Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /   [Pagina: [1] 2 ]
smonkey
Gepost door smonkey op donderdag 16-10-2008 om 22:07:53
ja alles word nu nog ff besproken, eerst ff topicje aanmaken
----------------------------------------
het is me opgevallen,dat chickies niet op me vallen,
maar met voorbedachte raden komen zitten op me ballen, vat je
shadyrecords
Gepost door shadyrecords op donderdag 16-10-2008 om 22:10:45
is goed
----------------------------------------
Shadyrecords & Slimshady-NL
Betere shit vind je niet snel..
smonkey
Gepost door smonkey op donderdag 16-10-2008 om 22:13:14
verzin maar wat,

wanneer deadline?
hoeveel bars?
----------------------------------------
het is me opgevallen,dat chickies niet op me vallen,
maar met voorbedachte raden komen zitten op me ballen, vat je
shadyrecords
Gepost door shadyrecords op donderdag 16-10-2008 om 22:14:20
weet ik veel, wa is
normaal of deze site?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-10-2008 @ 22:14:47 ]

----------------------------------------
Shadyrecords & Slimshady-NL
Betere shit vind je niet snel..
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 16-10-2008 om 22:16:33
Regels:
16 bars
Blind
Deadline zondag 19 oktober.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
smonkey
Gepost door smonkey op donderdag 16-10-2008 om 22:17:01
nou je kan zelf wete,
ik verzin wel ff wat

nederlandse tekst
gewoon 16 of 32 bars?
3 votes win

deadline? kmoet vaak werke, maar 16/32 bars moet wel ff zo gefixt zijn dus laten we zegge voor eind van weekend?


en mag je aantal lines gebruiken uit disses die je al gebruikt hebt?


Edit: ah, was al fentje die wat had gezegt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-10-2008 @ 22:19:03 ]

----------------------------------------
het is me opgevallen,dat chickies niet op me vallen,
maar met voorbedachte raden komen zitten op me ballen, vat je
shadyrecords
Gepost door shadyrecords op donderdag 16-10-2008 om 22:20:21
jaa is goed, minimaal 16 bars max 32?

en uhm topic starter begint?
----------------------------------------
Shadyrecords & Slimshady-NL
Betere shit vind je niet snel..
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 16-10-2008 om 22:20:54
16 bars of 16 regels?
038-NBZ
N. toch?
Gepost door 038-NBZ op donderdag 16-10-2008 om 22:21:03
haha slm hij noemt je een fentje okee eigenlijk niet grappig
smonkey
Gepost door smonkey op donderdag 16-10-2008 om 22:21:55
ja dat kan ook, maar kga niet meteen make hoor, kgaa nu ff pitte ofso, deadline is toch zondag, duss dat zit wel snor

rustug.
----------------------------------------
het is me opgevallen,dat chickies niet op me vallen,
maar met voorbedachte raden komen zitten op me ballen, vat je
shadyrecords
Gepost door shadyrecords op donderdag 16-10-2008 om 22:22:56
nee snap ik doe ik ook niej
maja succes
----------------------------------------
Shadyrecords & Slimshady-NL
Betere shit vind je niet snel..
smonkey
Gepost door smonkey op donderdag 16-10-2008 om 22:24:50
Quote:
038-NBZ schreef op 16-10-2008 @ 22:21
haha slm hij noemt je een fentje okee eigenlijk niet grappig


ooh ik noem iedereen fentje hoor
----------------------------------------
het is me opgevallen,dat chickies niet op me vallen,
maar met voorbedachte raden komen zitten op me ballen, vat je
melle
Gepost door melle op donderdag 16-10-2008 om 22:35:42

----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
shadyrecords
Gepost door shadyrecords op vrijdag 17-10-2008 om 05:51:50
jy zei tegen mij in een ander topic, wees maar goed voorbereid,
nou let op, want ik ga er voor zorgen dat je lijdt, er voor zorgen dat je mij benijdt, jy krijgt pijn als ik met mijn woorden op jou inrijd,
je bent toch niet kwaad omdat ik je al eerder disste?, ach joh laat je toch nie kiste, maar kwaad zijn mag je wel, ik zou het ook nie fyn vinde als iedereen over my heen piste
je zegt dat je moest lache om die wannabe eminem gangster, ik weet niet of jy ut weet maar eminem staat tog wel op jou avatar, stomme wankster, of had je dat nog niet in de gaten?,, ik mol je en maak je af, jou gejank horen ze nog in de verenigde staten!
2pac op je plaatje omdat je denkt dat je het zelf bent?, jy bent un blije flikker die als de theme song van pokemon op is nog rond rent, ik ben bang dat jy je plaats niet helemaal kent.
weer zo iemand die op gay seks kickt?, vind je het echt lekker als een jongen jou kontgat likt?, en dat ze spuiten in jou kont, geen sterretje maar ze maken het helemaal rond, jy blij als iemand zijn cum in jou mond mikt, damn ik hoop dat je er een keer in stikt!
haha in een mongooltje zijn ben jij zeker een kei, jy kan niet rappen en niet zingen, maar je wilt het allebei,, deze diss voel jy als een mes in je zij,ik kan maar een ding zegge: vote voor mij, want wat deze clown gaat zeggen word je ook niet echt blij,. zelfs in je slaap denk je aan deze diss die je kreeg van MIJ.
de deadline is pas zondag, maar ik kon niet wachten, wa wil jy nog doen? als iedereen al door mijn rijms in een deuk lag., maar ik zou jou is eerlijk vertelle dat ik jou echt wel mag, ik vind het alleen jammer dat ik je nu af moet maken, als ik klaar ben wil jy de strijd staken, het doet pijn, deze woorden die smonky tot op het bot raken.
je hoeft je eigen niet te schamen hoor, rappen is niet jou ding,dat is iets waar ik me aan stoor,het is niet erg dat jij beter pas bij een kerk-koor, in de kerk hoor jy thuis, ik bedoel daar zijn homo's toch voor?
jy ligt nachten wakker met de gedachte: hoe kan het dat ik van shadyrecords verloor....
en smonky, jij hebt een topic geopent met: zoekt een specifiek nummer uit gooische vrouwen? , damn ik wist niet dat zelfs homo's daar van houden., word jy van die serie emotioneel? dat ze jou moeten troosten door een pik in jou kont te douwen?
check die shit in die topics die hij maakt, iedereen gelezen?, shit zegg je hebt je eigen wel heel erg bewezen, ik maak jou belachelijk,maak het persoonlijk en steek je huis in de fik, myn raps maakt jou helemaal sick, je hoeft niks terug te schrijven, jou teksten zijn niet dik.
ik maak je af, sta samen met jou famillie bij jou eigen graf, na de begrafenis, blijf ik bij je moeder eten, s'avonds als ik haar neuk, is ze de dood van haar eigen zoon allang vergeten.
jij moet ook echt gek zijn om hier aan te beginnen, zag je dan echt niet toen je mij uitdaagde dat je dit niet kan winnen?,
smonkey, ik zeg het je maar eerlijk, je bent kansloos, zowel in disses geven , als in je eigen leven, word je nou boos? wat kan ik er aan doen, je wist zelf toen je vroeg voor een battle dat je voor vernedering koos.
niet over mij lullen, ik stomp je op je kop en laat je brullen, dit zijn de woorden die jou mett schaamte zullen vullen ik kom hier met agressie en haat, dat is waar shadyrecords voor staat, hou je focking bek voordat ik je stof happen laat, ik diss je en laat je achter in een zieke staat,
ik kan wel doorgaan tot jij zegt HO MA , maar ik weet wel daar al dat konten neuken krijg jij een stoma, deze teksten zijn zo hard, OH SHIT smonkey raakt in een fucking coma.


voor de mensen die niet weten wat een stoma is, da is da je niet fatsoenlijk kan zeike en da je zo'n zakje langs je hebt waar je via un buisje in moet zeike
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2008 @ 05:56:46 ]

----------------------------------------
Shadyrecords & Slimshady-NL
Betere shit vind je niet snel..
peefizz
jaman
Gepost door peefizz op vrijdag 17-10-2008 om 07:42:20
pak de doos met slotjes en bans maar weer...

voor de mensen die niet weten wat een stoma is...

Tommes
Gepost door Tommes op vrijdag 17-10-2008 om 12:16:56
Quote:
shadyrecords schreef op 17-10-2008 @ 05:51
jy zei tegen mij in een ander topic, wees maar goed voorbereid,
nou let op, want ik ga er voor zorgen dat je lijdt, er voor zorgen dat je mij benijdt, jy krijgt pijn als ik met mijn woorden op jou inrijd,
je bent toch niet kwaad omdat ik je al eerder disste?, ach joh laat je toch nie kiste, maar kwaad zijn mag je wel, ik zou het ook nie fyn vinde als iedereen over my heen piste
je zegt dat je moest lache om die wannabe eminem gangster, ik weet niet of jy ut weet maar eminem staat tog wel op jou avatar, stomme wankster, of had je dat nog niet in de gaten?,, ik mol je en maak je af, jou gejank horen ze nog in de verenigde staten!
2pac op je plaatje omdat je denkt dat je het zelf bent?, jy bent un blije flikker die als de theme song van pokemon op is nog rond rent, ik ben bang dat jy je plaats niet helemaal kent.
weer zo iemand die op gay seks kickt?, vind je het echt lekker als een jongen jou kontgat likt?, en dat ze spuiten in jou kont, geen sterretje maar ze maken het helemaal rond, jy blij als iemand zijn cum in jou mond mikt, damn ik hoop dat je er een keer in stikt!
haha in een mongooltje zijn ben jij zeker een kei, jy kan niet rappen en niet zingen, maar je wilt het allebei,, deze diss voel jy als een mes in je zij,ik kan maar een ding zegge: vote voor mij, want wat deze clown gaat zeggen word je ook niet echt blij,. zelfs in je slaap denk je aan deze diss die je kreeg van MIJ.
de deadline is pas zondag, maar ik kon niet wachten, wa wil jy nog doen? als iedereen al door mijn rijms in een deuk lag., maar ik zou jou is eerlijk vertelle dat ik jou echt wel mag, ik vind het alleen jammer dat ik je nu af moet maken, als ik klaar ben wil jy de strijd staken, het doet pijn, deze woorden die smonky tot op het bot raken.
je hoeft je eigen niet te schamen hoor, rappen is niet jou ding,dat is iets waar ik me aan stoor,het is niet erg dat jij beter pas bij een kerk-koor, in de kerk hoor jy thuis, ik bedoel daar zijn homo's toch voor?
jy ligt nachten wakker met de gedachte: hoe kan het dat ik van shadyrecords verloor....
en smonky, jij hebt een topic geopent met: zoekt een specifiek nummer uit gooische vrouwen? , damn ik wist niet dat zelfs homo's daar van houden., word jy van die serie emotioneel? dat ze jou moeten troosten door een pik in jou kont te douwen?
check die shit in die topics die hij maakt, iedereen gelezen?, shit zegg je hebt je eigen wel heel erg bewezen, ik maak jou belachelijk,maak het persoonlijk en steek je huis in de fik, myn raps maakt jou helemaal sick, je hoeft niks terug te schrijven, jou teksten zijn niet dik.
ik maak je af, sta samen met jou famillie bij jou eigen graf, na de begrafenis, blijf ik bij je moeder eten, s'avonds als ik haar neuk, is ze de dood van haar eigen zoon allang vergeten.
jij moet ook echt gek zijn om hier aan te beginnen, zag je dan echt niet toen je mij uitdaagde dat je dit niet kan winnen?,
smonkey, ik zeg het je maar eerlijk, je bent kansloos, zowel in disses geven , als in je eigen leven, word je nou boos? wat kan ik er aan doen, je wist zelf toen je vroeg voor een battle dat je voor vernedering koos.
niet over mij lullen, ik stomp je op je kop en laat je brullen, dit zijn de woorden die jou mett schaamte zullen vullen ik kom hier met agressie en haat, dat is waar shadyrecords voor staat, hou je focking bek voordat ik je stof happen laat, ik diss je en laat je achter in een zieke staat,
ik kan wel doorgaan tot jij zegt HO MA , maar ik weet wel daar al dat konten neuken krijg jij een stoma, deze teksten zijn zo hard, OH SHIT smonkey raakt in een fucking coma.


voor de mensen die niet weten wat een stoma is, da is da je niet fatsoenlijk kan zeike en da je zo'n zakje langs je hebt waar je via un buisje in moet zeike


zucht.
----------------------------------------
Kampen Baby..
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op vrijdag 17-10-2008 om 12:19:04
shadyrecords heb je nou van 3 tot 5 daaraan gewerkt?
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
yayzus
Gepost door yayzus op vrijdag 17-10-2008 om 14:36:49
Wat praat jij 9 tot 5
----------------------------------------
Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face
de-JCB Gepost door de-JCB op vrijdag 17-10-2008 om 14:50:26
tot 6 man
shadyrecords
Gepost door shadyrecords op vrijdag 17-10-2008 om 15:06:48
hou je kanker bek man
----------------------------------------
Shadyrecords & Slimshady-NL
Betere shit vind je niet snel..
038-NBZ
N. toch?
Gepost door 038-NBZ op vrijdag 17-10-2008 om 15:10:57
Banbanbanbanbanbanbanban!

Dit is geen hint
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 17-10-2008 om 15:11:46
vote smonkey
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
shadyrecords
Gepost door shadyrecords op vrijdag 17-10-2008 om 15:15:02
L2N jy bent zooo zielig
----------------------------------------
Shadyrecords & Slimshady-NL
Betere shit vind je niet snel..
de-JCB Gepost door de-JCB op vrijdag 17-10-2008 om 15:24:02
Quote:
038-NBZ schreef op 17-10-2008 @ 15:10
Banbanbanbanbanbanbanban!

Dit is geen hint


Als die kerel gebant wordt gaat ie verder op z'n andere M&M kloon accountje
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 17-10-2008 om 15:33:34
32 is max toch?
volgens mij heb jij der 94
----------------------------------------
niet
Soldaat Gepost door Soldaat op vrijdag 17-10-2008 om 15:37:42
Wil je 't erover hebben?
shadyrecords
Gepost door shadyrecords op vrijdag 17-10-2008 om 15:46:55
zulle we anders gewoon ff normaal doen??:o
----------------------------------------
Shadyrecords & Slimshady-NL
Betere shit vind je niet snel..
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 17-10-2008 om 15:48:00
Geregistreerd: 14-10-2008 (3 dagen)
Posts: Totaal: 99
Per dag: 37

holy shit dude.. spamhappy ?
shadyrecords
Gepost door shadyrecords op vrijdag 17-10-2008 om 15:48:51
jonge let op je eigee
----------------------------------------
Shadyrecords & Slimshady-NL
Betere shit vind je niet snel..
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 17-10-2008 om 15:50:02
betere shit vind je niet snel..
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
yayzus
Gepost door yayzus op vrijdag 17-10-2008 om 15:52:45
Quote:
shadyrecords schreef op 17-10-2008 @ 05:51
jy zei tegen mij in een ander topic, wees maar goed voorbereid,
nou let op, want ik ga er voor zorgen dat je lijdt, er voor zorgen dat je mij benijdt, jy krijgt pijn als ik met mijn woorden op jou inrijd,
je bent toch niet kwaad omdat ik je al eerder disste?, ach joh laat je toch nie kiste, maar kwaad zijn mag je wel, ik zou het ook nie fyn vinde als iedereen over my heen piste
je zegt dat je moest lache om die wannabe eminem gangster, ik weet niet of jy ut weet maar eminem staat tog wel op jou avatar, stomme wankster, of had je dat nog niet in de gaten?,, ik mol je en maak je af, jou gejank horen ze nog in de verenigde staten!
2pac op je plaatje omdat je denkt dat je het zelf bent?, jy bent un blije flikker die als de theme song van pokemon op is nog rond rent, ik ben bang dat jy je plaats niet helemaal kent.
weer zo iemand die op gay seks kickt?, vind je het echt lekker als een jongen jou kontgat likt?, en dat ze spuiten in jou kont, geen sterretje maar ze maken het helemaal rond, jy blij als iemand zijn cum in jou mond mikt, damn ik hoop dat je er een keer in stikt!
haha in een mongooltje zijn ben jij zeker een kei, jy kan niet rappen en niet zingen, maar je wilt het allebei,, deze diss voel jy als een mes in je zij,ik kan maar een ding zegge: vote voor mij, want wat deze clown gaat zeggen word je ook niet echt blij,. zelfs in je slaap denk je aan deze diss die je kreeg van MIJ.
de deadline is pas zondag, maar ik kon niet wachten, wa wil jy nog doen? als iedereen al door mijn rijms in een deuk lag., maar ik zou jou is eerlijk vertelle dat ik jou echt wel mag, ik vind het alleen jammer dat ik je nu af moet maken, als ik klaar ben wil jy de strijd staken, het doet pijn, deze woorden die smonky tot op het bot raken.
je hoeft je eigen niet te schamen hoor, rappen is niet jou ding,dat is iets waar ik me aan stoor,het is niet erg dat jij beter pas bij een kerk-koor, in de kerk hoor jy thuis, ik bedoel daar zijn homo's toch voor?
jy ligt nachten wakker met de gedachte: hoe kan het dat ik van shadyrecords verloor....
en smonky, jij hebt een topic geopent met: zoekt een specifiek nummer uit gooische vrouwen? , damn ik wist niet dat zelfs homo's daar van houden., word jy van die serie emotioneel? dat ze jou moeten troosten door een pik in jou kont te douwen?
check die shit in die topics die hij maakt, iedereen gelezen?, shit zegg je hebt je eigen wel heel erg bewezen, ik maak jou belachelijk,maak het persoonlijk en steek je huis in de fik, myn raps maakt jou helemaal sick, je hoeft niks terug te schrijven, jou teksten zijn niet dik.
ik maak je af, sta samen met jou famillie bij jou eigen graf, na de begrafenis, blijf ik bij je moeder eten, s'avonds als ik haar neuk, is ze de dood van haar eigen zoon allang vergeten.
jij moet ook echt gek zijn om hier aan te beginnen, zag je dan echt niet toen je mij uitdaagde dat je dit niet kan winnen?,
smonkey, ik zeg het je maar eerlijk, je bent kansloos, zowel in disses geven , als in je eigen leven, word je nou boos? wat kan ik er aan doen, je wist zelf toen je vroeg voor een battle dat je voor vernedering koos.
niet over mij lullen, ik stomp je op je kop en laat je brullen, dit zijn de woorden die jou mett schaamte zullen vullen ik kom hier met agressie en haat, dat is waar shadyrecords voor staat, hou je focking bek voordat ik je stof happen laat, ik diss je en laat je achter in een zieke staat,
ik kan wel doorgaan tot jij zegt HO MA , maar ik weet wel daar al dat konten neuken krijg jij een stoma, deze teksten zijn zo hard, OH SHIT smonkey raakt in een fucking coma.


voor de mensen die niet weten wat een stoma is, da is da je niet fatsoenlijk kan zeike en da je zo'n zakje langs je hebt waar je via un buisje in moet zeike

Als we nou allemaal zo doen dan zijn we normaal!
----------------------------------------
Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face
shadyrecords
Gepost door shadyrecords op vrijdag 17-10-2008 om 15:55:05
wa bedoel je daarmee?
----------------------------------------
Shadyrecords & Slimshady-NL
Betere shit vind je niet snel..
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 17-10-2008 om 15:56:37
dat je keiharde lines zet, en iedereen zo geskilled moest zijn
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
shadyrecords
Gepost door shadyrecords op vrijdag 17-10-2008 om 15:57:29
sarcasme dus....
----------------------------------------
Shadyrecords & Slimshady-NL
Betere shit vind je niet snel..
Soldaat Gepost door Soldaat op vrijdag 17-10-2008 om 15:59:34
Shady, we willen je opzich wel helpen met je tekst weet je... En grappen tussendoor moet je om kunnen lachen, iedereen is ooit zo begonnen als jij.

Je tekst zit geen nette opbouw in, zet je zinnen is netjes onder elkaar dat elke zin redelijk gelijk loopt met de ander, daar komt eindrijm aan te pas, en je zult zien dat het niet klopt.. Je leert ervan.
shadyrecords
Gepost door shadyrecords op vrijdag 17-10-2008 om 16:06:31
je bedoeld gewoon, als ik een zin af heb zeg maar met een nieuweregeld beginne ? of bedoel je iets anders?
----------------------------------------
Shadyrecords & Slimshady-NL
Betere shit vind je niet snel..
038-NBZ
N. toch?
Gepost door 038-NBZ op vrijdag 17-10-2008 om 16:08:33
dat is een begin ja, moet ik een voorbeeld geven ofso?
en okee laat ik ook is even behulpzaam zijn,
je moet ook niet hele lange zinnen schrijven,
die nergens over gaan en dan alleen op het einde rijmen..

ps. Een orginele naam zou ook helpen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2008 @ 16:09:43 ]
shadyrecords
Gepost door shadyrecords op vrijdag 17-10-2008 om 16:10:06
jaa nee da snap ik, alleen, je weet eigelijk helemaal niks van die gene waar je ut over doet, behalve zn nicknamee, maar geef maar een voorbeeld en dan zal ik is kijke wa je bedoeld
----------------------------------------
Shadyrecords & Slimshady-NL
Betere shit vind je niet snel..
Soldaat Gepost door Soldaat op vrijdag 17-10-2008 om 16:12:25
Quote:
shadyrecords schreef op 17-10-2008 @ 16:10
jaa nee da snap ik, alleen, je weet eigelijk helemaal niks van die gene waar je ut over doet, behalve zn nicknamee, maar geef maar een voorbeeld en dan zal ik is kijke wa je bedoeld


Een voorbeeld? Je zou die van mij kunnen bekijken die ik toevallig gister gedropt heb..

https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=28222

Sla je 2 vliegen in 1 klap, en je ziet hoe ik dat aanpak, iemand proberen te dissen zonder dat je ook maar iets over hem weet + zinsopbouw.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2008 @ 16:13:15 ]
038-NBZ
N. toch?
Gepost door 038-NBZ op vrijdag 17-10-2008 om 16:15:46
ten eerste als je persoonlijk wil beginnen kijk je op een
forum bijv. naar iemands naam (bij jou dus al meteen een minpunt)
waar die woont, hoe oud hij is & dingen die hij eerder heeft gezegd kan je ook gebruiken etc.
maar dat terzijde,
moet je zoals ik al zei niet alleen op eindrijm letten,
maar ook op woorden die in het midden van je zin bijv. rijmen
of moet je korte zinnen gaan schrijven die op het eind 2x rijmen zeg maar (multie)..
(spellingsfouten ook op letten natuurlijk..)
maar ik schrijf wel ff een voorbeeld wacht..

edit: ik had soldaat's post niet gezien, zijn voorbeeld is ook geschikt hehe
(thanks tom nu hoef ik niks te schrijven )
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2008 @ 16:16:56 ]
Soldaat Gepost door Soldaat op vrijdag 17-10-2008 om 16:20:44
Ook ff een leerpunt voor Shady dus, wordt geen luie hond en verwijs niet altijd naar andermans posts! Nee joke.. hehe
038-NBZ
N. toch?
Gepost door 038-NBZ op vrijdag 17-10-2008 om 16:21:53
pfft of ik schrijf een paar lines naar jou... haha nee grapje ,
nothing more than luv bradda'
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2008 @ 16:22:15 ]
Soldaat Gepost door Soldaat op vrijdag 17-10-2008 om 16:23:02
Held

EDIT: Van shady horen we niets meer denk ik.. Hij is verbannen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2008 @ 16:25:43 ]
038-NBZ
N. toch?
Gepost door 038-NBZ op vrijdag 17-10-2008 om 16:26:33
ohh haha , het klinkt zo erg zoals jij het zegt mayne.
tis maar een forum
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2008 @ 16:27:14 ]
smonkey
Gepost door smonkey op vrijdag 17-10-2008 om 20:16:31
oke, blind hadde we niet afgesproke, en omdat ik em toch toevallig las konk net zo makkelijk ff antwoord geve toggg


motherfacker, ik heb nu niks meer achter de hand, maar jij wel wat achter de voet
want als ik klaar ben met jou lig je vooraan de begravenisstoet
horizontaal in je kist
niemand die jou dan nog mist

en dan mag je wel op boksen zitten, maar je krijgt me niet geplet
want jij geeft me een boks, maar ik neem je hele stereoset
ik kwam net van de toilet, en ik dacht
ik klaar schijt, en dat weet je omdat ik je gister al doorgetrokken had

en je blijft maar prate over seks, oraal of anaal
je wilt geen beef met mij, net als een vegatarische kanibaal
praten ze in het zuiden altijd over "kei"
ik gooi een kei naar je kop, dus beter stap je opzij

eminem wannabe gangster betekend niet dat ik hem wack vind
stop met spitte amateur, voordat je aan de crack begint
want ik kom met dikke lines, en jij wilt ze meteen opsnuiven
zie ik daar nou wat kleins in je broek omhoog schuiven?

ja je krijgt een stijve pik van deze shit
ga naar de hoere misschien word je daar wel aanbid
maar zelfs die hoere krijge spontaan koppijn als jij wilt komen ballen
ze neuken iedereen, maar niet zulke lelijke gevallen

en door die gooische vrouwen kreeg ik een heerlijke nacht
je chick zocht een nummer dus ging ik op jacht
toen ik hem vond zat ze te wachte tot ik hem bracht
meteen op de kniee zitte, en pijpte me zacht

trouwens, ik geef der voor pijpen een acht
ze slikte alles door zonder enkele klacht
maar toen had ik me taak weer volbracht
en nu zie ik der weer vannacht

en weer terug naar het disse van deze man
een laatste tip, doe niet alsof je rappen kan
neem een voorbeeld van mij, een egte tijger
op mij kan je bouwen, noem me een stijger.


oke motherfackers, vote die shit, ik ben der weer vandoor

peace out
----------------------------------------
het is me opgevallen,dat chickies niet op me vallen,
maar met voorbedachte raden komen zitten op me ballen, vat je
slimshady-nl
Gepost door slimshady-nl op vrijdag 17-10-2008 om 20:40:47
vote voor shadyrecords
----------------------------------------
Representing Slim Shady In the NL
Slimshady-nl & Shadyrecords betere shit vind je niet snel;)
yayzus
Gepost door yayzus op vrijdag 17-10-2008 om 20:42:08
& Dat zal de enige blijven 100 % zeker geen vriendjes politiek ofzo(Dat van jou wel) Maar ik vote voor me nigga smonkey!
----------------------------------------
Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face
slimshady-nl
Gepost door slimshady-nl op zaterdag 18-10-2008 om 00:31:31
shut up bitch ik daag jou uit voor een deadline yayzus
als je durft BITCH
----------------------------------------
Representing Slim Shady In the NL
Slimshady-nl & Shadyrecords betere shit vind je niet snel;)
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 18-10-2008 om 00:35:46
slimshady, ga naar bed alsjeblieft

of ga desnoods porno kijken en je aftrekken op je zusje, het boeit me neit meer wat je zegt..

ik erger me kapot aan je irritante nep gedrag..

fuck gast, ga eerst maar stil in een kamertje met 3000000 A4,tjes en net zoveel pennen lekker schrijven totdat je een beetje skills hebt en kom dan pas terug

Met vriendelijke groet,

Hyreme
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 18-10-2008 om 00:59:21
Haha, mooi om te zien dat je je er nog aan irriteert ook.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
 Index / [arch] Battle corner /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.