Index / [arch] Computers en Techniek / [Pagina: 1 [2] 3 ] | ||
araphor | ![]() | ![]() |
Laat ik ook weer eens wat posten.![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2004 @ 22:35:26 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Klik!![]() | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
damn jamma dat ik me desktop niet ff ergens kan opladen ik heb een geil plaatje nu ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ik moet nog ff checken hoe je screenshots maakt in mac os x | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2004 @ 21:15:22 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
mooi he ![]() -guido voor me gemaakt ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-07-2004 @ 21:56:14 ] ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
daim die van jou laad veel sneller als de mijne ..no fair ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
vind de mijne toch mooier ![]() | ||
![]() | ![]() |
hey dap dat wou ik zeggen [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2004 @ 22:08:23 ] ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe | ||
![]() | ![]() |
shiiiiit kan me lekker toch niks schelen. Mijn plaatje doet t al niet meer...damn ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
doet t wel hoor ![]() anders moet je ze hier zette --> www.xpphotoalbum.com ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Ik heb gewoon zinloos blauw op de achtergrond niks speciaals aan. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
Desktop locatie 2:![]() | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
PAUL! ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
PAUL! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
PAULS !! | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
OFFTOPIC!! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
HÉ VERREK JA... NU JE HET ZEGT SORRY | ||
rana | ![]() | ![]() |
hoe maak je zown''shot'' ?? (in windows xp) ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ooit eens dat knopje printscreen op je toetsenbord geprobeerd. En dan in paint ofzo ctrl+v tegelijk indrukken en tada. | ||
rana | ![]() | ![]() |
en hoe post je hem dan(A) ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ergens uploaden en dan doen zoals je normaal een pic plaatst... | ||
![]() | ![]() |
issie mooi of issie mooi ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
das een mooie.... | ||
![]() | ![]() |
altijd mooie desktops hier ![]() Laptop desktop ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-07-2004 @ 22:56:44 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() klik ![]() | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha Silla als desktop ![]() ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() |
you dog you ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Hoe download je van die desktops, dat je zo'n heel thema krijgt? [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2005 @ 17:52:16 ] | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Prog: StyleXP Themes: ThemeXP Met Style XP kan je het allemaal aanpassen en je dingen invoeren zoals wat voor cursur (muis) en visuele stijlen (dat wat ik heb bij Start en die rode balken enz.) En op die site ThemeXp.org kan je die in te voeren dingen downloaden. [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2005 @ 17:57:11 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
geen stijl idd![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Linux? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
yep linux ja ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ok dit is de mijne:![]() ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
niet eens Ronaldinho? ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
haha keer tijd voor verandering![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2005 @ 20:43:44 ] ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
2 keer gepost ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2005 @ 20:43:26 ] ---------------------------------------- beng! | ||
DonSmoke2005 joooooooooooo |
![]() | ![]() |
nou mijn bureablad ziet er zo uit![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2005 @ 11:01:45 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: waarde spade. beter worden er eens wat nlhiphop pakjes gemaakt op die manier ! | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
jep, dat ben ik op de foto | ||
![]() | ![]() |
wie? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2005 @ 15:08:04 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
hah retorische vraag he vip ![]() k ben die gast in 't midden ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
dat doe je goed dan ![]() ik moet ook eens beginnen met nummers gaan maken ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 26-03-2005 @ 15:15:51 ik moet ook eens beginnen met nummers gaan maken ![]() je ziet waar het toe leid ![]() toen ik langs hun lokaal liep ( buiten ) begonnen ze allemaal me naam te gillen of ik ff kwam enz....je moet echt liedjes gaan maken man ![]() | ||
Index / [arch] Computers en Techniek / [Pagina: 1 [2] 3 ] |