Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
oke, allemaal kijken. YES WE CAN! CANON ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Wie regelt een vette obama avatar? ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Bah, word ziek van de overdaad Amerika-gelul! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik ook ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
eigenlijk hadden we morgen allemaal vrij moeten zijn, het is nota bene een historische dag ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Het is vooral vervelend, omdat het 9 van de 10 keer oppervlakkig gelul is en vooral veel van hetzelfde. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
oppervlakkig? Fareed Zakaria is dat niet hoor. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
9 van de 10 keer dus af en toe zit er wat zinnigs tussen. Maar het is toch algemeen bekend dat die hele campagnes zo oppervlakkig zijn als de pest. Ik bedoel leuk hoor iemand die een stadion leuzen kan laten roepen en leuk kan praten, maar dat is in mijn ogen meer entertainment. Nu weet ik wel dat dat onderdeel is van de politiek, maar het lijkt wel alsof de politiek juist wordt vergeten. Eerste zwarte president hartstikke leuk, maar daar kan ik niks mee. En als je over oppervlakkige zaken praat verval je zelf ook nogal snel in oppervlakkigheid. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
haha net nieuwe huisgenoot gezien, spreekt ie amper nederlands. Moeten we daar dan mee ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Afpersen. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
wat is Trainspotting toch een geweldige film he ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DutchNelson schreef op 04-11-2008 @ 20:16 Verkiezingen vanavond 00:00 tot 06:00! Ik moet morgen nog naar stage, maar zal een kijkje nemen. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
k hoor t morgenvroeg wel | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Eleonore schreef op 04-11-2008 @ 20:49 wat is Trainspotting toch een geweldige film he ![]() Vind eigenlijk wel meevallen, de muziek is dope, de sfeer ook, maar de film boeit me eigenlijk niet zo. Overhyped omdat het over drugs gaat. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
en daar heb je helemaal gelijk in maar toch vind ik het echt een geweldige film. dat accent ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Gelukkig zijn er meer films met dat accent ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Niet haten op Trainspotting. Film is geniaal. Dat is de film waardoor ik ooit nog heroïne ga gebruiken. Acid House is ook geniaal. Dat is de film waardoor ik geen thee meer drink ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Get rich or die trying. Dat is de film waardoor ik ooit nog eens een negroide gangster wil worden. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ben je dat nog niet dan? ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik pak zonnebankjes als een duindorper maar echt negroide wil nog niet lukken. | ||
![]() | ![]() |
hebje die gouden ketting nog gekocht die ik je laatst liet zien, bij die juwelier op de hoek van de Denneweg? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb er 1 gekocht die erop lijkt, op het hoekje van de Spuistraat en de Grote Markt, je weet wel, bij die waar je zonder bonnetje kunt kopen! | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Mijn pijnstillers zijn op ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Garantie tot de voordeur.. ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
hehe daar heb ik mijn den haag ketting gekocht ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Bladdert je massieve gouden ketting al ![]() | ||
![]() | ![]() |
ja man, hij is helemaal zilver geworden ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
tsssssss.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
kan iemand de rabobank dood schieten? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
ja hoor,ik moet ze wel eerst even afleggen voordat het gaat gebeuren,kan jij alvast een vluchtauto regelen Ari? of laten we dat aan Livio over.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
kunnen we niet eerst met de rabobank om de tafel gaan en er eens rustig over praten? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
Vraag tussendoor: als ik op msn een voiceclip wil versturen, kan hij niet meer mn stem opnemen, maar als ik muziek aan heb, kan hij dat wel opnemen.. moeilijk uit te leggen. Kan het zijn dat ik ergens iets heb aangepast waardoor dit komt? | ||
![]() | ![]() |
die tafel heb ik al omgegooid dat is dus geen optie ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pi_tr schreef op 04-11-2008 @ 22:16 Vraag tussendoor: als ik op msn een voiceclip wil versturen, kan hij niet meer mn stem opnemen, maar als ik muziek aan heb, kan hij dat wel opnemen.. moeilijk uit te leggen. Kan het zijn dat ik ergens iets heb aangepast waardoor dit komt? Je hebt bij geluidsinstellingen van windows (doorgaans dat luidsprekertje rechtsonderin) bij opties -> eigenschappen -> opnemen waarschijnlijk niet "Line-in", "Lijningang" of "Mic" aangevinkt staan, maar "Wat men hoort" o.i.d. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
PSV! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ok.. Ari, wanneer gaan we schieten? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
zodra ik mijn glock terug heb van mijn buurjongejte ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
ok.. ik pak me magnum alvast uit de vriezer ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 04-11-2008 @ 22:22 (...) Je hebt bij geluidsinstellingen van windows (doorgaans dat luidsprekertje rechtsonderin) bij opties -> eigenschappen -> opnemen waarschijnlijk niet "Line-in", "Lijningang" of "Mic" aangevinkt staan, maar "Wat men hoort" o.i.d. Hmm, heb windows Vista. Zit nu in het programma: Geluid en bij opnemen daar zie je staan: Microfoon en Steriomix en microfoon is aangevinkt, dus dat klopt. Maar bij eigenschappen daarvan staat verder niks ongewoons.. bah edit : heb het. toch bedankt Iminic [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-11-2008 @ 22:43:44 ] | ||
![]() | ![]() |
dan pak ik een desert eagle uit de sahara ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
ik heb nog wel wat raketten, 2e la | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ik ruik een patatje oorlog dooorr dooorrr | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb een flip en broodje frikandel naast me staan je mag het hebben ik heb geen trek meer na 3 frietjes ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
whooomp there it is ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
Osi.. bezorg je ook? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Kipburgers van de Albert Heijn zijn nog best te eten - dat had ik niet verwacht. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Iemand die me kan helpen bij de volgende vraag? Het gaat om Basketbal.. Wat is zone verdediging? Op welke regel is dit een reactie? Quote: Bij �zone verdediging� heeft iedere speler een gebied dat hij/zei moet verdedigen, dus eigenlijk verdedig je een ruimte. Maar op welke regel is dit een reactie? | ||
![]() | ![]() |
niet grappig [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-11-2008 @ 23:18:00 ] | ||
![]() | ![]() |
nou je hebt ook mandekking, maar als de aanvallende partij dan veel switcht moet je achter je man aan blijven lopen en loop je elkaar dus snel in de weg dus is er zonedekking gekomen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
klopt, maar enig idee waarop dat een reactie is ? | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |