Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Jere Gepost door Jere op zaterdag 04-10-2008 om 12:31:20
Helaas, het is een vraag.
Ik heb namelijk wel tutorials gevonden voor 2.0, maar kan niks vinden voor 1.5. Zelf ben ik audiotechnisch niet ervaren genoeg om dit zelf uit te vogelen.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik een live autotune werkend kan krijgen met audition 1.5. Het is niet om serieus te doen, het is voor van die veel te harde huisfeesten hierzo.

Thanks. J.
----------------------------------------
www.jere-me.com
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op zaterdag 04-10-2008 om 16:13:05
gewoon hetzelfde, anders regel je toch gewoon audition 2?
----------------------------------------
myspace
Jere Gepost door Jere op zondag 05-10-2008 om 14:35:06
is niet hetzelfde, die functies in de video zitten niet in 1.5 als in niet met dezelfde namen op dezelfde plek, en ik kan het niet vinden. Ik had ook echt precies jou hierover gebeld, maar kreeg je niet te pakken.
----------------------------------------
www.jere-me.com
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 05-10-2008 om 14:47:35
Quote:
Skiz schreef op 04-10-2008 @ 16:13
gewoon hetzelfde

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op zondag 05-10-2008 om 23:12:57
ow haha, dat was dat lijpe telefoonnummer maargoed ik heb geen audition 1.5, dus ik weet niet precies waar wat kwa functies heen verhuisd is.
----------------------------------------
myspace
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0165 sec.