Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Haha indd Eleonore, dikke kans. Maar dit gaat zelfs mij een beetje te ver, dus indd Schaduw, als ik m'n zin niet krijg.. oehhh. Oh..... en bij deze even een ode aan engelse drop. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ieuw Engelsdrop is vies Haribo dropmix ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
zo weinig wetenden | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Eleonore schreef op 17-10-2008 @ 23:21 en dan krijg je z'n lullig smoesje van de verkoopster, ''ja maar de garantie is verlopen'' dat is best wel lullig ja ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
redband als je pret bent ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ik ben aan de dummies! ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Quote: Thomas schreef op 17-10-2008 @ 23:27 zo weinig wetenden Sorry :sniff: was op. Dummiessssssss! Fucking jeugdsentiment, lekker! [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2008 @ 23:28:36 ] ---------------------------------------- Sabr | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Hoi. | ||
![]() | ![]() |
![]() doe je ass es op msn | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
wie is sniff de smiley | ||
Nee, die smiley moet gewoon hier geïntroduceerd worden want hij is de baas. Oké baasje, kom eraan. ---------------------------------------- Sabr | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Yeah, straight out the fuckin dungeons of rap ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
hehe ej outshitty, ik was ff beneden jweetoch op mn zusje passen alles. bitchh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
zo moelijk jonguhhh | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
ja, doe maar weer zo ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Outshitty? Oké het is klaar, fuck jou thomie. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
ahahha | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga sleeping man latex ouwe's. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
EY OME BOB Wordt is wakkur in je cel ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
eej wat is dat, vroeger gingen modjes en admintjes nog altijd zeggen van: ja dit topic is gay, slotje! nu hebben ze er de ballen niet voor? of denken ze van fok dat veel te veel moeite | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Cohones! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
"dat veel te veel moeite" komt aardig in de buurt ja. | ||
![]() | ![]() |
maar wel de moeite om in slowchat te posten? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
betere tijdverspilling dan die wannabee eminem. | ||
![]() | ![]() |
haha, zulke mensen houden dit forum wel grappig denk ik. wat was die ene ook alweer hier? die click met paar dikke mannetjes en auto's en pipa's erin gefotoshopt. tijdje terug al | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hanzewijk gangsters een van die gasten is wel dope | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
billy b ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
@ het plaatje van Dap Dope shiiit! Moet die hele collectie nog bij elkaar kopen, was altijd LET&FIG the bom! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ze hebben alle goede muziek uit de dvd collectie gehaald omdat ze daar geen rechten voor hebben. Er is een torrent met alle 3 de seizoenen.. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha dat hele topic is kankergrappig. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Representing Slim Shady In the NL Slimshady-nl & Shadyrecords betere shit vind je niet snel ![]() | ||
![]() | ![]() |
hehe hanzewijk gangsters jejaa linkje? | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
@ Dap Die cd's liggen wel thuis, maar ik moet die serie nog kopen omdat ik zoiets niet ga downloaden. | ||
Nachtbrakersssssssssssssssssssssssss ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe wel oldschool dit![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 18-10-2008 @ 00:40 Nachtbrakersssssssssssssssssssssssss ![]() Nachtwakers feat. Rico en Sticks? @Thomas: o .... [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2008 @ 00:42:52 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik zit hier al dik 3,5 jaar maar dit kan ik me niet herinneren ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
dont o on me | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Morgen wordt nachtbraken ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=3031 | ||
![]() | ![]() |
haha hard | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
maar wat waren de hanzewijk gangsters precies? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hanzewijk Gangsters De Hanzewijk is een wijk in Kampen, bevolkt door een aantal minderheden, sociaal minderbedeelden en studenten. Onder deze omstandigheden bloeide iets moois: de amateur rapgroep De Hanzewijk Gangsters, onder leiding van MC (not fat but bigboned) Samet G. Samet G. en zijn vrienden vonden zichzelf té dope, en werden ongenadig onderuitgehaald in een van de meest hilarische Fotofuck-Vrijdagen ooit: check 'm hier! Er wordt naar deze rappers ook wel gerefereerd als de Hanzewijk Gangstres. | ||
![]() | ![]() |
maar niemand snapt wat ik bedoelde? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
oohw ok dus donn-e maal 4 ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Thomas bedoelt de Turkse Mocro Negers denk ik. Met Bennie Blank etc. deze right: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=16182? [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2008 @ 01:07:12 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
@ Hyreme en D-On Denken jullie nog aan de deadline? (Eredivisie tekstweek 2 x battle).. | ||
![]() | ![]() |
hahahah deon baas! chill die zocht ik ja![]() | ||
D-on | ![]() | ![]() |
hehe dat topic is hilarisch, ja weazel ik had het in de smiezen, drop morgen. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |