Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op donderdag 16-10-2008 om 22:35:27
Wtf? Niet dat ik hem niet geschikt vind, want dat is hij denk ik wel. En niet dat een Marokkaan geen burgemeester mag worden. Of een Amsterdammer. Maar toch, wtf?
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 16-10-2008 om 22:36:07
Hoezo wtf?
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 16-10-2008 om 22:38:43
Ik vind het helemaal prima... Maakt mij vrij weinig uit wie daar burgemeester wordt, al gun ik het L2 ook heel erg!

Ahmed Aboutaleb: "Ze kunnen mij niet van racisme beschuldigen".
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 16-10-2008 om 22:39:53
Ach, volgens mij kan hij best een goede burgemeester zijn.
Vind het wel een beetje vreemd dat het blijkbaar niet zo'n punt is dat ie dan z'n baan als staatssecretaris dan weer opzegt.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Outshining Gepost door Outshining op donderdag 16-10-2008 om 22:42:24
Ik snap je wtf ook niet, want je hele statement spreekt je verbijstering min of meer tegen. Hij lijkt mij persoonlijk wel een geschikte kandidaat voor het burgermeesterschap, dat hij en Albayrak nou in opspraak zijn geweest in verband met die motie van Wilders en dat gezeik over die dubbele nationaliteit, I couldn't care less. Die man zal niet voor niets zijn gekozen en gezien zijn staat van dienst, mwoah, niet geheel onbegrijpelijk.
----------------------------------------
Sabr
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 16-10-2008 om 22:50:06
Word

had 't niet beter kunnen verwoorden Outshining.
cml.exe
Gepost door cml.exe op donderdag 16-10-2008 om 22:55:56
Dit is het begin van allochtonen die overnemen.
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op donderdag 16-10-2008 om 22:56:18
Quote:
Outshining schreef op 16-10-2008 @ 22:42
Ik snap je wtf ook niet, want je hele statement spreekt je verbijstering min of meer tegen. Hij lijkt mij persoonlijk wel een geschikte kandidaat voor het burgermeesterschap, dat hij en Albayrak nou in opspraak zijn geweest in verband met die motie van Wilders en dat gezeik over die dubbele nationaliteit, I couldn't care less. Die man zal niet voor niets zijn gekozen en gezien zijn staat van dienst, mwoah, niet geheel onbegrijpelijk.

Dat is het ding nu juist, hij is niet gekozen. Een functie als burgemeester is typisch een baantje wat je wordt toegespeeld in de politiek, zonder dat men rekening houdt met de desbetreffende stad.
Je zou gewoon de burgemeester moeten kunnen kiezen als burger van je eigen stad. Maar deze maatregel komt er maar niet door, omdat de huidige politici dan hun eigen toekomstige baantjes zouden wegstemmen.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
melle
Gepost door melle op donderdag 16-10-2008 om 22:57:05
en omdat de meeste burgers op z'n zachts gezegd niet erg politiek betrokken zijn.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 16-10-2008 om 22:59:36
Burgers willen best wel hun eigen burgemeester kiezen zoals bij een democratie hoort. Dat hebben te toen getest in 2 steden dmv een referendum met een bedroevend lage opkomst. Maar dat krijg je ook als je PvdA of PvdA kan kiezen..
melle
Gepost door melle op donderdag 16-10-2008 om 23:00:54
democratie betekent niet dat de burgers overal zelf direct over moeten beslissen, daar heb je nou volksvertegenwoordigers voor.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Outshining Gepost door Outshining op donderdag 16-10-2008 om 23:01:35
Nouja, hij is wel gekozen maar dan door de gemeenteraad en niet door de burgers en dat is inderdaad al reden voor kritiek gebleken van o.a. Leefbaar Rotterdam. Je hebt ook zeker een punt maar dit is nou eenmaal de huidige gang van zaken nu.. en als we het hier dan toch mee moeten doen, ja naja, give the man a chance zou ik zeggen.
----------------------------------------
Sabr
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 16-10-2008 om 23:01:52
Quote:
De tweede partij van de Rotterdamse gemeenteraad, Leefbaar Rotterdam, heeft woedend gereageerd op de voordracht. Fractievoorzitter Sörensen noemde Aboutaleb een "opportunist" en een "carrièremaker". Daarbij hekelde hij het gegeven dat de nieuwe burgemeester een Nederlands en een Marokkaans paspoort heeft.


Wat een achterlijke, haatdragende mensen zijn dat toch.
Als je er nu nog steeds niet aan gewend bent dat sommige mensen twee paspoorten hebben...
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Outshining Gepost door Outshining op donderdag 16-10-2008 om 23:02:50
Hehehe, dat was echt zo'n voorspelbare reactie uit die hoek.
----------------------------------------
Sabr
melle
Gepost door melle op donderdag 16-10-2008 om 23:05:07
Denk dat strijker trouwens bedoelt dat niemand dit tot vandaag had zien aankomen, waren al peilingen in het AD e.d. en Aboutaleb was niet een van de bekende kandidaten.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op donderdag 16-10-2008 om 23:21:13
Quote:
melle schreef op 16-10-2008 @ 23:05
Denk dat strijker trouwens bedoelt dat niemand dit tot vandaag had zien aankomen, waren al peilingen in het AD e.d. en Aboutaleb was niet een van de bekende kandidaten.


Exact.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 17-10-2008 om 00:04:00
Zucht, nu heeft de PVV ook nog een officiële klacht ingediend wegens z'n dubbele paspoort.

Ze hebben die zaak al verloren toen ie staatssecretaris werd, moet die man nu bij elke nieuwe baan die hij krijgt opnieuw de hele PVV over zich heen krijgen?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op vrijdag 17-10-2008 om 21:26:30
pvv moet niet zo huilen vind ik, laat die kerel toch, toch vind ik het niet helemaal ok dat er inderdaad geen burgemeester is gekozen door de burgers, in kleine steden/gemeenten kan ik dat opzig nog wel begrijpen maar als het over een wereldstad als rotterdam gaat vind ik dat de burgers ook wel het één en ander te zeggen hebben, hoeveel man woont daar wel niet?
----------------------------------------
Jos de Boss
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 17-10-2008 om 21:34:31
Quote:
V.I.P. schreef op 17-10-2008 @ 00:04
Zucht, nu heeft de PVV ook nog een officiële klacht ingediend wegens z'n dubbele paspoort.

Ze hebben die zaak al verloren toen ie staatssecretaris werd, moet die man nu bij elke nieuwe baan die hij krijgt opnieuw de hele PVV over zich heen krijgen?


iedereen gaat toch ook over jou heen als je een nieuwe baan hebt gevonden? ( flauw )

nee maar je hebt helemaal gelijk Aboutaleb is een prototype van een goed geïntegreerd persoon, niets anders dan lof voor hem..

ik hoop dat hij ervoor zorgt dat feyenoord nog meer in de problemen komt, als hij echt een amsterdams hart heeft zal hij dat zeker doen !!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2008 @ 21:35:01 ]

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 17-10-2008 om 21:59:46
Quote:

'Islamitische machtsovername Rotterdam is een feit'
BRUSSEL - 'Marokkaan burgemeester van Rotterdam: islamitische machtsovername is een feit', schrijft Vlaams Belang-voorman Filip Dewinter vrijdag boven zijn reactie op de voordracht van Ahmed Aboutaleb.
ANP

Dewinter schrijft op zijn website "dat de aanstelling van een Rotterdamse Marokkaanse burgemeester overal in Europa de arrogantie van de Marokkaanse allochtonen alleen maar zal doen toenemen".
Click here to find out more!

Dewinter vindt dat "de betrokkene", die een dubbele nationaliteit heeft, op zijn minst de keuze zou moeten maken tussen de nationaliteit van het land van herkomst en de nationaliteit van het verblijfsland.

"Langzaam maar zeker komen we terecht in een apartheidssysteem met twee samenlevingen waarbij de steden overwegend door vreemdelingen en allochtonen en de rest van het land door autochtonen zullen worden bevolkt", aldus Dewinter.


Bron:NU.nl

Die gast moet helemaal z'n smoel houden!
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 17-10-2008 om 22:16:52
Tering, Aboutaleb is toch echt een ander verhaal dan het straattuig uit Gouda of heb ik het soms verkeerd?
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op vrijdag 17-10-2008 om 22:49:28
oeh, ik las het. Machtsovername in rotterdam. hahahahah! lach erg hard daar over.

Ten eerste, Aboutaleb is een goede man met een gezonde verstand en heeft kennis over feiten waarbij nog pap van lusten(qua kennis).
Ten tweede, Als men hier bij de centrale raad van beroep aankloppen, (dat las ik ergens dat ze dat willen proberen) ben ik benieuwd wat de uitspraak zal zijn.
Ten derde, zo'n benoeming gebeurt bij klein koninklijk besluit, dus dat is wel goed gecheckt allemaal en als er wat fout is, dan was hij heus geen burgemeester geworden.
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 17-10-2008 om 23:39:39
Haha eindelijk die maffe Opstelten weg? Kon die gast niet uitstaan.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Weazel
Gepost door Weazel op zaterdag 18-10-2008 om 01:04:07
Hij zal het vast goed gaan doen, niet dat ik er wat van merken zal aan de andere kant van Nederland, maar ja.
En dat het een buitenlander is boeit me ook totaal niet, die kerel is welbespraakt en echt niet op zijn achterhoofd gevallen.
Dat er Rotterdammers zijn die het raar of stom vinden dat er een Amsterdamse burgemeester komt is ook weer zoiets.
Het gebeurd in zoveel plaatsen hier in Nederland, als het maar de juiste man op de juiste plek is lijkt mij.

Alleen twee paspoorten vind ik iets vreemd, en altijd al gevonden ook.
Niet om hem maar in het algemeen, want die dingen zijn er om duidelijkheid te verschaffen.
En hoe meer je er hebt hoe onduidelijker het in feite wordt, als je het heel simpel bekijkt.

Nu doel ik niet op Marokkaanse Nederlanders zoals Abtouleb.
Net zo goed op Pietje Jansen wat ergens in Amerika woont met nog een Nederlands paspoort op zak.

Onzinnig en overbodig, je kunt maar in 1 land tegelijkertijd wonen.
Dat andere land draag je in je hart, dat is toch genoeg lijkt me..

chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zaterdag 18-10-2008 om 17:12:55
Van mij krijgt hij een eerlijke kans.
----------------------------------------
onderschrift
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 18-10-2008 om 17:36:13
Daar zal hij blij mee zijn!

livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 19-10-2008 om 11:02:20
De consternatie zit hem vooral in het feit dat hij nogal carrierebelust is. Hoe kan iemand het beste met je voor hebben als hij binnen 2 jaar weer ergens anders een 'betere' functie kan bekleden.

Nu heeft hij wel aangegeven de volle 7 jaar uit te zitten. Ben benieuwd.

eldizzy
Gepost door eldizzy op zondag 19-10-2008 om 13:44:54
denk dat er geen fuck gaat veranderen..
zoals altijd
----------------------------------------
krabbel krabbel
Droplollie Gepost door Droplollie op zondag 19-10-2008 om 14:19:09
Quote:
livio schreef op 19-10-2008 @ 11:02
De consternatie zit hem vooral in het feit dat hij nogal carrierebelust is. Hoe kan iemand het beste met je voor hebben als hij binnen 2 jaar weer ergens anders een 'betere' functie kan bekleden.

Nu heeft hij wel aangegeven de volle 7 jaar uit te zitten. Ben benieuwd.



6 Jaar.
Maargoed, de consternatie is ook meer om de combinatie van én dubbel paspoort, én Amsterdammer én jobswitcher.
Ik heb vertrouwen in de man. En wat ie zegt over dat niemand hem kan beschuldigen van racist heeft ie natuurlijk gewoon een goed punt.
----------------------------------------
trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 19-10-2008 om 19:19:50
Quote:
Droplollie schreef op 19-10-2008 @ 14:19
En wat ie zegt over dat niemand hem kan beschuldigen van racist heeft ie natuurlijk gewoon een goed punt.


Dat is natuurlijk de grootste bullshit die er is.
Droplollie Gepost door Droplollie op maandag 20-10-2008 om 14:17:23
Het is gewoon zo dat je als buitenlander een andere buitenlander minder snel uit zal maken voor racist.
Misschien moest het iets genuanceerd worden.
----------------------------------------
trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 20-10-2008 om 14:28:18
Hoe verzin je zulke onzin?
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 20-10-2008 om 14:44:54
Quote:
Soldaat schreef op 16-10-2008 @ 22:38
Ik vind het helemaal prima... Maakt mij vrij weinig uit wie daar burgemeester wordt, al gun ik het L2 ook heel erg!


word soldaat L2 for mayor!!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0155 sec.