Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 15-11-2008 om 23:26:44
FF snellevraag kom er niet uit, kan ook niks vinden op het web wat echt verder helpt.

Ik heb een popup waar ik een selectie kan maken uit een aantal afbeeldingen. Wanneer ik een afbeelding selecteer en op de knop invoegen druk. Moet de geselecteerde waarde in de textarea "body" in het hoofdscherm geplaatst worden.

Heel erg vroeger had ik zoiets eens gemaakt op de oude NLhiphop pagina, maar die code is foetsie :'(

Ik weet dat het maar een paar regeltjes JavaScript zijn, maar het lukt telkens toch niet (ben geen JS held). Hulp zou welkom zijn
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 16-11-2008 om 01:01:22
Nvmd, heb het al.

Te simpel
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 16-11-2008 om 10:08:40
te simpel zegt 'ie
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 16-11-2008 om 12:52:44
ghehe, ja.

Maar dat was een vergissing. Hij overschrijft nu de hele textarea. Ipv de text die er al staat te laten staan. En de extra waarde toe te voegen. Dus ik heb het nog niet.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op zondag 16-11-2008 om 17:16:25
ik weet niet hoe je code eruit ziet maar je kunt += gebruiken om een waarde toe te voegen en dat de oude waarde bewaard blijft.

iets in de trant van(op zn simpelst gezegd)
text1 += image
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op zondag 16-11-2008 om 17:17:56
Haha waarom vraag je niet gewoon op tweakers.net of zo. Een enorme verzameling aan nerds daar.
----------------------------------------
Days to come
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 16-11-2008 om 21:51:07
omdat tweakers zuigt.. de eerste 40 reactiess die je daar over het algemeen krijgt zijn in de trant van

google is your friend of google it
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.