Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 04-11-2008 om 14:40:15
Ik heb even snel gezocht en niets gevonden dat op dit lijkt, en dacht dan maar gelijk een centraal topic voor dit, bedoeld om mensen te helpen bij problemen met de computer. Van het aansluiten van Audio materiaal tot het verwijderen van software of installeren van software etc.

In de Policy staat dat dit niet mag: * Links naar illegale zaken als cracks en illegale mp3's plaatsen.

Zolang men zich daaraan houdt lijkt dit me een goed topic.


-------------------------

Mijn probleem:

Ik heb een Phillips Externe harde schijf van 500GB aan mijn kastje hangen. Ik heb zowel Daemon tools als PowerIso actief aan.

Nja ik heb van de week die harde schijf losgekoppeld terwijl de computer uit stond en die ergens anders voor gebruikt. Terwijl ik bezig was met dat, heeft mijn lieve vriendin de pc aangezet om een spelletje te doen. Normaal was mijn situatie zo:
- Station A: 3,5'' diskette
- Station C: Interne harde schijf
- Station D: DVD-Ram
- Station E: Phillips Externe harde schijf
- Station F-J: Virtuele DVD rom stations

Omdat die harde schijf was losgekoppeld en daarna de pc is aangezet zijn die Virtuele stations allemaal doorgeschoven en zitten nu van E tot I. De harde schijf heeft plek J ingenomen. Omdat die harde schijf niet meer op dezelfde plek zit kan mijn pc niks meer vinden dat op die schijf zou staan behalve als ik het rechtstreeks open vanaf de schijf wat erg onhandig is.

Nu dacht ik het probleem te kunnen oplossen door de emulatie software uit te zetten, de harde schijf eruit te halen de PC af te sluiten de harde schijf er weer in te doen en de PC weer aan te zetten. Dat werkt dus niet. De situatie is nu als volgt:
- A: Diskette
- C: Intern
- D: DVD
- J: Extern

Virtuele DVD stations staan nog uit. Ik heb al geprobeerd om de externe harde schijf in een ander poortje te doen maar niks werkt en ik zie er enorm tegen op om alle software op de harde schijf opnieuw te moeten installeren zodat mijn PC ze herkent op J:

Wie o wie kan me helpen?
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 04-11-2008 om 14:45:46
gathering.tweakers.net/forum
----------------------------------------
Days to come
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 04-11-2008 om 14:58:43
Ah thnx! Ik heb even de zoekfunctie gebruikt op dat forum en een oplossing gevonden.

Quote:
Bij Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Schijfbeheer kan je de driveletters aanpassen

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op dinsdag 04-11-2008 om 15:00:25
je kan geloof ik wel op een of andere manier de locatie veranderen. maar hoe weet ik niet. mijn deelpartitie heet Q, maar dat heb ik niet zelf gedaan
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-11-2008 @ 15:00:36 ]

----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 07-08-2009 om 17:21:01
ik heb een acer laptop en nu wil ik de brightness en contrast van mijn scherm aanpassen, omdat mijn foto's op de computer veel lichter zijn dan wanneer ik ze laat afdrukken

Hoe doe ik dit?

Ik heb al tijdje gezocht op mn computer, maar kan het niet vinden.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 07-08-2009 om 19:15:50
Meestal is een een Fn toets en dan kan je met de pijltjes + de FN toets contrast wijzigen. Maar dit verschilt per model. Ff kijken of er ergens blauwe contrast tekentjes op de toetsen staan en die toetsen met de Fn toets combineren
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op vrijdag 07-08-2009 om 19:21:48
Hmm, bij mij is dat Fn + F7/F8

probeer dat is?
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 14-08-2009 om 19:28:06
Help.

Ik heb een nieuwe router gekocht omdat de oude nog in leven werd gehouden door een hamster in een tredmolen. Ik heb alles ook goed ingesteld, zoals jullie merken. Maar welk beveiligingstype is het best? WEP, WPA, WPA-2 of wat dan ook.. Ik weet het verschil niet..
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op vrijdag 14-08-2009 om 19:31:14
Ik heb al een jaar WPA, nooit problemen mee gehad maarja, heb er verder ook geen verstand van.
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 14-08-2009 om 19:31:16
WPA-2

WPA is de opvolger van WEP en WPA-2 daar weer de opvolger van.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-08-2009 @ 19:32:58 ]
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 14-08-2009 om 19:32:43
Goed gegokt dus..

Bedankt!
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 14-08-2009 om 19:33:24
WPA2.
WEP is vrij verouderd al.
edit: oh te laat ;x
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-08-2009 @ 19:33:46 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op woensdag 09-09-2009 om 16:31:19
Op youtube heb ik sinds ik een nieuwe internetaansluiting heb, problemen met afspelen van filmpjes. Sommige filmpjes laden niet, sommige stoppen op een willekeurig moment. Ik heb volgens mij alle benodigde software up to date en heb al met instellingen geklooid, maar zonder succes. Internetverbinding werkt verder prima. Iemand een idee?


Soms stopt ie en dan skip ik een stukje verder, en dan doet ie het weer een stukje en dan stopt ie weer, etc.

Ik heb ook op andere sites problemen. Bv op IMDB. Ik kom op de hoofdpagina, tik een zoekterm, krijg resultatenpagina, dan klik ik op een link en die opent ie dan niet.
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op woensdag 09-09-2009 om 21:03:01
Dat had ik eerst ook. Je moet even zoeken naar de map system32 op je computer en deze deleten. De bestanden die hierin staan zorgen ervoor dat er een conflict optreed tussen de drivers van windows firewall en je Lan card software. Hierna was het probleem opgelost. Succes!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-09-2009 @ 21:38:09 ]

----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 09-09-2009 om 23:31:04
dat grapje is zo oud en niet grappig dat het niet eens grappig is

Denk dat je even met je provider moet bellen om te kijken hoe het signaal is Strijker, zo te horen is die heel zwak, valt je inet ook vaak uit ? lijkt mij een inet probleem, daar kan je provider je verder mee helpen
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op donderdag 10-09-2009 om 09:03:47
Quote:
-pascool- schreef op 09-09-2009 @ 23:31
dat grapje is zo oud en niet grappig dat het niet eens grappig is


Klopt bijna. Het is namelijk wel grappig als iemand erin trapt..
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
NoJoke
if you cant stand the heat, get out of the kitchen
Gepost door NoJoke op zondag 13-09-2009 om 21:38:40
Wie kan mij helpen, wie is er bekend met LINUX. ik wil namelijk rar bestanden uitpakken maar ik weet niet hoe dat werkt op linux.
----------------------------------------
I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son,
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op zondag 13-09-2009 om 21:40:13
het ziet er van een afstandje al duidelijk uit, wie kan die gast ff helpen
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 13-09-2009 om 22:02:58
http://sourceforge.net/projects/p7zip/

nojoke..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
NoJoke
if you cant stand the heat, get out of the kitchen
Gepost door NoJoke op zondag 13-09-2009 om 22:12:54
ja... en dan.... hoe laat je dat programma werken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2009 @ 22:13:23 ]

----------------------------------------
I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son,
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 13-09-2009 om 22:19:44
ehhh owja het is een zip hehe

ik zal m ff downen en kijken of ik m op kan sturen naar je momentje...

ok dat lukt dus niet sorry.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2009 @ 22:22:04 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
NoJoke
if you cant stand the heat, get out of the kitchen
Gepost door NoJoke op zondag 13-09-2009 om 22:28:39
het is niet zo makkelijk dit ding. maar bedankt voor het proberen.
----------------------------------------
I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son,
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 13-09-2009 om 22:30:01
Je moet dat prog dus hebben zonder dat het ingepakt is toch?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
NoJoke
if you cant stand the heat, get out of the kitchen
Gepost door NoJoke op zondag 13-09-2009 om 22:39:51
nee dat niet ik moet weten hoe het te instaleren op linux
als ik op dat zipproggrama klik opent archive beheer en dan staat ie daar nog steeds
ingepakt en dan moet je het een plekje geven/instaleren.
het is echt fucked up als je er helemaal niks van weet.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2009 @ 22:41:03 ]

----------------------------------------
I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son,
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op zondag 13-09-2009 om 22:40:40
Volgens mij moet jij geen linux willen gebruiken.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
NoJoke
if you cant stand the heat, get out of the kitchen
Gepost door NoJoke op zondag 13-09-2009 om 22:41:41
als je niks anders hebt
----------------------------------------
I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son,
EsX
Gepost door EsX op woensdag 12-01-2011 om 12:52:38
Vaag probleem heb ik:

Onder het pijltje heb je het toetsenbord, als je die aanklikt heb je de optie om te kiezen tussen: Nederlands en Verenigde Staten (internationaal).
De juiste toetsen instelling is "Verenigde Staten (internationaal)", maar hij verspringt aldoor naar "Nederlands" m.a.g dat de toetsencombinaties niet goed werken.
Hoe zet ik hem vast op "Verenigde Staten (internationaal)" ?



MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 12-01-2011 om 13:19:46
laptop zeker? dan verspringt 'ie volgens mij altijd, dacht omdat er teveel functies zijn om in één instelling te werken.. en dan kun je door Ctrl en Shift tegelijk in te drukken heel makkelijk switchen..

correct me if i'm wrong
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
EsX
Gepost door EsX op woensdag 12-01-2011 om 15:42:09
Quote:
MaffeDodo schreef op 12-01-2011 @ 13:19


correct me if i'm wrong


Is gewoon een Desktop computer.
Ik las hetzelfde verhaal van jou al op internet m.b.t laptops.

 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0129 sec.