Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
Seubie Gepost door Seubie op woensdag 05-11-2008 om 20:44:31
gehehe
Jere Gepost door Jere op donderdag 06-11-2008 om 11:46:11
Het komt er gewoon op neer dat ie nog leeft,
en dat dit een naar mijn mening nogal zwakker promotiestunt was. echt een grote goeie stunt kun je het niet noemen, en gewaagd ook niet. Tupac daarintegen houd het lang echt, maar die komt nog wel terug, en DAN heb je echt een goeie promostunt gedaan. Maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren. Jammer
----------------------------------------
www.jere-me.com
Jamesoow
http://www.soundclick.com/thamanager
Gepost door Jamesoow op donderdag 06-11-2008 om 13:24:42
wat een fagz hierzo..

Get a grip. 'Lil Wayne laten leven is slecht voor het millieu. Mensen moeten ophouden met hem te verdedigen ghehe. Als je het zo lauw vind dat hij op zo'n manier geld verdient..waarom ga je dan niet strippen of iets? Want dat is ongeveer wat hij doet, zich totaal als een bitch gedragen en blootstellen aan de wereld.

That ain't me. Death To Tha Wack MC's!
Dutcher Gepost door Dutcher op donderdag 06-11-2008 om 18:31:04
Quote:
Jamesoow schreef op 06-11-2008 @ 13:24
wat een fagz hierzo..

Get a grip. 'Lil Wayne laten leven is slecht voor het millieu. Mensen moeten ophouden met hem te verdedigen ghehe. Als je het zo lauw vind dat hij op zo'n manier geld verdient..waarom ga je dan niet strippen of iets? Want dat is ongeveer wat hij doet, zich totaal als een bitch gedragen en blootstellen aan de wereld.

That ain't me. Death To Tha Wack MC's!


amen....
----------------------------------------
mafifa
Patta
Gepost door Patta op donderdag 06-11-2008 om 18:33:35
Quote:
Jamesoow schreef op 06-11-2008 @ 13:24
wat een fagz hierzo..

Get a grip. 'Lil Wayne laten leven is slecht voor het millieu. Mensen moeten ophouden met hem te verdedigen ghehe. Als je het zo lauw vind dat hij op zo'n manier geld verdient..waarom ga je dan niet strippen of iets? Want dat is ongeveer wat hij doet, zich totaal als een bitch gedragen en blootstellen aan de wereld.

That ain't me. Death To Tha Wack MC's!

Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 06-11-2008 om 18:42:52
Lil Wayne for president!!!!!!!!!!!
arthur1
Zieke Zuidelingen
Gepost door arthur1 op donderdag 06-11-2008 om 18:43:20
lekker voor hem
----------------------------------------
U D E N
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0128 sec.