Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe ik wist niet dat roerbak, angelix was..... of andersom ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 27-10-2008 @ 20:01 Haha ik heb vorig jaar bij die Luuk in de klas gezeten volgens mij. Utrecht? Commerciële economie ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Quote: Seubie schreef op 27-10-2008 @ 22:01 HUH ZE HEBBEN OOK HETZELFDE PLAATJE ?!11111 Quote: Re-iLL schreef op 27-10-2008 @ 23:00 en dezelfde avatar ![]() ..... | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Wist je dat ze ook dezelfde usericon hebben? ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Jemig die 2 hebben gewoon dezelfde afbeelding ?! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ZatteZakZix schreef op 28-10-2008 @ 01:39 (...) Utrecht? Commerciële economie Jup | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Quote: theBuddha schreef op 27-10-2008 @ 22:03 (...) woon je in zwolle? Nope, wel af en toe te vinden. ---------------------------------------- joden | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Empire State steez! [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2008 @ 18:04:31 ] | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
yes it;s mee ---------------------------------------- hoi | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Volgens mij is het gewoon toeval en probeerd Roerbak nu de status van Angelix over te nemen ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
foto's ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
ja echt wel chester, dan word ik misschien net zo cool op internet, wat zou dat vet zijn jeetjemineetje ---------------------------------------- hoi | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() Londen shits Ohja meest rechtse dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2008 @ 23:03:13 ] | ||
melapropisme je weet 't ![]() |
![]() | ![]() |
![]() strike a pose met de homeboys!!! ![]() ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
queens! | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Guitig koppie! ---------------------------------------- Days to come | ||
TrippleV de derde macht |
![]() | ![]() |
Quote: Eleonore schreef op 28-10-2008 @ 22:52 foto's het is er maar 1 hoor.. ![]() ---------------------------------------- TripppleV: hiphop, dubstep, en dergelijke: [url]http://soundcloud.com/tripple_v[/url] | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
wat is guitig?? op een leuke manier ondeugend vb:dat jochie kan je zo guitig aankijken synoniemen: schalks olijk [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2008 @ 00:35:31 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
GUITIG -bengelachtig -kwajongensachtig -schalkachtig -schelmachtig -spotachtig -vlot -uiig -snaaks -schelms -schalks -ondeugd -ondeugend -olijk -malicieus -luimig -grappig -boertig ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
is dat positief of nait? ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
jaaaa guitig is ALTIJD goed!!! ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: melapropisme schreef op 28-10-2008 @ 23:14 @bizzy-dee wat houdt dat in dan, als je QUEENS! roept behalve dan dat het koninginnen betekent. gewoon, omdat jij een queen bent. en die gast naast je ook. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Tuurlijk is guitig goed. ---------------------------------------- Days to come | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
DVD 15 !!!!!![]() ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
biszy! ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
emo | ||
![]() | ![]() |
![]() fokking bezeaupe!!!! ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
degene die de foto maakte, of jij? ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
ik denk allebei. en de foto zelf. ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 30-10-2008 @ 12:54 emo elmo, als je hem zo bedoelde was ie al grappig en is deze toevoeging van geen belang | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Ach, emo, Elmo, ik kon er zelf wel om lachen. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Eerlijk gezegd bedoelde ik gewoon emo en daarmee doel ik op je haircut. | ||
Periculum De Alliantie ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Knappert. ---------------------------------------- www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej! | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Ja, dat weet ik. Gemillimeterd was het hiphop? [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2008 @ 20:38:15 ] | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
hehe niet zo happen dan ![]() | ||
alexmarvel http://alexmarvel.blog.com de blog..... ![]() |
![]() | ![]() |
even opruimen ![]() ![]() ---------------------------------------- http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die...... | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahaha een foto van een stick up, prachtig![]() Edit: Nog maar een begaaifoto dan: ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2008 @ 21:44:33 ] | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Bavaria!! ![]() | ||
![]() | ![]() |
bezeaupe!!!! maar dan recenter hehe ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Drankorgel ![]() | ||
![]() | ![]() |
nja ik dacht, na al die foto's met blond haar is het tijd voor recenter werk. maar dit is t enige wat ik had, vandaar. en ik kijk niet altijd zo, dus ik zet er maar een verklaring bij :p ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Ik vind het een origineel verhaal.. Goed bedacht! [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2008 @ 23:09:00 ] | ||
![]() | ![]() |
in benauwde situaties bedenk ik de origineelste excuses. op de een of andere manier werkt t altijd ![]() ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Dat het werkt heb ik nooit gezegd ![]() | ||
![]() | ![]() |
jamaar het is echt zo dus ![]() ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Ik ben getrained in het doorzien van kutsmoezen.. Volgende keer beter ![]() | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
![]() op de een of andere manier werkt t niet altijd even soepel bij me.. fuck it.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2008 @ 23:16:59 ] ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
jij lijkt moeilijk veel op een bekende van me | ||
![]() | ![]() |
oja? wie is die bekende van je dan? ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |