Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] ]
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 25-11-2008 om 16:44:49
kan je dan nog wel met headphone bellen? je hebt zo'n praat dingetje nodig toch?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Marsman Gepost door Marsman op dinsdag 25-11-2008 om 16:54:15
Als ik gebeld wordt, wat overigens toch nauwelijks gebeurd, doe ik de headphones eruit en pak ik hem normaal op. Maar volgens mij kan ik ook in de ingebouwde microfoon praten als ik een gewone headphone heb aangesloten.
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 25-11-2008 om 17:37:55
marsman pimpt hem stuk merk ik alweer
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Marsman Gepost door Marsman op dinsdag 25-11-2008 om 17:40:43
Altijd
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 26-11-2008 om 22:51:12
Eigenlijk is de iPod die ik heb best een kutding vergeleken met een oud ding van Creative die ik had.

- punten:

- "hold" knop
- klote bestuurprogramma
- batterij snel leeg
- slechte menu
- wienig modes
- geen tracks kunnen verwijderen


+ punten:

- het geluid is wel goed
- hij ziet er mooi uit

Daarom is hij overhyped. Ben blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven.


----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 12-11-2011 om 15:09:56
Quote:
AMSTERDAM - Apple adviseert gebruikers van de eerste generatie iPod nano om hun apparaat, dat gekocht is tussen september 2005 en december 2006, op te sturen om een nieuwe te ontvangen.

Foto: NU.nl
In een e-mail aan geregistreerde gebruikers wereldwijd zegt Apple dat de batterij van de iPod nano "in zeldzame gevallen” kan oververhitten en daarmee een risico voor de veiligheid kan zijn. Het vervangingsprogramma staat inmiddels ook op de website van het bedrijf.
Apple laat ook weten dat het batterijprobleem is herleid tot één leverancier die een fabricagefout heeft gemaakt. De kans op een incident zou volgens het bedrijf klein zijn, maar de mogelijkheid tot oververhitting is met de jaren wel toegenomen.


HAHAHAHHA mijn gevonden iPod Nano van drie jaar kan ik lekker inruilen! Ik krijg lekker een nieuwe, gratis!! LEKKER HOORRRRR!! Had hem nooit gebruikt en er zaten keiveel krassen op. Was van plan om hem in de kerstvakantie te slopen en weg te gooien. Want mn iphone 4 doet t prima.

Al die haters in dit topic van toen (vooral BattleCat die er twee jaar later nog over begon):



Check hier of jij ook je iPod kan vervangen: [url]https://supportform.apple.com/201110/[/url]



[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2011 @ 15:22:10 ]

----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
EProductions
Beatbakker
Gepost door EProductions op zondag 13-11-2011 om 16:17:44
hahahahahha epic win
----------------------------------------
http://www.myspace.com/AlwaysBluntedProductions
aapje
Gepost door aapje op maandag 14-11-2011 om 16:36:47
Sweeeeet.
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op woensdag 16-11-2011 om 04:11:26
Grappig, maar neemt niet weg dat je wat meer moeite had (of nog steeds) kunnen doen om de eigenaar te vinden. Tegenwoordig bestaat facebook, hoef je alleen maar de naam in te tikken van de eigenaar/toerist en dan zijn adres vragen om het naar zijn of haar huis te sturen.

Zo zou je iemand nog eens een geweldige verrassing kunnen bezorgen, jij hebt immers de ipod al meer dan 3 jaar gebruikt...time to let go man.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.