Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 ] | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Dan is het heel zielig voor hem. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Kijk liever naar dat de hele dag.. Dan naar zo'n stoer (wat gewoon chaggo betekend) hoofd ![]() ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
![]() de middelste met dat space-vest en een hein en ken in mn handen ![]() personeelsfeest, de meest linker ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
melapropisme je weet 't ![]() |
![]() | ![]() |
jij hebt lelijke collega's zeg ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehehe ik wilde net gaan vragen welke helpdesk je werkt. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
die gast met die lange blonde haren achterin is helemaal koekewappie ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
lol die blonde antichrist![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Tering, zijn haar heeft dezelfde kleur als zijn tanden ![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Nu toch even offtopic zijn, SLM die foto is een beetje een gotti-boys foto ![]() | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
Hahahaha god, je kon er op wachten. Maar wel heeel ziek gedaan hoor. ---------------------------------------- Days to come | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 26-11-2008 @ 17:20 Nu toch even offtopic zijn, SLM die foto is een beetje een gotti-boys foto ![]() Wat is een ''gotti-boys'' foto? | ||
![]() | ![]() |
![]() Quote: Profile: The really cute Gotti Brothers (Frank, Carmine, and John) are the co-stars of the reality show Growing Up Gotti with their mother Victoria. The boys are the grandsons of infamous John Gotti, an alleged Godfather of the Italian Mafia. ---------------------------------------- Days to come | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Oke, heheh. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
DutchNelson, baas! | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
hahahahah geniaal dit bedoel je livio? | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DutchNelson schreef op 26-11-2008 @ 17:33 ( Plaatje ) hahahaha, props ![]() ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
ik maak nooit foto's van het uitgaan of heb gewoon niet door dat er miss gemaakt zijn... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Tering. Dacht dat ik daar stond. Je lijkt op me.. Maar of je daar nu zo blij mee moet zijn.. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha idd Heb je gebeatboxd door die microfoon? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
haha jezus DutchNelson @ vorige pagina ![]() | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
heheh dacht eerst ook dat het Schaduw was | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
vercrackt | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 27-11-2008 @ 21:16 Tering. Dacht dat ik daar stond. Je lijkt op me.. Maar of je daar nu zo blij mee moet zijn.. ]haha, of jij moet daar niet blij mee zijn:p @thomas, je kijkt moeilijk [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-11-2008 @ 22:40:13 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() ik bedoel maar | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 27-11-2008 @ 22:43 ![]() ik bedoel maar yep, je lijkt best erg op mij. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
![]() om het lekker duidelijk te houden ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 27-11-2008 @ 22:38 (...) ]haha, of jij moet daar niet blij mee zijn:p @thomas, je kijkt moeilijk ik ben moeilijk | ||
Anima![]() |
![]() | ![]() |
Die kerel met stoere blonde lokken... LOL! ---------------------------------------- http://www.myspace.com/zeroloss | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
dutchnelson gaat weer lekker ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
haha dutchnelson ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 28-11-2008 @ 09:27 haha dutchnelson ![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Osmo schreef op 25-11-2008 @ 13:42 plaatje pow alto osmo met geleende bril om de weedoogjes te verbergen osiris toch? eindelijk goede foto ---------------------------------------- .... | ||
melapropisme je weet 't ![]() |
![]() | ![]() |
![]() blij ![]() ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Haha vandaag op m'n werk ineens Kerstman & Sinterklaas ![]() ![]() Welke ben ik? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
2e van links. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe nee ik ben niet de kerstman ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Quote: Schaduw schreef op 02-12-2008 @ 19:32 2e van | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
3e van rechts ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Critical | ![]() | ![]() |
4e van boven ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
prrraa Critical gaat door voor de wasmachine ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
M'n Broertje = een kankerbaas![]() en mijn Girl ook ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-12-2008 @ 19:06:45 ] ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
die eerste foto is aaaan ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
![]() Me @ grote canyon ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
ben je nerveus?![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
vet gangster.![]() diedus. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2008 @ 13:54:11 ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
en nu scherp ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
hell yeah, modellen shit up in this ---------------------------------------- argh | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
Wat kijk je moeilijk Eleonore. Bigfoot, wat zit je haar leuk. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 ] |