Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 04-10-2008 om 20:14:28
Dilemma dilemma.

Ik ben dit jaar nog niet in het buitenland op vakantie geweest (elke bestemming op het europese vaste contingent telt niet).

Dus wie gaat mij een koele vakantie bestemming tippen die:
1 redelijk betaalbaar is.
2 niet op het vaste europese contingent ligt.
3 geen luxe ik parkeer mijn kont op het strand bestemming is.
4 Budget €1000,- tot €1500,-

Ik ben nu aan het kijken naar Canada, Cuba en IJsland. Cuba is een beetje aan het afvallen vanwege de financiën. Canada lijkt me wel koel, maar de 23daagse rondreis die ik gespot heb is ook vrij prijzig. IJsland staat al een tijdje op het verlanglijstje, lijkt me erg koel daar in de winter rond te trekken. IJsland is een stuk goedkoper dan Canada en Cuba, maar toch ben ik nog niet overtuigd dat dit mijn bestemming moet gaan worden.

Dus wie weet nog dope bestemmingen waar je een (deels) actieve vakantie kan houden en uiteraard fotografisch aantrekkelijk is.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 04-10-2008 om 21:12:32
Egypte? Of was je daar al heen geweest, ja he.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-10-2008 @ 21:13:07 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zaterdag 04-10-2008 om 21:15:04
kwa budget weet ik t niet, maar indonesie of thailand zijn ook zeer dope, en ik vermoed wel dat je t red met dat budget
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-10-2008 @ 21:16:02 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 04-10-2008 om 21:39:15
Egypte was ik inderdaad al geweest. Op zich wel het herhalen waard, maar ik wil daar nog eens heen als een tussen door duikvakantie. Niet nogmaals als 'hoofd vakantie'. Damn wat klinkt dat decadent... ghehe

Indonesië en Thailand zijn inderdaad ook wel gaaf, opzich zou ik Indonesië kunnen combineren met me vechtsport. Echter zou ik daar in beide landen liever langere tijd verblijven (3 weken).

Ik heb nu eigenlijk 2 weken, daar ik nog maar 9 vakantie dagen heb dit jaar
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zaterdag 04-10-2008 om 21:47:25
Vriend van me was naar Ijsland geweest en die vond het geweldig. Nou weet ik niet wat jij leuk vind maar de natuur schijnt geweldig te zijn en de vrouwen mogen er ook zijn. Ook leuk is het dat vrouwen jou komen versieren inplaats van andersom.

Zelf ben ik aan het kijken om volgende zomer naar de Dominicaanse Republiek te gaan, misschien ook het overwegen waard.
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op zondag 05-10-2008 om 06:19:15
Quote:
Nickert schreef op 04-10-2008 @ 21:47
Zelf ben ik aan het kijken om volgende zomer naar de Dominicaanse Republiek te gaan, misschien ook het overwegen waard.


Als tourist kun je daar je resort niet af! Althans, niet als je leven je iets waard is. Het is daar veel te gevaarlijk buiten de hekken van je resort, want de lokale bevolking is zo arm dat ze je binnen 5 minuten voor je flikker steken en je spullen afpakken!!!
Wel lekkere coke voor weinig!!
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 05-10-2008 om 10:26:37
IJsland heb je s'winters beetje erg korte dagen Spade.

Ga naar Peru of Bolivia.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 05-10-2008 om 10:45:58
Mexico. Enorm veelzijdig (tropische stranden en bossen, bergen woestijnen, veel historische ruïnes, mooie steden en aardige mensen). Bovendien erg goedkoop.

Al is het misschien momenteel niet echt de veiligste tijd om naar Mexico te gaan


edit: Trouwens, waarom ga je niet naar (het zuidwesten van) de VS. Het kost geen drol nu en staten als Californië zijn prima te bezoeken in de winter (beter zelfs dan in de zomer, in de winter is het behaaglijk warm, in de zomer snikheet). En genoeg mooie dingen om foto's van te maken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2008 @ 11:08:05 ]

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 05-10-2008 om 13:02:55
brazilie, prachtige natuur, hele vette excursie mogelijkheden, witte stranden/elke dag hoge golven, bloedmooie vrouwen, spotgoedkoop, elke dag exact 30 graden en gewoon een supercultuur

ik ga 20 november naar egypte, hurghada ben benieuwd..
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 05-10-2008 om 17:17:02
Quote:
CB-finest schreef op 05-10-2008 @ 06:19
(...)

Als tourist kun je daar je resort niet af! Althans, niet als je leven je iets waard is. Het is daar veel te gevaarlijk buiten de hekken van je resort, want de lokale bevolking is zo arm dat ze je binnen 5 minuten voor je flikker steken en je spullen afpakken!!!
Wel lekkere coke voor weinig!!


Is het daar zo erg? Ik begreep wel dat je goed moet oppassen maar dit had ik niet verwacht.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 05-10-2008 om 18:38:59
valt ook wel weer mee.. je moet gewoon niet lopen pronken met je sieraden etc en respect hebben voor de bevolking, en uiteraard op je hoede zijn want het kan gevaarlijk zijn, die mensen hebben niks te verliezen, jij heb alles..
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MiSSy-Y
Whatev!!
Gepost door MiSSy-Y op zondag 05-10-2008 om 19:00:20
Ben het helemaal met V.I.P eens..

Mexico is heel mooi!
Ben er eens geweest..
Onwijs mooie Maya tempels!
En het uitzicht onwijs mooi..
Dat was nog maar 1 van de vele dingen daar..

----------------------------------------
Just Dust It Off..
Seubie Gepost door Seubie op donderdag 23-10-2008 om 21:54:46
Wat ik zoek is, een relatief goedkoop all inclusive adres in het middelandse zee gebied, het is voor mij en mijn vriendin dus het hoeft geen (zelfs liever niet) berucht uitgaansoord te zijn! Zoiezo moet hij aan zee zijn, verder niet al te veel eisen! Mensen nog tips?
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 23-10-2008 om 22:42:52
Goedkoopst lijkt mij Turkije of een Noord-Afrikaans land.
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op donderdag 23-10-2008 om 22:46:02
iemand nog een te betalen zomervakantie, zon slapen en uitgaan?
niet chersonisos of spanje, iemand wel eens naar bulgarije geweest? blijkt ook wat te zijn
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op donderdag 23-10-2008 om 22:53:31
Sri Lanka is pas een relaxed land. Vanalles wat; strand, cultuur, hele vriendelijke mensen.. Zeker een aanrader, maar is natuurlijk wel ietsje prijziger. Hoewel je niet echt een reis inclusief excursies enzo hoeft te kopen want die kun je daar way goedkoper met de lokale bevolking regelen.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 23-10-2008 om 23:30:48
Quote:
MiSSy-Y schreef op 05-10-2008 @ 19:00
Ben het helemaal met V.I.P eens..

Mexico is heel mooi!
Ben er eens geweest..
Onwijs mooie Maya tempels!
En het uitzicht onwijs mooi..
Dat was nog maar 1 van de vele dingen daar..

Mexico staat wel hoog op me lijstje van nog te bezoeken landen, maar denk dat ik daar liever niet alleen heen ga. Ik kan me best redden in het spaans, maar liever niet alleen in Mexico op de één of andere manier. Heb me wel vaker in me ééntje in landen gered waar ik de taal niet spreek, maar ik hou er van overal een beetje rond te banjeren, zowel overdag als 's nachts. In Mexico doe ik dat gewoon liever niet alleen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Seubie Gepost door Seubie op vrijdag 24-10-2008 om 12:00:49
Wat is een goed reisbureau voor vakanties naar turkije/noord afrika?
Pavlove
Gepost door Pavlove op zaterdag 25-10-2008 om 13:12:29
Misschien kun je IJsland wel kopen met je vakantiebudget.
----------------------------------------
Owkee, maar ken je Fróns?
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.