Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
TekstGod Gepost door TekstGod op zaterdag 15-11-2008 om 23:28:13
hoi, ben nieuw op dit forum, ben geen rapper of zo...
Vind het wel fuckin' creatieve muziek, alleen vaak in de verkeerde context gebruikt, lijkt mij....
Vond het nummer van Lange Frans en Kamervragen getuigen van inhoud, heb een mini mixtape van 9 min gemaakt met wereldzaken.

Noem het spirituele 'hiphop' of whatever... maakt niet zoveel uit
Waar het mij om gaat is dat we met z'n allen eens stil moeten staan met wat er nu in feite werkelijk achter de schermen aan het gebeuren is.....

Er is meer dan 'het leven op de straat' you know....

Heb het nogal simpel opgenomen met hiphopmaker van magix, dus geluidstecnisch is het maybe niet superieur....
...beats komen van 'freerapbeats' (buiten de eerste dan)

Hier de link met lyrics :
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=17987
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op zaterdag 15-11-2008 om 23:31:00

----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zaterdag 15-11-2008 om 23:31:38
hoi, welkom op et forum! er wordt hier genoeg shit gedropt die niks met straatleven of andere commerciële bagger te maken heeft. Ik zelf hou ook niet van die shit. Vind dat effect in je stem een beetje irritant. ga nu ff rest luisteren als t me kan boeien
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zondag 16-11-2008 om 03:28:05
Zo als eerste indruk is je rijm eigenlijk best gevorderd misschien wel dope te noemen. Alleen je uitvoering is werkelijk bagger en je flow heeft werk nodig. Inhoudelijk spreekt het me niet aan. Ik weet niet wat je doel is met het posten van dit werk op deze site. Zoek je feedback? Of wil je ogen openen? Vooral in dat laatste geval heb je feedback nodig. Want dit spreekt niemand aan natuurlijk. Succes nog met je missie.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.