Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Patron heb je Nederlands gestudeerd? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, waarom liefje? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Omdat ik me dat afvroeg engerd, literatuur dan? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Volgend schooljaar een master Literatuurwetenschappen, aan de VU. Journalistiek-diploma is bijna binnen. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Oke, succes nog maar even dan. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Dank je wel. blijven lezen... Kijk, Sperma ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Je bent je er wel van bewust dat je het woord sperma met een linkje eronder post op een forum waar 90% mannelijk is? En waarschijnlijk 99% niet zou toegeven homoseksuele gevoelens te hebben? Ok, prima. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ok� Natte kut ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
hahah ik geef nooit boeken terug die ik leen. wel weer leuk om je stukjes te lezen. | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha alejandro ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Er ontbreekt een boek van Martin Bril in mijn boekenkast, snobistisch mokkel! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 26-12-2009 @ 12:28 Er ontbreekt een boek van Martin Bril in mijn boekenkast, snobistisch mokkel! Hahaha... KUT. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb een kookboek van Pierre Wind en Marnix Rueb in mijn boekenverzameling: Lekkah! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Heb je nog wat gehoord van die antidiscriminatietoestand van een tijd geleden? Of van die Maria Mosterdtoestand? EDIT: Hoe is het daarmee ge�indigd? [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2009 @ 22:49:53 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Antidiscriminatietoestand heb ik gewoon gezegd dat ze het onjuist hadden. Daarna niets meer van gehoord. En Maria Mosterd, tsja, dagelijks haatmails en zo (nog steeds), dus niets bijzonders... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
T-Nick | ![]() | ![]() |
Leuke site! Ik volg het al vanaf het begin, je schrijfstijl is naar verloop van tijd wel veranderd. Maak je al die dingen ook echt zo mee? Of is het zo'n 20% waarheid gebeuren, of ligt dat bij elk verhaal anders? [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-12-2009 @ 19:11:00 ] ---------------------------------------- aaaight | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
90 tot 95 procent is echt gebeurd, maar ik speel wel vaak met de volgorde van de gebeurtenissen. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Pure fictie!!!!!111!! ---------------------------------------- Days to come | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt voor de nuttige toevoeging. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Zo nuttig was ie niet toch? ---------------------------------------- Days to come | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Op een schaal van 1 tot 10? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Intussen blijft de Chileen gewoon posten... Kijk maar Ja. [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-01-2010 @ 12:59:26 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Nog geen zeshonderd pagina's , maar het is een begin. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Als de tijd rijp is, makker. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Makkah! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Toevallig heb ik je nieuwe column zojuist gelezen in de trein naar Den Haag. Weer erg herkenbaar, mooie quotes en wederom goed verwoord. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2010 @ 13:30:24 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Nou nou nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Nou, Nou... Waarschuw je moeder. Er is een nieuwe blog Oké. Dat was dat. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Rapalje! | ||
![]() | ![]() |
Kanker op Veronica! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
doe eens even normaal man! ---------------------------------------- beng! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, kanker verziekt je taal, kankerhond. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Kanker is normaal! En het is een kankertaal! En jullie zijn kankerturken! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Kanker Rotterdam. [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-01-2010 @ 23:11:08 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 04-01-2010 @ 23:09 En jullie zijn kankerturken! Klopt, kankerlijer. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
akkoord ---------------------------------------- beng! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 04-01-2010 @ 23:09 Kanker Den Haag. | ||
![]() | ![]() |
Kanker is essentieel in Den Haag ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
leuk hoor | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 04-01-2010 @ 23:09 Kanker is normaal! En het is een kankertaal! En jullie zijn kankerturken! Zielig ben jij. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
www.ozcanakyol.nl Dat is pas zielig ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
En daar gaat het allemaal om! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
wanneer komt er een column over de belachelijke show van Theo Maassen? ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Lol? Die show was aan. | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
was nogal veel van hetzelfde ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: getinspired schreef op 05-01-2010 @ 11:54 was nogal veel van hetzelfde Denk dat je zijn boodschap niet heb begrepen. Die show was inderdaad ijzersterk. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Grappig detail vond ik dat zijn dochter dus ook een voorvochtmens is. Ijzersterk was het inderdaad. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
pfffffff jullie zijn de eerste 3 die er positief over zijn. maar goed sommige mensen houden van voorspelbaar en herhaling. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2010 @ 14:04:38 ] ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: <b>getinspired schreef op 05-01-2010 @ 13:57</b> pfffffff jullie zijn de eerste 3 die er positief over zijn. maar goed sommige mensen houden van voorspelbaar en herhaling. Dat twee jaar lang alle theaters uitverkocht waren, zegt natuurlijk ook niets. Plus het feit dat de show ook nog de potentie had om dáárna weken in de bioscoop te draaien. Allemaal natuurlijk omdat het een slechte show is. De recensenten van de Volkskrant en NRC die hem de grootste cabaretier van deze tijd noemen, zijn ook prutsers, komen van het vmbo... Ja, ja.... [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2010 @ 14:33:43 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Óóóh Snap! | ||
Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |