Index / Drop je eigen audio / | ||
_-SHD-_ SpitHemDoor ![]() |
![]() | ![]() |
kut hoe moest het ook als weer [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2008 @ 18:05:39 ] ---------------------------------------- Me shit is zo vreet zelf me drollen leggen punch-lines | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
[soundclick] ......... [ /soundclick] [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2008 @ 17:54:27 ] ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
![]() | ![]() |
thnxxx ---------------------------------------- Me shit is zo vreet zelf me drollen leggen punch-lines | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hahahahah westervoort echt zo'n kutgat achter arnhem![]() ---------------------------------------- .... | ||
mc-revo | ![]() | ![]() |
Dat over 'Pistol op je kop' maakt de hele track gelijk ongeloofwaardig, en je komt verder wel gewoon seriesu over, dus probeer zulke dingen er niet in te zetten. ---------------------------------------- Wedden dat je dit leest | ||
![]() | ![]() |
Quote: mc-revo schreef op 19-10-2008 @ 20:42 Dat over 'Pistol op je kop' maakt de hele track gelijk ongeloofwaardig, en je komt verder wel gewoon seriesu over, dus probeer zulke dingen er niet in te zetten. haha ja ok moet oko een beetje fantaseren in een track tog .. ![]() Quote: Replay schreef op 19-10-2008 @ 20:32 hahahahah westervoort echt zo'n kutgat achter arnhem ![]() haha het gata neit om westervoort .. gaat om de gasten uit westervoort ![]() Arnhem is beter ![]() ---------------------------------------- Me shit is zo vreet zelf me drollen leggen punch-lines | ||
lg__ taLentje ![]() |
![]() | ![]() |
haha, ik woon in westervoort ![]() ---------------------------------------- Hart van Gout | ||
![]() | ![]() |
Quote: lg__ schreef op 20-10-2008 @ 17:00 haha, ik woon in westervoort ![]() waar dan ? ---------------------------------------- Me shit is zo vreet zelf me drollen leggen punch-lines | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Duiven gek ! brap! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mc-V schreef op 20-10-2008 @ 19:32 Duiven gek ! brap! duiven haha ,, en jij bent ![]() ---------------------------------------- Me shit is zo vreet zelf me drollen leggen punch-lines | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Maar wie is SHD dan? Nog nooit gehoord van jullie hoor in Arnhem ---------------------------------------- .... | ||
Devill | ![]() | ![]() |
Ken geen westervoort, alleen Gangstervoort. zo te horen komen jullie daaruit ![]() ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
![]() | ![]() |
Gangstervoort is die shit ![]() ![]() www.shd.hyves.nl ![]() ---------------------------------------- Me shit is zo vreet zelf me drollen leggen punch-lines | ||
Naomi nee gek ![]() |
![]() | ![]() |
Mn moeder woont in Westervoort en ze wil jullie battelen ---------------------------------------- ben net als domo, langlekker man | ||
![]() | ![]() |
Quote: Naomi schreef op 21-10-2008 @ 22:28 Mn moeder woont in Westervoort en ze wil jullie battelen dat wil ik mee maken ![]() ---------------------------------------- Me shit is zo vreet zelf me drollen leggen punch-lines | ||
Jamesoow http://www.soundclick.com/thamanager ![]() |
![]() | ![]() |
vanwaar die beat? | ||
![]() | ![]() |
van me beatmaker crack* productionz. ---------------------------------------- Me shit is zo vreet zelf me drollen leggen punch-lines | ||
Index / Drop je eigen audio / |