Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
MiSSy-Y
Whatev!!
Gepost door MiSSy-Y op dinsdag 14-10-2008 om 14:38:00
Dat filmpje die SLM dropte is dope gemaakt!
----------------------------------------
Just Dust It Off..
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 14-10-2008 om 16:03:44
Quote:
V.I.P. schreef op 14-10-2008 @ 14:03
(...)

Beter is dit sarcastisch


ik kan dit soort dingen niet al te serieus nemen....
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op dinsdag 14-10-2008 om 16:23:33
hehe niburu van soemerische mythes

Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op dinsdag 14-10-2008 om 16:51:48
Is schijnbaar ook een planeet of zo? Ik weet het verhaal erachter niet maar het had met 2012 te maken of zo.

Blablabla.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 14-10-2008 om 17:27:29
Quote:
Snacky schreef op 14-10-2008 @ 16:03
(...)

ik kan dit soort dingen niet al te serieus nemen....


hehe, ik was al halverwege met een verhaal om je post belachelijk te maken, totdat ik me bedacht dat niet iedereen op nlhh achterlijk was
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Soldaat Gepost door Soldaat op dinsdag 14-10-2008 om 19:17:06
Wat een bullshit, ik heb de hele dag voor 't raam gezeten op school en heb geen motherfucker gezien! Ook niburu in de gaten gehouden en niks!
't niet gebeuren.

Trouwens, in 2012 vergaat de aarde... Right!
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op dinsdag 14-10-2008 om 19:21:24
Dat rare medium figuur is wel damn bekend nou.
----------------------------------------
myspace
Soldaat Gepost door Soldaat op dinsdag 14-10-2008 om 19:26:41
En ongeloofwaardig.
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 14-10-2008 om 19:46:30
Quote:
Nieroth schreef op 14-10-2008 @ 10:44
Klassieker met Coco C.P. Dalbert als ArmInAss en Gbatokai Dakinah als Sgt. Shaved Balls.

Tevens met legendarische quotes zoals:

(...)


lol die film ga ik checken

-toch maar niet, de recensies zijn niet echt denderend.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-10-2008 @ 19:48:08 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op dinsdag 14-10-2008 om 20:41:27
Quote:
Twister schreef op 14-10-2008 @ 16:51
Is schijnbaar ook een planeet of zo? Ik weet het verhaal erachter niet maar het had met 2012 te maken of zo.

Blablabla.

klopt, volgens die mythe wonen de anunaki daar,
die hier duizenden jaren geleden op bezoek zijn geweest en ons ras gestart zijn in de vorm zoals we die nu kennen. althans zo heb ik het verhaal geinterperteerd.
om het maar even in een notendop te vertellen

wat me wel heeft geboeid aan de mythes van toen is de gedetailleerde kennis van ons zonnestelsel toen al.

Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 14-10-2008 om 21:24:18
http://www.nujij.nl/het-vliegende-spaghetti-monster-geland-in.3794879.lynkx
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Soldaat Gepost door Soldaat op dinsdag 14-10-2008 om 23:07:48
Hahaha dit staat @ Niburu:

We kregen per e-mail een bericht binnen van een jongeman die het volgende schreef: “Familie in IJsland bevestigt dat daar een raar lichtverschijnsel te zien is wat richting westen verplaatst! Men vertelt ook dat het kompas van slag is; als je daar mee naar buiten loopt, dan begint het te draaien.” Om een extra bevestiging hiervan te krijgen hebben we hem nog teruggemaild met het verzoek ons te bellen, maar verdere respons is uitgebleven.

Vanmiddag omstreeks 15:15 uur vloog een eskader van zeven F-16’s over Nijmegen richting het zuiden. Voor zover wij hebben kunnen onderzoeken stonden er vandaag geen oefeningen gepland door de luchtmacht. Ook uit Groningen werden straaljagers gemeld. Onduidelijk is waar dit mee te maken heeft gehad. Als iemand hier meer over weet, mail ons dan a.u.b. via ufo@niburu.nl

In een nieuw artikel op 10-14-08.blogspot.com doken vanmiddag foto’s op die vanuit Finland gemaakt werden richting de Noordpool. Hierop was een zwarte driehoek te zien tegen de donkere nacht. Daarbij werd ook een foto gemaakt met een extra lange sluitertijd waarop de driehoek te zien bleef. De driehoek zou overeenkomen met die vannacht op Google Earth te zien was. We werden hier ook door meerdere lezers op geattendeerd. Naar mijn inzien klopte dit niet, omdat de afstand tussen Finland en de plek waar de driehoek zich bevond aan de Canadese kant van de Noordpool te groot was. In perspectief klopte deze foto’s niet. Zojuist is er op 10-14-08.blogspot.com aangegeven dat het inderdaad om een vervalsing gaat.

Schrijver en wereldreiziger Peter Stuivenberg heeft een paar weken geleden contact met ons opgenomen en heeft vanaf Zuid-Afrika, waar hij zich nu bevindt, toegezegd daar een oogje in het zeil te houden en ons direct te informeren zodra daar iets gebeurd. Verder zit Mira van Niburu Amsterdam momenteel in Canada, tussen de indianen, en is daar onze correspondente ter plaatse. Zij heeft ons zojuist een bericht gestuurd dat er daar wel iets schijnt te gebeuren, maar kunnen momenteel niets bevestigen. Ze houdt ons op de hoogte…

We krijgen ontzettend veel reacties binnen van iedereen die het hele internet afspeuren naar nieuwtjes, mensen die alle webcams over de wereld in de gaten houden en interpretaties van de mogelijke plaatsen waar het kan gaan gebeuren. Ook krijgen we wel lollige mailtjes binnen, maar dat hoort er nou eenmaal bij.

Vanaf de redactie willen we iedereen alvast heel erg bedanken voor de hulp en reacties. Het enige wat we kunnen doen is afwachten wanneer en of het gaat gebeuren.

---------------------------------------------------------

Hoe voorspelbaar!
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 14-10-2008 om 23:30:21
tering dit is toch te hilarisch voor woorden.. hoe kunnen ze dit zelf geloven?
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 14-10-2008 om 23:45:46
Stelletje goedgelovige hippies. Ik wordt hier 'zo moe van'
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Naomi
nee gek
Gepost door Naomi op woensdag 15-10-2008 om 11:53:26
Quote:
Brandt schreef op 14-10-2008 @ 20:41
(...)
klopt, volgens die mythe wonen de anunaki daar,
die hier duizenden jaren geleden op bezoek zijn geweest en ons ras gestart zijn in de vorm zoals we die nu kennen. althans zo heb ik het verhaal geinterperteerd.
om het maar even in een notendop te vertellen

wat me wel heeft geboeid aan de mythes van toen is de gedetailleerde kennis van ons zonnestelsel toen al.


Nah man jij hebt geen kaas gegeten brandtje De anunaki zijn er nog ze komen uit de 4D en ze hebben jou onder controle.
----------------------------------------
ben net als domo, langlekker man
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op woensdag 15-10-2008 om 12:46:09
"Waaaaaaaar ziijjjjn dieeee... ufo's nou?"
"Waar zijn die ufo's nou?"
"Waar zijn die ufo's nou?"
"Waar zijn die úfo's nou...?"
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Soldaat Gepost door Soldaat op woensdag 15-10-2008 om 12:49:22
Hou hem in de gaten!
Snacky Gepost door Snacky op woensdag 15-10-2008 om 12:53:23
Maar 2012 heeft niets met de Anunaki te maken, de Anunaki is een mythe gevonden op soemerische kleitabletten, geschreven door de toenmalige keizer (ben de naam kwijt) die bekend stond om zijn kennis, en het bezitten van uitzonderlijke taalkunde, die hij zelf omschreef als ''vergeten'' talen, dit is een keizer, die ruim 4000 jaar geleden heeft geleeft, hoe oud moeten die ''vergeten'' talen dan niet zijn?

2012 draait om de Maya's, zij hadden een kalender van bewustzijn zoals ze dat noemden, wat grappig is, zij gebruikten astrologie om voorspellingen te doen, en hadden planeten als pluto op precies de exactie locatie op hun sterrenkaarten staan, maar ook de planeet niburu.
Om even op het 2012 gebeuren terug te komen, de kalender eindigt op 21 december 2012, na duizenden jaren van voorspellingen etc. stopt de kalender...
Ik heb geen idee wat dat betekent, ik zoek er ook geen verklaring achter, ik leef er niet naartoe, ik vind het enkel... intrigerend.
Waarom stopt de kalender opeens? Hoe konden zij planeten plaatsen, die wij pas een aantal tientalle jaren 'gevonden' hebben, op precies de goede locatie zonder de planeet te kunnen zien?

Volgens de Maya's is op 21 12 2012 om 12.12 de zon exact op het centrum van de melkweg, volgens hen is het centrum van de Melkweg het geboortekanaal, een gebied wat wordt geassocieerd met transformatie en hergeboorte, ofterwel, wij zouden op die dag 'transformeren' tot een hoger wezen

Oude volksverhalen? vergane mythe? wie weet...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2008 @ 12:56:16 ]

----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 15-10-2008 om 12:55:40
Misschien waren ze wel bij 2012 gekomen en hadden ze toen zoiets van: fuck it ik ga wat anders doen. En is er niks aan de hand.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 15-10-2008 om 13:00:21
Quote:
Nickert schreef op 15-10-2008 @ 12:55
Misschien waren ze wel bij 2012 gekomen en hadden ze toen zoiets van: fuck it ik ga wat anders doen





----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 15-10-2008 om 13:01:28
jammer vip vind het toch wel erg makkelijke grap
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 15-10-2008 om 13:02:44
Komt die zuurpruim ook weer.
Naomi
nee gek
Gepost door Naomi op woensdag 15-10-2008 om 13:04:26
De maya's zijn pleiadiers hun ster gaat tegelijkertijd met onze zon (hun buitenste ster) en de aarde de fotonen/informatiestroom in. Annunaki reguleren het leven op aarde, ze spelen spelletjes met je door oa te schuiven met informatie. Ze staan aan top van de grote bedrijven en regeringen bijvoorbeeld.

Vraag aan Huussuh, hij is een reptielmens
----------------------------------------
ben net als domo, langlekker man
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 15-10-2008 om 13:05:58
Nickert wat lul je nou, ga lekker batman kijken
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op woensdag 15-10-2008 om 13:09:51
Niet zo vijandig joh.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 15-10-2008 om 13:11:06
Quote:
L2N schreef op 15-10-2008 @ 13:05
Nickert wat lul je nou, ga lekker batman kijken


Ben nu aan het downloaden.

Dank je voor de tip.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 15-10-2008 om 13:23:37
Makkelijke grap of niet, kakkerlak of niet, ik moest lachen.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 15-10-2008 om 13:25:02
Ik waardeer de eerlijkheid dodo.
Snacky Gepost door Snacky op woensdag 15-10-2008 om 13:50:45
Quote:
Naomi schreef op 15-10-2008 @ 13:04
De maya's zijn pleiadiers hun ster gaat tegelijkertijd met onze zon (hun buitenste ster) en de aarde de fotonen/informatiestroom in. Annunaki reguleren het leven op aarde, ze spelen spelletjes met je door oa te schuiven met informatie. Ze staan aan top van de grote bedrijven en regeringen bijvoorbeeld.

Vraag aan Huussuh, hij is een reptielmens


Ik ben het met je eens dat er vreemde genootschappen aan de top staan, maar dat hele reptielen gedoe.... Ik betwijfel of de anunaki echt hebben bestaan, scheppingsverhalen zijn er nu eenmaal om aan te kunnen tonen dat je een hoger wezen bent, waar zou de kerk zijn zonder de bijbel? Als je niet iets hebt waarmee je jezelf boven een 'normaal' mens kunt plaatsen, kun je geen macht genereren.

David Icke is een van de voorlopers op dit gebied, hij is zelf degene die na het gebruik van een vage drugs soort in de rimboe van brazilië vreemde gebeurtenissen heeft meegemaakt, en is o.a. (in zijn gedachten welliswaar) in aanraking gekomen met 'reptielenmensen' maar dan vraag ik me af, en hij zelf ook; is het geen symbool?

Kan het niet symboliek staan voor de 'slangen' der aarde?

[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2008 @ 13:51:20 ]

----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op donderdag 16-10-2008 om 17:46:31
Quote:
Naomi schreef op 15-10-2008 @ 11:53
(...)

Nah man jij hebt geen kaas gegeten brandtje De anunaki zijn er nog ze komen uit de 4D en ze hebben jou onder controle.

was het niet de 5e dimensie die stond voor licht en harmonie?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-10-2008 @ 18:37:50 ]

Snacky Gepost door Snacky op donderdag 16-10-2008 om 19:37:24
5e dimensie? wij leven in de 3e heh....
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Quizmaster
Gepost door Quizmaster op donderdag 16-10-2008 om 21:02:59
Quote:
Snacky schreef op 16-10-2008 @ 19:37
5e dimensie? wij leven in de 3e heh....

nee brandt heeft gelijk...
----------------------------------------
Stop writing raps, and go play volley ball

http://www.myspace.com/quizmasterhiphop
MARC3L
De Zoon.
Gepost door MARC3L op donderdag 16-10-2008 om 21:28:30
Kzag pas ook zo'n vuurbal/lichtbal als in de eerste paar seconden van soldaats filmpje, dat was anderhalf week terug?, alleen die hing stil en net toen ik zei check dat, ging die uit/weg. Weenie wat het was, zal wel verklaring voor wezen maar moest eraan denken bij soldaats filmpje :p
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 16-10-2008 om 21:42:34
Volgens mij is dat een raket uit frankrijk
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 17-10-2008 om 00:20:44
Quote:
Quizmaster schreef op 16-10-2008 @ 21:02
(...)
nee brandt heeft gelijk...


oh ja jullie hebben gelijk, ik vind het maar vreemd dat we een illusie zoals tijd als een extra dimensie opvatten eigenlijk
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op vrijdag 17-10-2008 om 09:59:40
lekker simpel van je. als alles alleen maar 3d zou zijn zou er geen beweging zijn. tijd heeft invloed op de andere dimensies. net als diepte heeft op hoogte en breedte
----------------------------------------
myspace
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 17-10-2008 om 13:21:23
tijd heeft invloed op andere dimensies?

tijd is een concept, dimensie 0,1 en 2 zijn volgens de huidige natuurkunde niets.
Dus in mijn ogen is de volgende stap, logischerwijs, pure energie.
Dus nee, ik denk niet simpel, dat doen de lui die het verzonnen hebben.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 17-10-2008 om 13:31:53
Je druk maken om iets als dit dat is de 6e dimensie toch?
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op vrijdag 17-10-2008 om 13:47:39
Quote:
Snacky schreef op 16-10-2008 @ 19:37
5e dimensie? wij leven in de 3e heh....


We leven niet in een dimensie. We nemen 3 (meetkundige) dimensies waar.

Een punt heeft 0 dimensies.
Een lijn heeft er 1.
Een vierkant 2.
En een kubus 3.

De 4de dimensie zou een door mensen niet waarneembare zijn, anderen zeggen dat de 4de dimensie tijd is, zodat beweging valt te constateren.

Volgens de snaar theorie zouden er 10 dimensies zijn en volgens de M-theorie zelfs 11.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 17-10-2008 om 13:56:58
Joh fock heel deze discussie, ik ken de M-theorie, intressant, maar daar ging het niet over.

Tijd is niet meetbaar, want je kunt niet door tijd heen reizen, daarom vind ik het vreemd dat de tijd word gezien als een extra dimensie, stel nu dat we nog steeds aan de hand van de zon zouden beredeneren, dan zou tijd niet bestaan, en zou deze hele discussie er niet zijn...
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op vrijdag 17-10-2008 om 14:08:32
het lijkt me wel ideaal, een wereld zonder tijd
maar is het niet zo dat de tijd juist wel heel erg aan de zon vast zit, dus stel we zouden aan de hand van de zon redeneren gaat het nog steeds over tijd maar noem je het mischien anders.
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op dinsdag 21-10-2008 om 18:11:18
nep of echt?
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op dinsdag 21-10-2008 om 22:13:37
Wat moeten we met ufo's?

@snacky, rustig maar ik had het gewoon over tijd als iets lineairs, niet als een cyclisch terugkerend verschijnsel e.d. dus gewoon de 4e dimensie, tijd.
----------------------------------------
myspace
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op dinsdag 21-10-2008 om 23:10:12
weinig, de mogelijk heid dat ze bestaan en hier geweest zijn is net zo zeker als dat ik weet dat hetniet zo is. vond het wel grappig berichtje vooral om zijn vaagheid want je word uiteindelijk niet veel wijzer van het nieuwsberichtje dan je al was
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op dinsdag 21-10-2008 om 23:38:15
https://www.youtube.com/watch?v=Mdqnhu6mtVY
----------------------------------------
myspace
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op woensdag 22-10-2008 om 00:09:58
damn, moby! ik heb daar echt vaak op gespaced man, blijft dope, al is die in deze context fucking droog haha
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op woensdag 22-10-2008 om 20:32:37
ghehe same here, ik moest er in een keer aan denken.

anyway, het nummer heet in this world en niet lordy dont leave me, maar deze was betere kwalitée
----------------------------------------
myspace
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.