Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Eerste sneeuw voor winter 2003/2004 in Amersfoort: picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=586365 [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2003 @ 00:09:38 ] ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
hier had t in oktober al ff gesneeuwd, maar vanmorgen om 7u nog is ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
wat een bullshit pic | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Het lukte me gisteravond niet om een goede foto te nemen, dus je ziet nu idd alleen maar sneeuwvlokjes... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
sneeuwt hier nu ook werd een keer tijd zeg | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
woei sneeuwww beter ijzelt t morgen ![]() dat hoort bij mn verjaardag dus graag dit jaar weer ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
SmrildA | ![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 22-12-2003 @ 16:47:01 dat hoort bij mn verjaardag Bij die van mij ook, maar de 20e sneeuwde het niet in St.Job. SmrildA | ||
![]() | ![]() |
jammer he ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
hier sneeuwde het wel even vanmiddag | ||
![]() | ![]() |
hier sneeuwt t alweer ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Sneeuw & Ijs zij nallebei zichtbaar vanauit mijn raam. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
het sneeuwt hier nu ook ![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
regen nu ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
sneeuW op de bergen! vanuit de tgv heb ik enkele dope pics kunnen maken van besneeuwt frankrijk! [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2003 @ 13:00:45 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nou plaatsen dan | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
he bah flanklijk wat een kutland! ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
![]() | ![]() |
heheh @n8 ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Op dit moment is het gewoon oud-hollands hondeweer!!! ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
internet is hier via telefoontje :p probeer dan maar pic van een mb te posten :p als ik zondag thuis ben krijg je de dope pics te zien ![]() | ||
Lau | ![]() | ![]() |
En ja hoor, het sneeuwt hier weer. En nog best aardig ook, word al aardig wit hierzo. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
GB-rob bob marley was born on feb.7.1945 |
![]() | ![]() |
hier nog nie![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
hier ligt al een aardig laagje ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
heer eeft het ook gesneeuw... maar alles smelt | ||
oZ De vocabulaire marteling. |
![]() | ![]() |
Tering, helemaal wit. Kan ik nog lekker de hele stad door fietsen om thuis te komen ook ![]() ---------------------------------------- Je bent pas een ille MC in het land van de doven. / Ik ben hier als een epidemie, jij bent simpel bijgeschoven. / | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Lauwe schreef op 28-12-2004 @ 07:33:19 En ja hoor, het sneeuwt hier weer. En nog best aardig ook, word al aardig wit hierzo. Het sneeuwt hard nu he... ![]() | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Hier niet meer... ![]() Was alleen beetje natte sneeuw.. ---------------------------------------- onderschrift | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Bij ons thuis is het HE-LE-MAAL WIT ![]() | ||
![]() | ![]() |
Hier ook, kutsneeuw | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
hier ook goed wit!! strax ff met de auto een paar handremmetjes erop gooien ![]() | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: creative schreef op 28-12-2004 @ 11:05:29 Bij ons thuis is het HE-LE-MAAL WIT ![]() Helaas is het hier precies hetzelfde ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
En hier regent het ![]() | ||
![]() | ![]() |
net ff mijn broertje ingepeperd met sneeuwgevecht heerlijk die sneeuw ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
overal sneeuw behalve in Terneuzen ?? | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Het regent hier alweer ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
SchizoMania | ![]() | ![]() |
den haag ook geen sneeuw gezien, alleen hagel en regen ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
hier alleen hele tijd regen.. naja niet zo koud dan eh ![]() | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
nauwlijks regen gehad, maar twerd wel te glad ben iets van 4 keer onderuit gegaan toen ik uit de stad kwam ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Je wéét toch dat het glad is...? Lekker driften door de bochten juist ![]() ---------------------------------------- Je bent pas een ille MC in het land van de doven. / Ik ben hier als een epidemie, jij bent simpel bijgeschoven. / | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Heheh.. die gozer leeft in NFSU2 | ||
![]() | ![]() |
Juist ![]() ---------------------------------------- Je bent pas een ille MC in het land van de doven. / Ik ben hier als een epidemie, jij bent simpel bijgeschoven. / | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
zie je wel.. ik snap het.. mn broertje ook ![]() | ||
![]() | ![]() |
Leuk dat ik altijd vergeleken word met kleine broertjes ![]() en ik heb NFSU2 niet eens ![]() ---------------------------------------- Je bent pas een ille MC in het land van de doven. / Ik ben hier als een epidemie, jij bent simpel bijgeschoven. / | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
kut weer, glibber glibber over de weg.... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: oZ schreef op 28-12-2004 @ 18:40:48 Leuk dat ik altijd vergeleken word met kleine broertjes ![]() en ik heb NFSU2 niet eens ![]() dat zeg je nu hahhahaaha ![]() | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
ik gebruikte me voorrem te vaak dus vandaar is dat trouwens met dubbel r? voorrem/voorem/ voor rem ? [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-12-2004 @ 21:45:39 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
voor rem dus dubbel r ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Fok sneeuw. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Fok natte sneeuw | ||
![]() | ![]() |
sneeuw is leuk..vanmorgen lag er aardig wat maar nu is alles weg op wat zwarte drap na ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 ] |