Index / Drop je eigen audio / | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Waddup mensen! nieuwe track, ala day http://www.puna.nl/?p=1572 of direct de track: http://www.zshare.net/audio/50455322b7e02844/ feedback altijd welkom ![]() p'z | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Je gaat vooruit! Refrein is chill ---------------------------------------- onderschrift | ||
Liquidfighter Dr Pepper ![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt lekker Soms wat matige lines, maar wordt mooi afgewisseld met zinnen die wel dope komen ---------------------------------------- - | ||
Spacedees Zit je in de space ![]() |
![]() | ![]() |
Hey kevin R .. Ben jij kevin die ik ken ??![]() Waalse ---------------------------------------- jhaaaaaaaaaaaa | ||
Jthag De Voorzitter ![]() |
![]() | ![]() |
Lekker plaatje, idd een chill refrein. Tekstueel vind ik 't niet je beste maar flowmatig is ie wel heel erg dope en ben je zeker vooruit gegaan. ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
kevinrrrrrrrrr lache ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spacedees schreef op 27-10-2008 @ 10:57 Hey kevin R .. Ben jij kevin die ik ken ?? ![]() Waalse Ja ik zat op waalse, maar ik lig nu in het ziekenhuis dus ik typ nu via mijn iPhone. Morgen ben ik wsl weer thuis. @ de rest : thx voor de reacties! ![]() Morgen kan ik overal wat dieper erop in gaan. | ||
mc-revo | ![]() | ![]() |
Lekkere kwaliteit als je dat via een fone doet man. Wel lekker trackje ook ![]() ---------------------------------------- Wedden dat je dit leest | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mc-revo schreef op 27-10-2008 @ 17:48 Lekkere kwaliteit als je dat via een fone doet man. Wel lekker trackje ook ![]() Thanx! , maar hoe bedoel je via je fone? ik neem niet op via me telefoon hoor haha ![]() | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Haha zie je het al voor je, zo'n gastje dat in 't ziekenhuis tussen al die ouwe mannetjes op een zaal loopt te rappen en beats pompt! Ik ga zo ff luisteren.. | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Soldaat schreef op 02-11-2008 @ 19:36 Haha zie je het al voor je, zo'n gastje dat in 't ziekenhuis tussen al die ouwe mannetjes op een zaal loopt te rappen en beats pompt! hahaha zou wel dope zijn, maarja.. ben gelukkig niet meer in het ziekenhuis Quote: Soldaat schreef op 02-11-2008 @ 19:36 Ik ga zo ff luisteren.. is goed ![]() | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Hey man, klinkt wel dope... leuk chill-nummertje. Hoor soms dat je stem wat verkinderlijkt om het zo maar te zeggen, klinkt heel af en toe alsof je een jongentje van 12 bent zeg maar hehe... maar verder nice hoor | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Soldaat schreef op 02-11-2008 @ 20:07 Hey man, klinkt wel dope... leuk chill-nummertje. maar verder nice hoor Thx! Quote: Soldaat schreef op 02-11-2008 @ 20:07 Hoor soms dat je stem wat verkinderlijkt om het zo maar te zeggen, klinkt heel af en toe alsof je een jongentje van 12 bent zeg maar hehe... ![]() | ||
Index / Drop je eigen audio / |