Index / Drop je eigen teksten / | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
De stappen weerklinken in de donkere ruimte Ik voel de stompjes en huiver van die gefolterde duivel En zonder te uitten wat echt me gedachten zijn Mag hij mij�. ja die ratten die verkrachten mij Soms maakt lachen me vrij als de pijn me sloopt Dankbaar voor drugs want het bevrijd m�n hoofd Het lijf is broos maar ben gevoed door rancune Overspoelt met gedachtes van dolken die ik hun hart duwde Ik voel zijn hand schuren over de haartje tussen mn benen kussen drukken op mijn huid, het kan me geen fuck meer schelen Ik ben niet meer bewust van realiteit Het doffe licht geeft me het sein als de mannen verdwenen zijn Ik voel het hele lijf, zijn vadsige buik, zonder tederheid Nog even meid,, Dan ben je die beesten kwijt Hij geeft me tijd om even bij te komen Ik schreeuw en gebruik de laatste krachten, om de tijd te doden Het glas snijdt in zijn ogen, over zijn borst, en in de vette hals Kijk naar de man en beslecht dan de dans met de dood Druk het glas door mijn polsen, het bloed kleurt handen rood Ik hoor zachte muziek en fluister �vanavond dansen we ook� [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2008 @ 18:00:30 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
dope, diep, vind alleen dat dat gefuck er niet helemaal bij past ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
thnx man ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Qua rijm wel weer in orde Mixende man. | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
Mixx is weer terug, of eigenlijk zelfs beter dan voorheen. Niks aan te merken eigenlijk, gewoon ijzersterk. Duistere teksten heb je de laatste tijd... | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt man tof om te horen dat het je bevalt. Had hier ook wat meer aandacht aan besteed, omdat mijn vorige 2/3 teksten af en toe een stukjes hadden die toch wat geforceerd/cliche aanvoelde qua bewoording. Ja zolang ik het op kan schrijven gaat het goed. Zonder pen ben ik psychopaat. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
laatste ![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
zo netjes mixalot, doe je goed. weinig aan te merken op deze. indrukwekkend geschreven | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
dank u ongelovige ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja toch ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Dope Mixxman! Vind jou teksten telkens weer dope.. Hoe je dingen verwoord enzo.. Soms denk ik wel ff.. Damn wat heb jij een zieke geest.. But i like that!! ![]() Zelf heb ik ook ff je naampje ingedrukt bij de zoek optie.. Kwam daar ook nog mooie teksten van je tegen!! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2008 @ 23:48:39 ] ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
thnx miss ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Index / Drop je eigen teksten / |