Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
kan aan mij liggen, maar k begrijp de clip niet zo? ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 07-10-2009 @ 18:57 kan aan mij liggen, maar k begrijp de clip niet zo? gewoon, backup staat klaar (voor als er bijvoorbeeld gevochten moet worden). | ||
Rinse nieuw profiel ![]() |
![]() | ![]() |
nummer is hard maar de clip vind ik matig eerlijk gezegd... | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Nummer hard Clip hard. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
hmm, verpest het wel voor mij, eerlijk gezegd. vind zwart licht hard, en de clip zit wel dope in elkaar, vind alleen thema beetje gaar ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
RVR_ KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind die clip echt super hard. Teemong laat weer zien een baas te zijn op videoclip gebied. Verder het thema? Ik vind de clip er ook gewoon goed bij passen, vrij agressief nummer en ��n van de vetste nummers live ook zon 'agressieve' clip vind ik er dan wel bij passen. ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
![]() | ![]() |
ik had denk ik zelf niet heel erg zon beeld bij die track, denk dat dat het vooral is ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Erg dope ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Begin is van menace 2 society ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Eigenwais Ik flowiezo ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buckwild schreef op 22-06-2009 @ 18:06 Weet er iemand of er van het eerste gedeelte van de 101barz-sessie (beginnen ze hun live shows ook altijd mee) een studioversie bestaat? ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, dat weet ik. Die is er niet. Knip gewoon dat stuk van die sessie af ofzo, live is hij precies hetzelfde. ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Clip is kkhard ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
lg__ taLentje ![]() |
![]() | ![]() |
haha, clip is dope. ---------------------------------------- Hart van Gout | ||
oOzAru | ![]() | ![]() |
En opeens wordt er een pc monitor op de grond gegooid xD | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
backup staat klaar, lekkere track, vette clip ook ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
FreezeIt Freeze like your father did ![]() |
![]() | ![]() |
Backup Staat Klaar is gwn dope maar ik snap die Russische ondertiteling aan het begin niet zo? ---------------------------------------- F R E E Z E ? | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
dat is koel man ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
![]() | ![]() |
We hadden afgelopen dinsdag een interview met Anton Karel Willem Anton Simon Isaac. Check hier het 1e deel: ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
![]() | ![]() |
Deel 2 staat ook online! In deel 2 van het gesprek praten we over de studie van Akwasi en het onderwerp Zwarte Piet. Zwarte Piet? Ja, Zwarte Piet! Je hebt vast wel wat meegekregen van de school opdracht van Akwasi die uiteindelijk geleid heeft tot een documentaire over dit onderwerp, Kwasi vertelt hier het een en ander over en ook waarom het onderwerp Zwarte Piet zo beladen voor hem is. En wat is nou eigenlijk Nebulon? ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Heb niets tegen Akwasi en Zwart Licht, en hun muziek, ik vind het juist dope, maarrr...hij komt op mij echt over als een arrogante mawfacker. | ||
![]() | ![]() |
Dan ben je de eerste die ik dat hoor zeggen, waarom denk je dat? Wat zegtie verkeerd in het interview? Gister trouwens Zwart Licht live gezien en ze deden ook een nieuwe grime track met Nebulon, die beat klonk iig té hard, de raps kon ik niet echt verstaan. ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Hij zegt niet echt iets verkeerd, maar z'n hele houding gewoon..ik kan er totaal naast zitten hoor..zo'n interview zegt natuurlijk ook niet alles. | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Hij komt op mij over als een sympathieke en intelligente gozer. Zwart Licht is echt keihard live en ook op tracks! Weet niet wat ik van Leeroy Draait Door moet verwachten tho'.. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RVR_ schreef op 06-02-2010 @ 12:03 Dan ben je de eerste die ik dat hoor zeggen, waarom denk je dat? Wat zegtie verkeerd in het interview? Gister trouwens Zwart Licht live gezien en ze deden ook een nieuwe grime track met Nebulon, die beat klonk iig t� hard, de raps kon ik niet echt verstaan. was je ook in doornroosje? | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
J.A.E. - Stamp Op Ze ft. Skafalau en Akwasi @ releaseparty KDA ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 08-02-2010 @ 10:08 (...) was je ook in doornroosje? Yes, heb je nog gezien volgens mij, bij de ingang vd zaal stond je of niet? ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
![]() | ![]() |
En ook nog in de Stretto na afloop maar RVR voelde zich te cool om hoi te zeggen. ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
wtf, ik was ook in de stretto na afloop Ja daar stond ik RVR, beetje backpacker gedrag vertonen haha. Niet even hoi zeggen ofzo?! sjongejong! [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2010 @ 00:56:41 ] | ||
![]() | ![]() |
Bazinga ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Zwart Licht No Juju ligt bijna! in de winkels. Lees wat Freddy er van vind op: https://www.nlhiphop.nl/article.php?id=314 [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2010 @ 14:51:24 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nouja nu, bijna. | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Nu. http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/44047791#luisterpaal.44047791 ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Ah, zat ik er toch niet ver naast met mijn zelfbedachte hidden tracks namen ![]() Album is heel erg lekker! ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Jackdeaap PABLAAAAAAAAAAAW ![]() |
![]() | ![]() |
Jeuzus. Dat ak nie dacht... dikke dikke EP. Flabbergasted. ---------------------------------------- ijerkoffinmycereal | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Bij de eerste luisterbeurt was ik omver geblazen, maar nu ik het allemaal nog een keer hoor vind ik het toch niet zo dope. Beats lijken veel te veel op elkaar, iedere beat is bijna hetzelfde en de raps zijn puur bijzaak geworden lijkt het wel, toffe teksten zijn er bijna niet te vinden (als je ze al kan verstaan). Begrijp me niet verkeerd, het blaast allemaal wel en live zal het ook wel tof zijn allemaal vanwege de energie maar die cd hoef ik niet te hebben. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] ] |