, dom, dom! alle tracks moeten naar mij gestuurd worden als ze beiden gedropt hebben gaan ze pas online! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
hoe gaat het jongens? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
goed man, met jou? ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ja goed hoor sam luv you [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-10-2008 @ 19:34:58 ] ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
ja gaat goed hoor! en met jullie deelname aan het toernooi? (voor degene die meedoen) ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
druk bezig sma ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
ben nog niet begonnen, maar komt wel | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
nog niet begonnen, soon baby, soon ---------------------------------------- argh | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
tekst is af, ff kijken hoe me verstandkies gaten het morgen doen ofzo ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
oeh pijnlijke shit l2, een tijdje terug hebben ze mijn laatste 2 getrokken, had er opzig nog wel een paar dagen last van, qua tekst had ik net ineens ingevingen, dus shit komt goed ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ja man dit was de laatste 2, eerste 2 waren toen tijdens die slm battle, das alweer bijna een jaar geleden, khad helemaal geen zin in de 2e keer, 3keer afgezegd toen, oja boekies.. ik denk dat bigfoefoe het toernooit wint ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Majestics Hell Squad 101 ![]() |
![]() | ![]() |
nice nice | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ga morgen maar eens tapen denk ik ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
zo ik ben klaar, bigswa kadee heeft mijne dus als je em zoekt... ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
-Mik-![]() |
![]() | ![]() |
Succes allemaal! ---------------------------------------- ...Mik... | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
thnx he mik, jongens nog een dag.,. wahed ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
ik heb nog niet zo veel binnen, en ik las dat een paar uitstel willen, ik kan het uitstellen tot vrijdag als iedereen het daar mee eens is, anders gewoon morgen, laat zo snel mogenlijk weten peace ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Duidelijk uitstel! Rappers hebben na 2 weken nog niet kunnen opnemen ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Eigenlijk zou uitstel tot morgen-avond al chill zijn. ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
uitstel is ok voor mij ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
deadline was tot morgen, dus morgen avond zou goed zijn, maar al een paar mensen willen uitstel, dus we doen tot vrijdag om zo min mogelijjk noshowes te krijgen, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
chil | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Thx Sam, dit ga ik wel redden dan.. heb net een beeldscherm kunnen fixen, dus text ff afwerken enz.. | ||
kdubbelbee kebab ![]() |
![]() | ![]() |
lelijk. Dit is toch gewoon snel gemaakt... ---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Ik heb ook nog een leven buiten NLHH.. Zit midden in mijn laatste jaar, en moet stageopdrachten fixen en shit.. Heb meer te doen dan dit alleen. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
sam heeft als het goed is pm van mij inclusief track ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Index / [arch] Eredivisie Audio / [Pagina: [1] 2 ] |