Index / Drop je eigen audio / | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
Du Album is Near! ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
wordt saai na 5 seconden je vind jezelf grappiger dan ik je vind. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
hmm juist | ||
![]() | ![]() |
hahaha, lach er dan niet om ik ben narcist weetje, tis een aangeboren afwijking dat ik mezelf een soort ubermensch waan... ik voel me gepest... ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
theimmortaltechnique . ![]() |
![]() | ![]() |
wtf ?? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind je wel een schattig jongetje! | ||
![]() | ![]() |
mijn vriendin ook ![]() ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Free Kempi!! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Liquidfighter Dr Pepper ![]() |
![]() | ![]() |
Je dropt leuke trackjes.. no doubt, maar een trailer is nogal overbodig Je bent geen Jiggy Dje/Brainpower/Opposites waarbij mensen zich al weken, maanden verheugen op je album enzo ---------------------------------------- - | ||
![]() | ![]() |
Ben het eens met Liquidfighter! Filmpje opzich is wel leuk, maar snap niet waarom het een "trailer" moet zijn. Er zijn ook geen opnames te zien of preview's te horen, het is vooral gericht op je hoofd ![]() Toch ben ik wel benieuwd naar je Ep [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2008 @ 17:32:29 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Liquidfighter schreef op 13-11-2008 @ 17:27 Je dropt leuke trackjes.. no doubt, maar een trailer is nogal overbodig Je bent geen Jiggy Dje/Brainpower/Opposites waarbij mensen zich al weken, maanden verheugen op je album enzo Je snapt zelf toch ook wel dat ie niet serieus is? ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
![]() | ![]() |
Quote: dobleye schreef op 13-11-2008 @ 17:31 (...) Je snapt zelf toch ook wel dat ie niet serieus is? Moet ik lachen om dit filmpje? Free Kempi!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2008 @ 17:35:20 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
nee, dat snapt ie niet | ||
![]() | ![]() |
Quote: chester schreef op 13-11-2008 @ 17:34 (...) Moet ik lachen om dit filmpje? Free Kempi!! Ik moet ook niet lachen. Wat probeer je te zeggen? Dat je moet lachen om iets wat niet serieus is? Je hoeft ook niet te kijken. Je vergeet in ieder geval niet dat z'n album komt nu. ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
![]() | ![]() |
Quote: dobleye schreef op 13-11-2008 @ 17:36 (...) Ik moet ook niet lachen. Wat probeer je te zeggen? Dat je moet lachen om iets wat niet serieus is? Je hoeft ook niet te kijken. Je vergeet in ieder geval niet dat z'n album komt nu. Anders had ik hem wel gezien als die gedropt was. ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
Ik zeg toch: Je hoeft niet te kijken. Je bent aan het zeiken om het zeiken. ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
De man is een baas en jullie zijn weer veeeeel te serieus, give the man some props en stop met ouwehoeren ofzo. Kusje voor Zix, hihi. ---------------------------------------- Sabr | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
je lijkt een beetje op Tygo Gernandt, weetje die gekke duiste kok in snitzelparadijs. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Die heeft inderdaad ook een neus! | ||
![]() | ![]() |
Quote: dobleye schreef op 13-11-2008 @ 17:31 (...) Je snapt zelf toch ook wel dat ie niet serieus is? dank u, ik schrok al van het gehalte waarin ik serieus genomen word.. out en eleonore zijn een baas [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2008 @ 17:55:52 ] ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
![]() | ![]() |
Hoe dichtbij is je album eigenlijk? ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
lief jongetje? dit is MC AFKICKKLINIEK VOOR JE OREN!!!! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
WEBs | ![]() | ![]() |
ait nou herken ik je je bent ook wel eens in de cordes of nie dan? in iedergeval big ups en mensen zijn veel te serieus.. ---------------------------------------- sono ubriaco? | ||
![]() | ![]() |
idd welles in cordes ja, geef me een schouderklopje als je me weer ziet dan, ik heb die erkenning nodig, ik voel me ondergewaardeerd enzo, vandaar deze facial recognition shit, zodat mensen me kop zien en weten dat ik geen poep praat als ik zeg dat ik ontzettend lekker ben enzo... net opgenomen, freestyle onder invloed van Flip zijn bavaria. Du Album drops unexpectedly like birdshit, B.i.G. je weet ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Heb ik hiervoor mijn eikel geharst? ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Zix is wel dope, maar een trailer is beetje teveel van het goeie. ik d/l je album wel als ie out komt though | ||
TrippleV de derde macht |
![]() | ![]() |
waarom zit je overal in je eentje te zuipen eigelijk? ![]() ---------------------------------------- TripppleV: hiphop, dubstep, en dergelijke: [url]http://soundcloud.com/tripple_v[/url] | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Quote: Outshining schreef op 13-11-2008 @ 17:45 De man is een baas ![]() ![]() | ||
Oja, je hebt altijd van die grapjassen die een zinsnede quoten om een soort van grappig punt te maken, props man.. you failed. ---------------------------------------- Sabr | ||
sPace![]() |
![]() | ![]() |
Bier in me glaasje, Bier in me flesje, Bier moet gedronken worden yeahhhhh!! Ulbum is Nearrrrr. lekkurlekkurtoch. ---------------------------------------- sPace, geen spatie! | ||
![]() | ![]() |
jullie mogen best mannelijk in mijn gezicht komen doen hoor.. ik breek je kankrabenen@!] FREE KMPIII! ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
zattebaas ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
Outshining niet zo dickriden | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Dude je spaced zwaar. Leuk gedaan wel hoor. Dope muziek stuk heb je erachter zitten. Is dat van jezelf? | ||
Quote: Bizzy_D schreef op 14-11-2008 @ 16:12 Outshining niet zo dickriden O sorry! ...NOT. Zix dropt gewoon de dopeste tracks online en ja ik vind hem een held. Tegenwoordig vallen alle complimenten onder de noemer 'dickriden' en alle kritiek onder 'gehaat'. Waaaaaaaaaat jij wil! Ondertussen blijf ik hem dope vinden, get your cry on. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Out weet ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ZatteZakZix schreef op 13-11-2008 @ 23:31 jullie mogen best mannelijk in mijn gezicht komen doen hoor.. ik breek je kankrabenen@!] FREE KMPIII! komkom! die appelwangetjes zijn om in te knijpen! | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
Klopt! ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
zix je maakt dope tracks, maar deze trailer is niks man. Te weinig aandacht, te weinig creativiteit. Leuk dat mensen roepen dat je zatte niet serieus moet nemen, maar dat wil niet zeggen dat je zijn werk niet serieus moet beoordelen. Wat dat betreft lullen al die mensen zich ook na op hiphop forums, jammer wel. Ga door met je tracks die zijn dope, maar je kan wel iets meer aandacht besteden aan dit soort shit, want het is gewoon niet leuk en helemaal niet creatief. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
real talk. ik heb dit ding al een maand of vier geleden gemaakt, vond het een paar dagen geleden terug op mijn harde schijf, en kon er met een vriend van mij prima om lachen, omdat het volslagen bullshit is. We hebben het toen geupload op Youtube en het gepost op fora.. tis een suffe joke en heeft helemaal niks met mijn muziek te maken. Ik heb het ook in het verkeerde topic gezet. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2008 @ 19:20:51 ] ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Dan nog is die muziek erachter dope, en wil ik nog steeds weten of dat van jezelf is. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Quote: ZatteZakZix schreef op 13-11-2008 @ 23:31 jullie mogen best mannelijk in mijn gezicht komen | ||
Steach ego is |
![]() | ![]() |
haha held, ik neem het je alleen nog steeds kwalijk dat je niet opendeed donderdag ![]() ![]() beter komde binnekort een keerke langs man ---------------------------------------- www.hofvanjaeden.com | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
Damn wat een wouws ben jij. Ben benieuwt naar album. | ||
Index / Drop je eigen audio / |