Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
T-maestro
Ik ben een klootzak,een lul, het maakt me niet uit
Gepost door T-maestro op vrijdag 14-11-2008 om 21:55:17
De rest heb ik nog niet echt onder de knie, dus dan maar via youtube. Jammer dat de kwaliteit een beetje achteruit gaat maar toch beter iets dan niets. Eerste keer opgenomen, beat komt van willie. Feed is altijd welkom, zowel positief als negatief!

https://www.youtube.com/watch?v=sWEslFb2RYk

Kadee
Gepost door Kadee op vrijdag 14-11-2008 om 23:10:25
flow is ok , voor de rest mag het boek mag wel weer dicht....
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
T-maestro
Ik ben een klootzak,een lul, het maakt me niet uit
Gepost door T-maestro op zaterdag 15-11-2008 om 11:01:37
Quote:
Kadee schreef op 14-11-2008 @ 23:10
flow is ok , voor de rest mag het boek mag wel weer dicht....


Kadee, ik snap je comment niet echt. Flow okee, maar ik kan beter stoppen bedoel je?
T-maestro
Ik ben een klootzak,een lul, het maakt me niet uit
Gepost door T-maestro op maandag 17-11-2008 om 21:06:29
Schopje! Feed?
Kadee
Gepost door Kadee op maandag 17-11-2008 om 21:53:20
nee maar wel dat het verder niet zo goed is...
keep it up!
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
T-maestro
Ik ben een klootzak,een lul, het maakt me niet uit
Gepost door T-maestro op maandag 17-11-2008 om 23:29:52
Quote:
Kadee schreef op 17-11-2008 @ 21:53
nee maar wel dat het verder niet zo goed is...
keep it up!


Okee, ik hou wel van mensen die straight tot the point zijn
Ik zal is proberen alles te verbeteren.
Tnx voor comment
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 18-11-2008 om 00:26:57
De kwaliteit van je opname is heel slecht dus het is lastig te verstaan, maar als dit echt je eerste plaat is vind ik dat toch knap hoor. Je flowt 'm wel goed op de maat, tekstueel stelt t nog niet heel veel voor. Probeer eens multi's in je tekst te verwerken, dat klinkt altijd al beter. Bijvoorbeeld: gingen snel even lopen / dingen wel bleven kopen. Dubbele rijm klinkt altijd nice in een rap. Klanken die rijmen doen het ook al goed voor het gehoor.

Succes ermee
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
T-maestro
Ik ben een klootzak,een lul, het maakt me niet uit
Gepost door T-maestro op dinsdag 18-11-2008 om 14:27:52
Quote:
Jthag schreef op 18-11-2008 @ 00:26
De kwaliteit van je opname is heel slecht dus het is lastig te verstaan, maar als dit echt je eerste plaat is vind ik dat toch knap hoor. Je flowt 'm wel goed op de maat, tekstueel stelt t nog niet heel veel voor. Probeer eens multi's in je tekst te verwerken, dat klinkt altijd al beter. Bijvoorbeeld: gingen snel even lopen / dingen wel bleven kopen. Dubbele rijm klinkt altijd nice in een rap. Klanken die rijmen doen het ook al goed voor het gehoor.

Succes ermee


Aight, thanks! Jah ik vond kwaliteit nog wel redelijk, maar ach zal vast niet super zijn. Was toch in home studio opgenomen van iemand. Text is inderdaad redelijk makkelijk en cheap, dat geef ik ook toe. Het is mijn eerste nummertje, dus hoop dat ik vooruitgang kan boeken. Bedankt voor je feef, ik ga er aan werken
T-maestro
Ik ben een klootzak,een lul, het maakt me niet uit
Gepost door T-maestro op zondag 23-11-2008 om 00:47:01
Schopje, nog meer mensen feed?
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.