Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ]
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zaterdag 15-11-2008 om 19:33:12
Hard voetbal is mooi, maar nutteloze been-breek-trappen is nergens voor nodig. Vandaag zelf nog een wedstrijd gehad waar onze linksbuiten van alle kanten kapot getrapt werd.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 15-11-2008 om 20:33:49
hahahaha deking, kerel ga k1 kijken dan
----------------------------------------
beng!
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zaterdag 15-11-2008 om 20:38:02
Maak zelf wel uit wat ik mooi vind om te zien, laten we er maar over op houden.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 16-11-2008 om 00:51:53
Kanker Willem 2. Ik ben gek op hard voetbal, die blessure van Eduardo vind ik prachtig. Ik heb dan ook diep respect voor Rachig Bouaouzan, ook al is het een marokkaan
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Seubie Gepost door Seubie op zondag 16-11-2008 om 12:11:54
linkje ajax - psv iemand?

Competitiewedstrijd (16-11-200

Ajax – PSV

Stadion: Amsterdam ArenA, Amsterdam
Toeschouwers: 51.628
Scheidsrechter: Kevin Blom

Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen; Enoh, Lindgren, Emanuelson; Kennedy, Suárez, Rommedahl.

PSV: Isaksson; Rodríguez, Marcellis, Salcido, Pieters; Méndez, Simons, Wuytens, Afellay, Bakkal; Koevermans.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-11-2008 @ 15:23:42 ]
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 16-11-2008 om 12:32:58
psv wint niet

ik kijk via
www.myp2p.eu
en dan sopcast downloaden of 1 van de andere programma's die ervoor nodig zijn, kan ook via media player. al die psv'ers gingen net expres lawaai maken tijdens de 1 minuut stilte of niet? respectloos
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 16-11-2008 om 13:48:34
godsamme en dan ook die lazovic, hekel aan die vent.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 16-11-2008 om 14:06:35
die 16 miljoen wordt terugbetaald
melle
Gepost door melle op zondag 16-11-2008 om 14:20:39
4-1 heeeeerlijk
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 16-11-2008 om 14:22:13
haha geweldig!
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 16-11-2008 om 14:30:44
Gefeliciteerd neusjes.

Feyenoord nu, ben benieuwd.
djayen
de liefste
Gepost door djayen op zondag 16-11-2008 om 14:39:33
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
----------------------------------------
joden
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 16-11-2008 om 16:25:54
haha wat een dag weer! wat een sfeer, wat een drukte wat een gekkehuis.. jammer dat die kutboertjes niet hun grote harzes even kunnen houden tijdens die minuut stilte voor sjakie, voorderest niks te klagen, KAMPIOENEN



2-1


3-1


4-1
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-11-2008 @ 16:29:01 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 16-11-2008 om 16:43:55
doet emanuelson mooi daar bij die 3-1
de 2-1 natuurlijk

lees nu dat wijnaldum ook is uitgevallen door een smerige
overtreding, laten we hopen dat het mee valt. Ziekenboeg
is zometeen groter dan de selectie zelf.

kut dat ajax wint, maar lekkeerrrrrrrr voor dat kut psv.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-11-2008 @ 17:13:34 ]
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zondag 16-11-2008 om 16:51:26
lekkere pot, psv was nergens. Suarez is echt een geniale voetballer, het zal mij benieuwen hoelang hij nog in Amsterdam is
----------------------------------------
beng!
Rem
Tourist
Gepost door Rem op zondag 16-11-2008 om 17:09:14
AZ speelde een vrij dramatische wedstrijd. Als zelfs Schaars een van de slechtsten aan onze kant is..

PSV viel me zwaar tegen, na afgelopen woensdag dacht ik dat ze het wel weer een beetje gevonden hadden.

----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Mutz
Gepost door Mutz op zondag 16-11-2008 om 17:13:13
kanker, na de 1-1 dacht ik dat het wel goed zou komen, maar nee.
Gaan nu ff mindere periode door, komt wel goed
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op zondag 16-11-2008 om 17:13:48

Moet lekker gevoeld hebben.
----------------------------------------
Days to come
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 16-11-2008 om 17:15:26
wel stoer dat die gewoon doorgaat zonder verdoving en dan wat leuke balletjes er nog uit haalt. ( als t klopt wat ik gelezen heb )
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 16-11-2008 om 17:19:05
joodeeeeeeeennn
goedmakertje van Volendam...maja nu wel de lijn eens doortrekken...Emanuelson is dit seizoen echt lekker bezig...nice
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 16-11-2008 om 17:37:57
knap van Ajax we zien volgende week wel wie er kampioenswaardig is.

gaan er nog hooligans van hier naar het uitvak in DSB?
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 16-11-2008 om 18:16:19
neej, ben op vakantie vanaf donderdag eindelijk even rust, weg van alles
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op zondag 16-11-2008 om 21:06:40
Wat een gruwelijke wedstrijd, vanaf donderdag kon ik al nergens anders aan denken, dan is het extra mooi. Jammer dat de minuut stilte werd verneukt door die boeren(schandalig gedrag), al hadden de ajacieden er ook niet op in moeten gaan. Na de 2-1 toch nog een mooi eerbetoon aan Sjakie.

Emanuelson deed werkelijk alles goed, Oleguer wordt ook met de wedstrijd beter blijft altijd rustig, Suarez was zoals gewoonlijk gruwelijk en leuk dat Sulejmani weer inviel met een doelpunt.

Er komen nog een hoop mooie wedstrijden aan eerst AZ en HSV daarna NAC en ADO
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 16-11-2008 om 21:52:31
Nee geen kaartje kunnen bemachtigen voor az sowieso kut omdat we dan met 2 gasten in een auto zitten en voor die regeling moeten het minimaal 3 zijn.

Vandaag was heerlijk. Verder kankerboeren gun Sjakie Wolfs dat afscheid, was laaiend. Dat doe je niet.
We waren met Assen mooi aanwezig in supportershome hehe
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Mutz
Gepost door Mutz op zondag 16-11-2008 om 21:55:15
Snapte het verstoren ook niet helemaal maar goed, zaten een paar vrienden van me in het uitvak, zal wel eens vragen morgen hoe of wat. Maarja boeie, is toch jullie afscheid, niet dat van psv.
melle
Gepost door melle op zondag 16-11-2008 om 22:01:36
Mutz, dus als bijv. Van Raaij zou overlijden en tijdens de minuut stilte gaan de bezoekers fluiten of schreeuwen dan vind je dat niet erg?

Het is gewoon compleet respectloos om zoiets te verstoren.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Mutz
Gepost door Mutz op zondag 16-11-2008 om 22:03:51
Ontken ik ook niet, maar het zou me dan niet veel doen. Het zijn dan toch "maar" ajacieden die het doen, dus boeie.... toch?
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 16-11-2008 om 22:08:26
Meningen zijn bij ons verdeeld, sommige zeggen dat iemand op 429/430 ofzo kankerboeren roept en dat uitvak erop in gaat. Meer mensen zeggen dat psv gewoon begon. En kan je zeggen wat je wil maar het is gewoon een kankerstreek. Maar na het minste geringste geluid uit het uitvak begonnen Ajacieden op Zuid1 al te schelden en van het 1 komt het ander.

Uiteindelijk kut maar desondanks wel een waardig afscheid met spandoeken zang enz,.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Mutz
Gepost door Mutz op zondag 16-11-2008 om 22:09:56
Ik vel nu nog geen oordeel, hoor morgen wel wat er gebeurd is, maar damn waar maken jullie je zorgen over. Nog stug erop in gaan ook nog, laat et dan voor wat het is.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 16-11-2008 om 22:17:59
Hehe zo hebben wij bij een minuut stilte in Dordrecht een keer massaal Ga maar dood Ga maar dood Ga maar dood zingen... Heerlijke reactie opwekker



Jammer dat we met 5-0 verloren
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-11-2008 @ 22:22:41 ]

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 16-11-2008 om 22:25:03
Hehe
Mutz
Gepost door Mutz op zondag 16-11-2008 om 22:28:38
nou Maffe zeg hier es wat van dan
hehe lompe actie verder
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 16-11-2008 om 22:42:42


Lol @ vuile respectloze kankerlijers.
Mutz
Gepost door Mutz op zondag 16-11-2008 om 23:12:49
alweer ajax dick-riden op NL1, toch maar effe zappen
Seubie Gepost door Seubie op zondag 16-11-2008 om 23:13:35
wat deed lazovic nou precies? en waarom?
Mutz
Gepost door Mutz op zondag 16-11-2008 om 23:15:32
Wordt niet opgesteld terwijl ie dat wel zou moeten denk ik. Ben ik wel met em eens, hoe ie dat uit moet hij weten.

edit; btw filmpje van nickert hoor je wel dat een ajacied begint. beetje krom dan.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-11-2008 @ 23:18:27 ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 17-11-2008 om 01:14:29
Die begon omdat er toen al redelijk luid gepraat werd bij PSV (Wat je dus niet hoort)
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 17-11-2008 om 09:39:02
van den boog algemeen directeur, is dat goed? hji heef twel tot zijn 12e (!) bij ajax gebvoetbald. Ik ben niet zo van die interne shit maar als ik nu weer hoor dat hij niet echt in de voetbalwereld thuis is denk ik mwoah.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 17-11-2008 om 15:18:07
jezus dat filmpje van den haag, wat een mongooltjes. Terecht dat je dan met 5-0 op je flikker krijgt ... karma. Lazovic moet eens niet zo lomp reageren vind ik, die kerel zet zichzelf echt te kijk
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 17-11-2008 om 16:31:42
nou kop dicht over dat kk filmpje, sjakie heeft een waardig afscheid gehad en daarmee uit.. het blijft vreemd, psv van de mat spelen en volendam niet onder druk kunnen zetten..

ik weet dat je beker en competitie niet met elkaar kan vergelijken maar het blijft mij een raadsel
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2008 @ 16:32:09 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 17-11-2008 om 16:32:40
Damn ik heb er vandaag nog es over gedacht, en vindt t eigenlijk maar hypocriet gelul van de ajacieden. Het is misschien wel respectloos, maar kijk dan wat het ajax-publiek in het verleden heeft gedaan. Spandoeken van bombardement Rotterdam, Kalou in een bananenboom, sunday bloody sunday, en weet ik veel wat voor acties allemaal. En dan nog over respectloos komen praten, dat werkt in de voetballerij zo niet. Fans van rivaliserende clubs hebben gewoon weinig respect voor elkaar, kijk alleen al het eeuwige schelden op elkaar. Niet dat ik de actie van PSV goedpraat, maar het is onzin dat er daarna zo kansloos gezeken wordt over respect, met name op psv. Ook weer een einde aan die discussie dan hopelijk... dus idd kappen over die minuut


Ja bob dat is et em juist in het Nederland, er is op het moment gewoon geen touw meer aan vast te knopen. Echt niet. De ene keer win je van Marseille, dan verlies je van Roda, t klopt gewoon niet. Nu ook weer met AZ, kampioen wordt pas helemaal op het einde weer uitgevochten denk ik.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2008 @ 16:35:44 ]
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 17-11-2008 om 17:36:18
Quote:
KNVB start geen onderzoek naar Romero
Geschreven op maandag, 17 november om 17:32

De KNVB doet geen verder onderzoek naar de actie van Sergio Romero. De doelman van AZ kwam zondagmiddag in de slotfase van het competitietreffen met Vitesse (1-1) hard in aanraking met tegenstander Ricky van Wolfswinkel.

De voetbalbond nam maandag nog wel contact op met scheidsrechter Paul Allaerts. De arbiter meldde dat hij het voorval had gezien, maar geen aanleiding zag om op te treden. Het logische appèl van Vitesse om een penalty werd in het duel weggewuifd.

De botsing zorgde voor enige consternatie. Toen Mounir El Hamdaoui daarop voorbijging aan de van pijn op de grond creperende Van Wolfswinkel en het spel vervolgde, ontstond er ook nog een opstootje aan de zijlijn.

Jammer mijnheer van Gelder (Jack welteverstaan)! Je hebt het gisteren maar 8 keer herhaald ofzo, gek.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 17-11-2008 om 17:39:43
opzich maakte die Van Wolfswinkel ook wel een rotsmak, dat ie nog kon lopen daarna
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 17-11-2008 om 20:26:03
het was ook rood en een penalty. en een paar wedstrijden schorsing. deze overtreding is echt niet minder erg dan die van Bouaouzan of Taylor, ongelofelijk dat ie zn been niet breekt.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 18-11-2008 om 09:52:07
28-11 Groningen - Az
29-11 Heerenveen - PSV
30-11 Ajax - Utrecht

live op Discovery Channel

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=68940
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 18-11-2008 om 09:53:44
las het ook net, goede actie
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 18-11-2008 om 12:18:35
Mutz:

Quote:
Wij willen ons excuus aanbieden voor het schandalige gedrag van een aantal zogenaamde PSV supporters. Wij hebben respect voor iemand die 30 jaar lang bij een club werkt. Die geliefd was bij spelers en supporters.

Ik wil geen excuus zoeken voor wat er is gebeurd, maar wij stonden met een vaste groep machteloos. Als wij hadden ingegrepen waren wij de boe mannen geweest. Er zijn serieuze woorden gevallen na de minuut 'stilte' in kwestie. Wij zijn heel boos dat een aantal van deze kwalletjes de vaste supporters in discridiet brengt. Zij gaan 2 wedstrijden in het seizoen en willen ff opvallen. Nogmaals respect voor Sjaak respect voor jullie actie in de 75 minuut. Kreeg kippenvel, zo hoor je helden te eren.

In de trein kregen we van de veiligheidsman van PSV te horen ofdat we een minuut stilte wilden houden ivm de dood van Sjaak Wolfs. Toen bleek al dat er een aantal mannetjes van 14 tot 17 jaar zich er niet aan wilden houden we hebben dat ze nog aan het hoofd gebracht maar het mocht niet baten. In de trein heb ik met Berry Van Aerle het ernog over gehad en ook hij had er geen goed woord voor over. Onze Excuses zijn oprecht.

Van onze voorzitter van de supporters vereniging hoef je niks te verwachten hij ligt onder zware druk het zelfde geld voor die kwal van een Jan Reker, daarom doe ik dit namens de goedwillende die er zeker waren.

Ons medeleven gaat uit naar Familie, vrienden, kennissen en alle spelers en supporters van Ajax.

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
melle
Gepost door melle op dinsdag 18-11-2008 om 12:23:30
Quote:
Twee supporters van PSV krijgen een stadionverbod, omdat ze afgelopen zondag bij Ajax-PSV de minuut stilte, die werd gehouden vanwege het overlijden van Sjaak Wolfs, hebben verstoord.

De minuut stilte voor de overleden materiaalman werd verstoord door een aantal PSV'ers. Hierop reageerden Ajax-fans woedend, waarop het hele uitvak weer reageerde. Stewards konden de eerste schuldigen aanwijzen en PSV heeft daarop de twee mannen bij de KNVB aangemeld voor een stadionverbod voor het restant van dit seizoen.

----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 18-11-2008 om 12:31:10
Die wilde ik inderdaad ook nog erbij zetten.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Mutz
Gepost door Mutz op dinsdag 18-11-2008 om 13:57:55
Stadionverbod gaat wat ver, maar goed. Wist wel dat het wat jongere jochies waren. Die zien daar de ernst niet van in en vinden het wel lachen ofzo. Veels te veel gezeik geweest over dit incidentje van nog geen handje vol supporters. Moraalridders.
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0214 sec.