Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Thymozie
Gepost door Thymozie op woensdag 05-11-2008 om 20:29:14
Een nieuwe beat van mij, sample van micheal jackson uit 1972, eigelijk voor een beatbattle maar ik wou wel weten wat jullie ervan vinden

lauwe shit:
http://www.zshare.net/audio/508944550bf0daa7/
Marsman Gepost door Marsman op woensdag 05-11-2008 om 20:51:44
Vind dat je de sample in het gedeelte met de lofi sound wel dope gebruikt. Alleen vind ik het feit dat je een lofi sound hebt gegeven aan alle elementen in dat stuk minder tof.. Het zou juist gaaf zijn als je die Klavecimbel van de intro wel die lofi sound geeft zoals nu, en als de drums en alles inkomen dat alle andere elementen niet dat lofi effect hebben. Dan is het wat meer in your face zegmaar. Vind het sample gebruik in dat stuk wel cool zoals ik dat al eerder zei. In het stuk wat na het lofi gedeelte komt vind ik de sample een beetje achter de drums wegvallen. Daardoor hoor je de melodieën niet zo goed meer enzo.
Jere Gepost door Jere op donderdag 06-11-2008 om 11:48:24
lekker vrolijke fliere fluit sound
----------------------------------------
www.jere-me.com
Thymozie
Gepost door Thymozie op zondag 16-11-2008 om 21:46:06
3 nieuwe beats waaronder een remix van 2Pac - me against the world, graag wat feed .
Peace.

http://www.humblevoice.com/thymozie
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 16-11-2008 om 22:24:08
Wat die eerste beat betreft ben ik het helemaal met Marsman eens. Die drums moeten erin knallen na dat lo-fi stuk. Het contrast is ook te groot op een gegeven moment, omdat die drums zo stoffig zijn dat t niet meer mooi is.

Humblevoice dingen zitten wel leuke beats tussen, maar ik vind niet echt dat je een eigen stijl hebt. Veel beats lijken op beats van verschillende 'grote' producers.

Type O vind k wel nice klinken op die herhalende sound na [peeeuweeeuw, snap je, haha]
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Thymozie
Gepost door Thymozie op zondag 16-11-2008 om 22:45:39
haha ja ik snap het, thanx voor de feed iig.
wat vind je vand de 2pac?
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 16-11-2008 om 22:54:01
Niet echt mijn ding die beat. Beetje Dre-achtig . Beat zelf vind ik een beetje leegjes en die clap(?) zou ik vervangen door een snare. Stem van Pac mag ook ietsjes harder denk ik. Vanaf 2:26 leeft de beat iets meer, dat vind k sowieso al beter klinken.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.