Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Zo. Stukje achter watch=v tussen youtube en /youtube tags. Quote dit bericht maar. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Upgrade your swagger! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 09-11-2008 @ 18:41 waar zijn de moeders schaaaaat je was jaaarig en je zegt me niet eens. maar ehh nog gefeliciteerd hoor!!!! sorry dak zo laat kom met dit haha, je weet toch druk enzo. en wist ook niet zeker of je eigenlijk wel jarig was.... ![]() ---------------------------------------- .... | ||
melapropisme je weet 't ![]() |
![]() | ![]() |
thaaanks ![]() ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Hij heeft wel geduld die vent. | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
Goedenavond. Alles goed met iedereen? | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Ja goed man bombaclad! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 09-11-2008 @ 18:58 (...) schaaaaat je was jaaarig en je zegt me niet eens. maar ehh nog gefeliciteerd hoor!!!! sorry dak zo laat kom met dit haha, je weet toch druk enzo. en wist ook niet zeker of je eigenlijk wel jarig was.... ![]() haha thanks thanks alles chill met je verder? | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Hoe oud ben je geworde? ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Wie weet er nog chille spots in Amsterdam om te smoken? (geen coffeeshops want ik ben geen 18 ). [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2008 @ 19:50:37 ] | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
vieze gallerijtjes zijn altijd wel chill om te smoken.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
Quote: yayzus schreef op 09-11-2008 @ 19:26 Hoe oud ben je geworde? 18 | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
@Zjoerd bijlmer! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 09-11-2008 @ 19:13 (...) haha thanks thanks alles chill met je verder? ja gewoon zelfde shit als altijd toch, je weetzelluf. maar verder chill hoor, met jou dan? ---------------------------------------- .... | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
in het centrum gewoon en dan doel ik op parkjes ofzo | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Haha just fuckin with ya, gewoon bij de ho's! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
![]() | ![]() |
zo tjek rtl 4 straks die dude doet 80 jackhammers achter elkaar wtf gek ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
RTL4 is nu tv-vermaak voor en door seniele mensen .... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
sbs6 nu, das pas goed vermaak ![]() conjo patrick ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Even nog een flauwe ![]() ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
nederland 3 nu allemaal dugsverslaafden die gaan afkicken, oa een paar wietverslaafden (?) ook een cokehead, speedkop en een pijnstiller/alcoholchick & counting [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2008 @ 22:45:53 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 09-11-2008 @ 20:40 (...) ja gewoon zelfde shit als altijd toch, je weetzelluf. maar verder chill hoor, met jou dan? jawel jawel, nu fakin brak en heb druk met werk en shit maar t gaat wel ait. nu ff chille sandwich maken | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe Amerikanen over Sinterklaas | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
haha dap ik heb een reactie geplaatst ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
En het kroeshaar en de lippen dan, ook door de schoorsteen? ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
ja kroeshaar lijkt me duidelijk verbrand en ga jij maar eens met je bek langs de muur schuren wedden dat ie dik word ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Stelletje laffe takken! Moet ik nou weer de eerste zijn die dit topic volspamt? ---------------------------------------- Days to come | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
tweedest | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
je avatar bloed ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
Een beetje maar. ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
niet.. ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
wel ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
![]() | ![]() |
http://www.flabber.nl/archief/025681.php ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
niet hij bloed een berg ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
ahahahahah fucking grappig ![]() ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Ik heb een tijdje geleden een boete gekregen, maar heb er al een tijdje niets meer over gehoord, nog niets in de bus gehad. Hoe lang tijd na de overtreding moet ik de rekening in de bus krijgen? Weet iemand dit? ![]() ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
![]() | ![]() |
Popo shaduw vragen. ---------------------------------------- Days to come | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
kan wel lang duren. Ooit een boete nooit binnen gehad, ook relaxd ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Daar hoop ik dus ook op. Tijdje geleden dat ik hier ben geweest trouwens ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Kan zomaar 6 maanden of langer duren. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 09-11-2008 @ 19:49 Wie weet er nog chille spots in Amsterdam om te smoken? (geen coffeeshops want ik ben geen 18 ). | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Op een bankje in een park? ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
goeiemiddag nlhh![]() ik heb een vraagje.. sinds mijn vader de solistische beslissing heeft genomen om naar een andere internet-provider over te stappen, is mijn internet wisselvallig wel verbinding, niet verbinding nou heb ik al ff gezien op bol en vond wat over een internet signaal versterkter, want ik weet zeker dat het aan het signaal ligt, dat geeft de laptop aan en dat zei die vent van KPN.. heeft iemand hier ervaring mee? wat zou ik het beste kunnen nemen? (budget tot 40 euries) ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Je zou maar van half 9 tot 5uur op school zijn geweest -.-' ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 10-11-2008 @ 18:03 Je zou maar van half 9 tot 5uur op school zijn geweest -.-' Ikke van kwart voor acht tot half vijf dat is pas een nachtmerrie ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
Dat is om jullie randgroepjongeren van de straat te houden! ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
hey morgen is het de elfde van de elfde! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
nee ben alleen geschorst wegens te vaak te laat ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
boef! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |