Index / Muziek / | ||
gangstapappie Zonder licht rijden is gangsta |
![]() | ![]() |
Hier is mijn disstrek tegen Doc John!! Hij moest ff op zn plaats gezet worden nigguh. Regel die vesten http://nl.youtube.com/watch?v=s5PTPWy28iU | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
hahahahahhahahahahahah wat ga je meelifte als gimmick op doc johns succes? toy [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-10-2008 @ 21:29:18 ] | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Vet man | ||
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 12-10-2008 @ 21:28 hahahahahhahahahahahah wat ga je meelifte als gimmick op doc johns succes? toy Wat lul je nou met je toy en welk suc6 papi hij is fokking wack | ||
Nee, jij bent goed!!! | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() |
Wack? paas die link naar jullie shit dan? internet gangstas.. jullie wetenzelf dat ik jullie pakkie geef | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Er staan genoeg tracks van Thomas en Soldaat in het Drop je Audio gedeelte toy. En ik hoef zelf niet te rappen om in te kunnen zien dat jij nep bent ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
![]() | ![]() |
ik zie aan je wacke lines al dat jij nep bent dus niet mag praten tegen mij knekker groupie ik kom grommend als een underdog en blaf naar die battlecats. wtf isdat dan? ik veeg me kont af met dat soort lines | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Kijk dan maar uit dat paupert niet in je kont bijt xD ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
![]() | ![]() |
haha ghostnerdjebitch | ||
![]() | ![]() |
Ja ik weet dat hij graag bite en niet vies is van mannekonten | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Ga je nou beweren dat je beter bent dan Jiggy? Je naam alleen al. ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 12-10-2008 @ 21:42 haha ghostnerdjebitch Thomas heb net wat van je audio gechecked.. knkr! hoe durf jij mij wack te noemen ga ergens in een hoekje zitten stop met rap voor jou net zo doelloos als de stoelendans po Quote: Paupert schreef op 12-10-2008 @ 21:43 Ga je nou beweren dat je beter bent dan Jiggy? Je naam alleen al. Jiggy is wack nggh met zn backpack rhymes shit is bla [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-10-2008 @ 21:46:30 ] | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Slechte flow Slechte Mic Slecthe Text Slang stelen van ecte pappies Je bent geen gangster, je bent geen pappi, je bent geeneens een internet gangster Regel die vesten tsss hahaha ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Is die diss met je nieuwe headset getaped? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
nee apro man je hoort toch gelijk dat dit pro-singstar studio is @GP Dude iedereen begint wack ik ben ook niet bepaald te dope maar dit soort reacties vragen om dit soort antwoorden Ga gewoon terug naar je kladblok luister dope hiphop pak een beat en probeer het nog eens Post het in drop je audio topic lees de feedback en werk aan je raps [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-10-2008 @ 22:08:51 ] ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
![]() | ![]() |
een euro dat t een ghost is bij deze toy | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Can I laugh? Dommerds. ---------------------------------------- Sabr | ||
Periculum De Alliantie ![]() |
![]() | ![]() |
Grappig. ---------------------------------------- www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej! | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
jammer dat je een zo'n mooie beat zwaar verkracht, zonde man ---------------------------------------- niet | ||
djatta Catzo! |
![]() | ![]() |
Quote: gangstapappie schreef op 12-10-2008 @ 21:44 (...) Thomas heb net wat van je audio gechecked.. knkr! hoe durf jij mij wack te noemen ga ergens in een hoekje zitten stop met rap voor jou net zo doelloos als de stoelendans po (...) Jiggy is wack nggh met zn backpack rhymes shit is bla ben je et schandknaapje van lexxxie goudsmit ofzo? [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-10-2008 @ 00:40:40 ] ---------------------------------------- "..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind docjohn beter... ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Zozo.. Als je dit durft te droppen.. Heb je wel heel veel lef nodig.. ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ofniet kom we droppen zn ass MISSy-Y ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Ja kom laten we het doen L2N ![]() ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
ik wil het ook wel met je doen | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ruik een NLHH collab onderwerp: Gangsta pappie diss![]() ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Gooi jezelf voor de eerste de beste Intercity richting de dichtstbijzijnde stad. @ topicstarter. Kom op zeg. De moeite nemen die DocJohn te dissen. En dan nog kankerslecht ook. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Quote: blasterjack schreef op 13-10-2008 @ 15:50 Ik ruik een NLHH collab onderwerp: Gangsta pappie diss ![]() En ik voorspel 0 deelnemers.. | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Ik voorspel met je mee Soldaat.. Deze zogenaamde gangstaPappie is een track Met mij stem erop.. Voor hem niet eens waard ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
Zou er m'n hond nog niet overheen willen laten gaan.. En 'm zelfs met een stok nog niet willen aanraken. | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Soldaat zo heb je hem wel hard genoeg gedisst okeY? Anders word het zielig ![]() ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Soldaat schreef op 13-10-2008 @ 16:07 Zou er m'n hond nog niet overheen willen laten gaan.. En 'm zelfs met een stok nog niet willen aanraken. Hahaha soldaat mij dissen hij is gewoon scared net als de rest! ik kom binnenkort met een diss voor deze hele wacke site nigguh | ||
djatta Catzo! |
![]() | ![]() |
Quote: gangstapappie schreef op 13-10-2008 @ 17:48 (...) Hahaha soldaat mij dissen hij is gewoon scared net als de rest! ik kom binnenkort met een diss voor deze hele wacke site nigguh ai boi ---------------------------------------- "..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker | ||
Quote: gangstapappie schreef op 13-10-2008 @ 17:48 (...) Hahaha soldaat mij dissen hij is gewoon scared net als de rest! ik kom binnenkort met een diss voor deze hele wacke site nigguh Mwoah... Je hoeft mij niet zo serieus te nemen vriend, dit is en blijft internet en ik maak hier gewoon plezier net als je zusje doet.. Maar doe je ding, ik kijk ernaar uit... Pomp die shit! | ||
![]() | ![]() |
houd je bek nou maar kuttekop | ||
sorry baas ![]() | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Ik ben erg benieuwd.. Word vast een hit als het over ons gaat ![]() ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
Sowiezo.. | ||
djatta Catzo! |
![]() | ![]() |
soldaat is ook een wijze toy hea? ---------------------------------------- "..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker | ||
Hoebedoel ju hea? | ||
Rajiv343 | ![]() | ![]() |
1. Je zet je zelf voorschut 2. Dit is nog erger dan docjohn zijn liedjes zijn tenminste nog een beetje van kwaliteit dit is echt prut. enigste wat je verstaat is homo en motherfocker | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Of.. Het is motivatie voor GangstaPappie.. ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
Jackdeaap PABLAAAAAAAAAAAW ![]() |
![]() | ![]() |
pisvlek ---------------------------------------- ijerkoffinmycereal | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Rajiv343 schreef op 13-10-2008 @ 20:12 2. Dit is nog erger dan docjohn zijn liedjes zijn tenminste nog een beetje van kwaliteit dit is echt prut. enigste wat je verstaat is homo en motherfocker lol ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Manuz Zet die beat op repeat ![]() |
![]() | ![]() |
wie de fok is doc john ---------------------------------------- Jspr schreef op 02-04-2009 @ 16:33:26 "Aight, nouja dio en opposites is te gek aangezien ik dan toch al vrij lam rondwandel, en shit als mn nikies enzo is gewoon supertof dan." | ||
Index / Muziek / |