Index / Drop je eigen audio / | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
Euj vriendelijk hiphopvolk! Ik heb bij wijze van anniversary gift (kheb een kwartaal met mijn girlie! ![]() Aangezien dit iets heel anders is dan wat ik normaal gesproken maak, ben ik benieuw wat jullie vinden... Tekst is goed te verstaan lijkt me ![]() Njah, hier issie anyway: jep, ik was in de stad met bevrijdingsdag zag meisjes zat, maar jij was anders jij zag me, je lachte, maar niet om me grappen je lachte me uit, ik probeerde te hard en jij was niet zo makkelijk als de meeste chicks je trapte niet in die makkelijke player shit en ik vond het prachtig, je maakte me gek speelde hard to get en ik dacht bij mezelf zij is het, ze maakt mij doorzichtig ze ziet mij en kijkt dwars door de gimmick die zatte zak zix is, en ik vind 't heerlijk voor het eerst in me hele leven ben ik eerlijk ik zei wat ik dacht en ik ben blij dat je dat na een tijdje wel zag ik ben blij met je schat nu is het wij, en ben jij de mijne meisje, kijk dan hoe jij me laat shinen het was perfect, toen ik wakker werd die nacht had je stress, nu een glimlach in bed jep, ik zag je in de zon liggen mooie bruine huid een prachtige rondingen toen lachte je lief, en was ik verliefd je bent prachtig, knap en de liefste een schatje, wie had gedacht dat siempje zo kwam met een liedje, ik niet... De eerste date, gingen we wat drinken ik kwam te laat, me haren verwilderd ik maakte een beetje 'n wazige indruk verlegen as fuck; daar merkte je niks van; ik lulde de oren van je hoofdje af achteraf dacht ik dat ik te open was je wees me ook nog 's af, toen ik je wilde zoenen dat was de eerste keer dat ik vlinders voelde ik hield me koel, tot ik je 's avonds zag afgesproken in de kroeg dus ging ik naar de stad later pas, gingen we op tweede date weet je nog in dat ene café eerst 't optreden, beide niet meer onzeker toen kregen we een tafel in de cinq met z'n tweeén netjes geregeld, uitgebreid gepraat en de cocktails waren tot sluitingstijd gratis het was perfect, toen ik wakker werd die nacht had je stress, nu een glimlach in bed jep, ik zag je in de zon liggen mooie bruine huid een prachtige rondingen toen lachte je lief, en was ik verliefd je bent prachtig, knap en de liefste een schatje, wie had gedacht dat siempje zo kwam met een liedje, ik niet... [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2008 @ 23:55:53 ] ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
daamn wat een chille track zix, zal ze blij mee zijn. vindt de rest van je shit wel dope, maar dit k weet niet man.. tis wat extra's, meer aandacht, dopere rijms, kenkertje nice. props kan k m ergens downloaden? (nohomo) | ||
![]() | ![]() |
tuurlijk mag je hem downloaden, maar heb je geen soundclick account, daar kun je hem gewoon gratis afhalen http://www.soundclick.com/sfinxunit maar thanks man, ze is er idd blij mee ![]() ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
hij is goed ouwe, lekker flow tekst etc alleen maar pluspunten maaruh drie maanden is voor mij meer dan genoeg ![]() | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Dope track. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
oja deze was je toen aan t schrijven.. Hijs echt dope gworden man, klinkt net effe wat frisser nog dan je andere shit, props! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
Aaight, thanks peeps @Mofo: ![]() ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
dope hoor! goed om te horen dat je hier aandacht aan heb besteed nohomo je weet zelf ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Je gaat hard man! Props ouwe! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Ja netjes gedaan zakkezatpik!!! leuk verhaal ook... Gewooh doohrgaaahn!!!! | ||
Steach ego is |
![]() | ![]() |
ouwe gasten likken je af voor het maken van een gaytrack! SHIT IS AAAAAAAAANus *mail em even ok? niet dat ik het echt mooi vind ofzo maar dat luistert fijner dan via soundclick, ik wil die pure, volle, harde, natte, hete kwaliteit mp3 shit hiervan Sperma op je beeldscherm! ---------------------------------------- www.hofvanjaeden.com | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
dope zix ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
wat Thomas zegt, chille track Zix! | ||
![]() | ![]() |
dankuuu ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
hehehhe shit is ckr ziekte, als je zon track maakt ben je misschien ook wel een beetje vertiefd meer van dit, p'z | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga het niet tjekken, no homo ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Steach schreef op 09-10-2008 @ 13:14 Sperma op je beeldscherm! bah vieze man dat je bent | ||
![]() | ![]() |
Steach is maar een vuig mannetje....![]() ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Ahw wat lief haha ![]() Maare klinkt dope men! ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
![]() | ![]() |
aight ![]() ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Index / Drop je eigen audio / |