Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Jackdeaap
PABLAAAAAAAAAAAW
Gepost door Jackdeaap op zondag 12-10-2008 om 16:49:15
Quote:
Persbericht
Zoete Inval met Steen

Zaterdag 18 oktober is de hip hop terug van weg geweest in Het Podium. Er wordt ook gelijk goed uigepakt met de hip hop sensatie van het moment, Steen. Het voorprogramma wordt verzorgd door ”Twee Ons” en ”High Elementz”. ”DJ Mastercuts” spint de avond aan elkaar op de draaitafels en de host is Gillerbee.

Steen werd onder het grote publiek bekend door zijn deelname aan ”Geen daden maar woorden”, een hoog aangeschreven MC Battle-toernooi in het Nederlandse rapcircuit. Tijdens zijn eerste deelname in 2003 was het aanwezige publiek vooral verbaasd wegens zijn dronken houding. Hij verloor dan ook van Negativ. Het jaar erop wist Steen zich wederom te plaatsen voor het toernooi en dit keer de hele rapscene te verbazen door de finale te bereiken en als finalist ook de ervaren battlerapper Kimo te verslaan. Hij volgde zodoende rapper Klopdokter op als winnaar van GDMW. Deze winst zorgde er voor dat hij naam maakte en al snel bracht hij zijn EP "De Freakshow" uit. Deze werd positief ontvangen in het rapcircuit. Op 1 september 2008 bracht Steen zijn nieuwe album uit: "Muziek voor je moeder" onder zijn eigen label "Infected Records".

Zaal open 20:00 uur – Aanvang 20:30 uur – Entree 5 euro – reserveren via www.hetpodium.nl

Tijdschema
20:45 - High Elementz
21:45 - Twee Ons
22:45 - Steen


bron: http://www.hetpodium.nl

daarbij nog een bijdrage van Jack van de Zalm (kut rapper) onder de show van High Elementz ..

het wordt een dope avond !
----------------------------------------
ijerkoffinmycereal
Soldaat Gepost door Soldaat op zondag 12-10-2008 om 16:55:42
Aanwezig! en rond 19:00 - 22:00 jiggy djé & spacekees in krakeel (wijkfeest smederijen) ook aanwezig!
Patta
Gepost door Patta op zondag 12-10-2008 om 18:44:29
lekker bezig Jack, helaas ben ik hier niet bij (vakantie) maar veel plezier alvast.
T-Nick Gepost door T-Nick op maandag 13-10-2008 om 13:50:56
Aangezien het in mijn stad is ben ik present
----------------------------------------
aaaight
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op maandag 13-10-2008 om 13:54:20
misschien aanwezig, maar why the fuck heeft niemand, echt niemand beelden/audio van die 'geen daden maar woorden' battles met steen.
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
Soldaat Gepost door Soldaat op maandag 13-10-2008 om 14:12:42
Quote:
T-Nick schreef op 13-10-2008 @ 13:50
Aangezien het in mijn stad is ben ik present


Wist niet dat hier nog meer peepz uit Hoogeveen zaten.. Dope.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.