Index / Drop je eigen audio / | ||
eldizzy![]() |
![]() | ![]() |
Op eenzame hoogte.. zei ik tegen Dizzle Excuses voor eventuele geluidstechnische minderheden... Tekst: blikkenste veel ste veel, blikkenste veel ste veel, veelsteveel blikken voor dizzle die wil een varifocale bril waar ik vandaan kom is het tamelijk chill, en vaar ik te veel dan drijf ik op mn vlot naar waar ik maar wil, schrijf me vanavond met een kaarslicht derbij, kaarsrechte kaarsvet die loodrecht naar beneden druipt ik voel me schijnen als eenling in de rij en sta je achteloos te kijken hoe ik zinnen dan van binnen rijm ik kan niet bangen want bob de bauwer is op vakantie, ik kan niet slangen de strop des levens voor je garantie ik zie mezelf zitten snap het plaatje helemaal onderaan de bodem hopend op een hoog intelligenter signaal die flitsende paal, die spreek ik wel als ik de finish haal is dit te vinden nou, ik vind het wel dat hoop ik dan als ik kijk naar het plaatje, op mn eigen plaatsje de dizzle op een bankje starend vragen voor later geef me een B A N K ik zit er op maar geef me een berg dan klim ik tot de fokking top geef me een griffel op me werk en laat de vlinders los dan zit ik trots op mn berg de rots de fokking top die rapscene is een techteam van barbypoppen ga die chup-a-chup broekpoep jochies voorbij in mn harly chopper en hoe komt het dat ik shine, geen k ndervragen kreeg voor me geboorte n uitgebreid talentenpakket in mn winkelwagen stralende regen en andersom, ga niet voor de regenboog een blokkie om, je weet toch wel dat de regen komt, de druppel in zn baan zo naar beneden komt en voor je tenen beland gepland of toeval dattie je miste die vragen laat ik over aan gister, althans dat hoop ik, alsof de goden het wisten, doe je 10 geboden ik ben een levensgenieter maar gevangen van binnen want als ik even geniet wordt ik weer banger van binnen dat ik mezellef overtref en jullie allemaal geef me een beibel en geef me een kathedraal voor mn eigen geloof, mn eigen lichaam in de dizzle mode denk je dat ik stil sta ik control de remote verder op een afstand de schapen verder zonder herders de grassen af kammen en alle bladeren niet meer van de boom willen vallen en alle stallen gewoon leeg zijn.. dan zou de aarde toch compleet zijn..?! geef me een B A N K ik zit er op maar geef me een berg dan klim ik tot de fokking top geef me een griffel op me werk en laat de vlinders los dan zit ik trots op mn berg de rots de fokking top die rapscene is een techteam van barbypoppen ga die chup-a-chup broekpoep jochies voorbij in mn harly chopper en hoe komt het dat ik shine, geen k ndervragen kreeg voor me geboorte n uitgebreid talentenpakket in mn winkelwagen Laat gerust weten wat je ervan vind ![]() laturr [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-11-2008 @ 17:55:40 ] ---------------------------------------- krabbel krabbel | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind hem nice man! Aparte flow hier en daar maar daar hou ik wel van whut, waar zijn die reacties hier. ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
hm het ene stuk vind ik weer best lekker, ook originele rijm van bijv haal en wou ofzo (of iets dat erop leek) heb er zelf ook vaker over gedacht maar nog nooit in de praktijk gedaan dus dats wel nice maar je versnellingen in het refrein zijn best.. wack of het zijn geen versnellingen, dan heb je best wel erge flowfouten geplaatst daar ook op een gegeven moment had ik even het gevoel naar doc john te hebben, vanwege je flow die iets te losjes was dus dat je kan veel doper ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
eldizzy![]() |
![]() | ![]() |
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.. Maar bedankt voor de tips ![]() ---------------------------------------- krabbel krabbel | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Refrein is zowiezo aan! ---------------------------------------- onderschrift | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
niet als je sowieso verkeerd schrijft. ---------------------------------------- hoi | ||
eldizzy![]() |
![]() | ![]() |
ga je nog inhoudelijk wat zeggen of kom je alleen haten op mn homie chestur? ---------------------------------------- krabbel krabbel | ||
Index / Drop je eigen audio / |