Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 03-11-2008 om 20:12:02




Meningen over dit programma?
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
dap
038
Gepost door dap op maandag 03-11-2008 om 20:21:13
oja damm wel eens van gehoord, wel keihard hoor zo op tv maar aan de andere kant ze doen t zelf...
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 03-11-2008 om 20:33:06
Dit soort acties houden juridisch gezien toch geen stand? Als je gewoon blijft ontkennen dat je verder wilde gaan? En daarnaast weten zulke pedofielen van dit soort programma's en daardoor worden ze voorzichtiger en dus nog gevaarlijker. Plus het is uitlokking en daar ben ik op tegen. Aan de andere kant worden mensen wel bewuster en voorzichtiger. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet vinden.

Die man die het presenteert vind ik wel heel goed. Bij southpark hadden ze toch een persenflage (hoe schrijf je dat?) aflevering? Anyway moeilijk een mening te vormen over dit programma.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
dap
038
Gepost door dap op maandag 03-11-2008 om 20:43:03
amerika he, echt heel hard. In dat tweede filmpje zie je ook gewoon de cops gewoon mensen oppakken.
Seubie Gepost door Seubie op maandag 03-11-2008 om 20:53:30
@ SLM, respect voor degene die volhoudt niet verder te willen gaan met glijmiddel en condooms in zijn zak, een chatsessie en telefoongesprek waarin hij aangeeft het wel te willen. Dat houdt wel stand hoor
Pi_tr
Gepost door Pi_tr op maandag 03-11-2008 om 21:04:22
Aan de ene kant goed dat ze die lui zo hard betrappen, maar aan de andere kant vind ik het niet nodig om dit aan de hele wereld te laten zien. Hou die beelden gewoon als bewijs of wat ze er ook mee willen, maar om nou al die mensen hun gezichten zo duidelijk te laten zien met de aangevulde info.. gaat wat te ver..
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 03-11-2008 om 21:06:16
Ik vind het een erg slecht programma. Hoe verschrikkelijk het ook is wat die mensen doen of gedaan hebben, ze verdienen het niet om op deze manier vogelvrij verklaard te worden.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 03-11-2008 om 21:07:13
Wat zijn er toch achterlijke mensen en aan de andere kant wat hebben veel staten in Amerika een achterlijke wetgeving met betrekking tot privacy.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 03-11-2008 om 21:07:55
Gaat te ver, al snap ik de bedoeling erachter natuurlijk wel en is elke opgesloten pedofiel een zegen voor de wereld. De aanpak is alleen over the top.

Was er niet een hele controverse over dit programma omdat zo een betrapte pedofiel zichzelf door het hoofd schoot toen ze tevoorschijn kwamen? (vandaar ook die persiflage SLM, in die aflevering schieten al die pedo's zichzelf dood zodra ze de host zien )
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-11-2008 @ 21:11:10 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 03-11-2008 om 21:18:39
Quote:
Liquid schreef op 03-11-2008 @ 21:07
Gaat te ver, al snap ik de bedoeling erachter natuurlijk wel en is elke opgesloten pedofiel een zegen voor de wereld. De aanpak is alleen over the top.

Was er niet een hele controverse over dit programma omdat zo een betrapte pedofiel zichzelf door het hoofd schoot toen ze tevoorschijn kwamen? (vandaar ook die persiflage SLM, in die aflevering schieten al die pedo's zichzelf dood zodra ze de host zien )

Haha, nu je dat zegt. Sorry, moet even lachen hier.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 03-11-2008 om 21:18:46
Ze gebruiken deze tactiek in amerika heel vaak. Ook met drugdealers dan worden mensen opgepakt die drugs van hen kopen. In principe zou ik dat principe bij de aanpak van pedofielen goed keuren, maar dan moet je ze niet in beeld laten komen. Help ze liever om van die gevoelens af te komen ofzo als dat uberhaupt al mogelijk is.
Het is toch een soort van afwijking (aandoening) hoe smerig het ook is vraag ik me toch af in hoeverre die mensen er iets aan kunnen doen. Is het niet iets als homoseksueel zijn alleen dan in een andere vorm? Wij vinden het niet normaal, omdat we zelf die behoefte niet hebben maar dat hoeft in principe weinig te zeggen over die personen zelf.
Ik denk dat ze constant in een strijd zijn verwikkeld met hun geweten. Ze weten dat ze fout zitten, maar hun gevoelens (lusten) drijven hen ertoe.
Misschien een vreemde gedachte maar ja beter help je dat soort mensen gewoon ipv dat je ze publiekelijk ten schande zet waardoor hun sociale leven in elkaar dondert.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-11-2008 @ 21:22:40 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 03-11-2008 om 21:24:41
Ik denk dat als iedereen heer beelden ziet van wat dit soort mensen allemaal doen met kinderen, tot wat ze in staat zijn, dat iedereen hier wel hetzelfde over denkt. Achter slot en grendel ermee.
Niet dat ik ooit van dat soort beelden heb gezien, maar je kent de verhalen.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 03-11-2008 om 21:31:12
Quote:
Liquid schreef op 03-11-2008 @ 21:07
Gaat te ver, al snap ik de bedoeling erachter natuurlijk wel en is elke opgesloten pedofiel een zegen voor de wereld. De aanpak is alleen over the top.

Was er niet een hele controverse over dit programma omdat zo een betrapte pedofiel zichzelf door het hoofd schoot toen ze tevoorschijn kwamen? (vandaar ook die persiflage SLM, in die aflevering schieten al die pedo's zichzelf dood zodra ze de host zien )


Ja ik las het net aangeklaagd voor 105 miljoen dollar.

Quote:
NBC is being sued for $105 million as a result of an induced death on Dateline NBC "To Catch a Predator".

"To Catch a Predator" is extremely unpopular with legal experts as it is considered illegal and entrapment as well as an unethical practice on the part of NBC. The lawsuit alleges:

• The network puts its profits ahead of trapping sexual predators

• The show unethically obtains confidential data from local law enforcement officials

• The program fabricates evidence and ultimately commits bribery by offering law enforcement officials inducements to participate

• The show coerced law enforcement officials into cooperating with its stings

All of that adds up to racketeering, bribery and civil rights violations, according to the lawsuit, which outlines a pattern of violations in other locations where it was filmed.


@ Seubie, je hebt wel een punt, maar ik denk dat er toch nog wat meer bij komt kijken.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Jere Gepost door Jere op maandag 03-11-2008 om 22:22:41
goed programma zowieso, maar geweren erbij, 3 man. is wel weer erg amerikaans. het kan ook zonder.
----------------------------------------
www.jere-me.com
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op dinsdag 04-11-2008 om 10:26:05
ik denk altijd "pwned" na elk fragment
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op dinsdag 04-11-2008 om 23:34:37
Held.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 04-11-2008 om 23:57:40
Vieze kankerpedofielen, ze zouden zichzelf allemaal door de kop moeten schieten.

Behalve Dutroux, dat is een held
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 05-11-2008 om 08:52:23
que?
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op woensdag 05-11-2008 om 09:18:32
Quote:
MuSS070 schreef op 04-11-2008 @ 23:57
Vieze kankerpedofielen, ze zouden zichzelf allemaal door de kop moeten schieten.

Behalve Dutroux, dat is een held

Omdat hij de kinderen eerst ontvoerde en daarna vermoorde?

Opzich zijn dit soort acties natuurlijk wel goed, maar ik vind dit soort lok acties toch altijd wat dubieus.
Kat op het spek binden, en als die hapt dan pakken we em.
Zelfde met die lokfietsen hier, die dingen staan niet eens op slot, daar pakken ze heel veel mensen mee die een fiets die op slot staat nooit zouden meenemen. Nou zijn die mensen natuurlijk sowieso fout, maar een stuk minder gevaarlijk voor de samenleving imo. Berechting op uitlokking zou imo niet moeten mogen, het is moedwillig mensen over hun eigen grenzen trekken door de situatie wel heel mooi en makkelijk voor te schotelen.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op woensdag 05-11-2008 om 10:52:40
Hoe bewijs je dat die chatsessies daadwerkelijk zijn gevoerd door de persoon die ze oppakken/betrappen?

----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op woensdag 05-11-2008 om 10:53:52
door de naaktfoto's die ze meesturen.
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op woensdag 05-11-2008 om 10:55:58
Feit is alleen wel dat ze met meerderjarige mensen hebben gechat die zich voordeden als minderjarigen, waar geen wetten tegen zijn.
Wil het niet voor ze opnemen, maar de manier waarop zou niet moeten kunnen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2008 @ 10:56:25 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op woensdag 05-11-2008 om 10:59:14
Het gaat in dit geval ook vaak om de 'intend' tot een misdrijf. Het is trouwens predator en niet preditor.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 05-11-2008 om 11:00:19
Ze hebben condooms en glijmiddel bij zich, ze hebben gezegt wat ze gaan doen. Moet een kind eerst misbruikt worden als het voorkomen kan worden?
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op woensdag 05-11-2008 om 11:07:52
Quote:
Nickert schreef op 05-11-2008 @ 11:00
Ze hebben condooms en glijmiddel bij zich, ze hebben gezegt wat ze gaan doen. Moet een kind eerst misbruikt worden als het voorkomen kan worden?

Nee, maar doordat dit soort dingen worden toegestaan wordt er ook steeds meer gebruik gemaakt van deze lok methodes.
Zoals ik eerder ook zei trek je mensen zo sneller over een grens die ze normaal niet zouden nemen, en dat lijkt mij niet een goede gang van zaken.
Voorkomen is beter dan genezen, zeker, maar je gaat niet iemand in een zieke omgeving brengen om hem vervolgens te "helpen" doordat je voorkomt dat er iets gebeurd is.

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0117 sec.