Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 29-10-2008 @ 01:45 Vent is lekker ![]() bijna te lekker ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
word!![]() ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
je hebt me wel uit je signature gehaald noooh is het omdat ik je niet meer ga hosselen | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja en omdat l2n lekkerder is ---------------------------------------- .... | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
![]() Ja l2 is kk spang! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
wijven vinden krulletjes altijd aan en omdat ik een vriendin heb | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
haha dus dat! owjaaa hoe is het met je chick? was vergeten man ---------------------------------------- .... | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Vent in het huis,hoe is het... ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
alles lauw jongens.. apro was jij niet van de burgerlijke tijden? wat doe jij nog op dan? replay gaat goed hoor heel goed zelfs yayzus: crack crack niggu | ||
![]() | ![]() |
ik kan niet maffen,dus even geen burgelijke tijden voor mij.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
al getrouwd en kinderen? ---------------------------------------- .... | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ja bijna.. ik zoek nog een oppas interesse? ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nee, heb aan 1 genoeg haha ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
haha ok maakt niet uit snap ik.. ik betaal wel een zwerrie 5 euro CRACK slapen ga ik peace | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Nikku watch what you say! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Dap doe is toevoegen,![]() ![]() ![]() en eentje voor yayzus ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2008 @ 02:34:53 ] ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
D-on | ![]() | ![]() |
![]() MEER CRACK ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Die had er wel bij gepast ja ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
D-on | ![]() | ![]() |
't is inmiddels veel te koud voor tee's craaaaaaack ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
HAAAAAAAA wakker Oja, iedereen zit op school of werkt natuurlijk.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2008 @ 11:47:52 ] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
je vergeet slapen ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
wat een geweldige serie is band of brothers toch, van de week helemaal gekeken, voor het eerst. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
zeker vet. Ik heb van de week Generation Kill gezien, over de oorlog in Irak ... ook dik ---------------------------------------- beng! | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Turkse Mocro Negers! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Bennie Blank! | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Flexe Frank! http://www.myspace.com/turksemocronegers hard! [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2008 @ 14:03:30 ] | ||
Zijn dit de eerste juiste stappen die ik in FL Studio moet volgen bij het maken van een beat? 1. Step sequencer openen 2. Afstellen op 90 BPM 3. Sample/Melodie inladen of maken 3. Kick, Snare & HiHat inladen 5. Drumpatroon creëren 6. 2e SS openen en andere drumpatroon creëren 7. SONG inschakelen en via de playlist de stappen invullen | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Er is geen "vaste" methode voor. Gewoon doen wat je wil doen en maken wat je wil maken en luisteren of jij het mooi vindt. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Zooo ik ben gangster ouwe. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Hey Iminic, ik heb het geprobeerd!![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Die shit is fokking HYPE man! Mad propz en shit. Brrrep! ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Dat dacht ik! | ||
melapropisme je weet 't ![]() |
![]() | ![]() |
dag, negers. ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben geen neger, moet ik me nu buitengesloten voelen? ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Ik wou dat ik het kon, een beat kunnen maken Misschien klinkt het wel dom, maar ik wil me ook kunnen vermaken beatbakken en shit, vertel jij mij hoe het moet? zonder al te veel moeite wil ik ook weten hoe jullie het doen!!!! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
goed je oren open zetten, daar begint het mee ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
geen kick, geen clap, geen snare, geen bass. Maar voor de rest alles hoor... | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Slowchat...de hormonentrommel ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
biertjes .... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Vanavond.. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Werken! ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Net vrij ![]() | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
net uit school en nu zo over 5 min werken, och wat heb ik toch een zwaar leven. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
hoi. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
@ Eleonore Hoe zwaar is jou leven dan?, in kilo's... @ Aprooo Hoi | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
TECH N9NEEE | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |