Index / Drop je eigen audio / | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Oude tekst.. Die ik ff getaped heb.. Gevoelig nummertje.. Omdat ik aan het oefenen ben.. Om meer gevoel in me nummers te brengen.. De beat is een beetje saai.. I know.. Maar toch Ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden.. MiSSy.Y - What I Feel Is Real [Verse 1] Yo / Uh / I can't breathe / I'm so weak My canteen's almost empty / I can barely Speak / My eyes are so dry / It hurts to See / This can't be / Walkin' through The heat's a curse / My skin burns I thirst / My entire body's 'bout ready To burst / So close to fallin' on My knees / God please / Help me reach My baby / Come & save me / He's my Motivation / Got me facin' any calamity Catastrophies ain't got nothin' on this Honest / Put me through any test / I'm Movin' on to the next with consistent Success / I cross it all on my chest I'ma strive just to be by his side Survive every single time cuz this love That's churnin' inside ain't ever gon' Die / I, I swear it on my life cuz he is My life / Worth all of the sacrifice [Chorus] [Verse 2] Yo / Hey Mr. Cas / Yeah it's me / Try'na Catch you by the hourglass / Stormin' Through this hot sand with these swollen Hands / A couple more thousand miles to Go / Yeah I know it's a long way but Even though / For you it's such a simple Task / I'ma make it in a day if you ask I don't give a damn if I'm gettin' Thrashed / By the condition of this Treacherous weather / Pullin' myself Together / Envisionin' you in my mind Makes it all better / You're one of a Kind / Do anything in my capability to Keep you cuz you's a keeper / I need you Understand I'ma withstand whatever for My man / Ain't nothin' I can't do Nature could shoot me with what she got Cuz truth is / The more ruthless the Case of the matter is / Shatterin' This passion in my heart ain't Happenin' / Cuz I'm a fighter / Yeah I'ma fight her / Just to prove to you That what I feel is real / For real Thank'Z voor ut checken ![]() ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
doe je dat refrein zelf? | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Nopes.. Refrein ben ik niet.. En mensen wat zijn jullie vandaag gierig met feed ![]() ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Refrein is een hook van de beat oftewel zit standaard in de beat verwerkt als ik het goed heb is het een anno domini beat maar dat durf ik niet met zekerheid zeggen @ missy ik wil je wel feeden geven maar ben bang dat je er weinig aan hebt want ik digg engels gewoon niet Je stem is wel prettig en flow goed [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2008 @ 19:27:49 ] ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Thank'Z voor je reactie..! Nee het is zoiezo niet een anno domini beat.. Weet niet meer precies van wie wel.. ![]() Thank'Z nogmaals ![]() ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
theimmortaltechnique . ![]() |
![]() | ![]() |
dope | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Hey nice hoor, klinkt cool ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
eldizzy![]() |
![]() | ![]() |
zie je nou, fakkin dope flow zo.. blijf maar gewoon engelstalig ![]() kvinnet een goed nummer, je spit dope ---------------------------------------- krabbel krabbel | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het niet slecht, niet iets wat ik vaker zou luisteren, het refrein vind ik kk dope. de skills in die intonatie zijn kk dope, maar je stem sluit er goed op aan, keep up pz | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Je niveau is wel hoog vind ik, het is me alleen allemaal wat te zoet. | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
kvind het allemaal wat te voorzichtig. flow is wel ait, maar je maakt het wat lafjes af. kvoel em niet, je moet eens iets strakkers neerzetten, nu is het zo dat t steeds is dat ik niet meer kan neurien op de tekst omdat het constant anders is. mja kben sowieso meer van de boombap, mja tis mij dus iets te flauw. probeer wat meer te knallen zegmaar. nou jo ---------------------------------------- hoi | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Het was ook de bedoeling dat deze track zoetsappig werd.. Dus me doel om het gevoelig te brengen is gefaalt? ![]() Moet ik bij zo'n track als dit wel echt gaan knallen? Want als ik dat doe zeggen mensen weer het is te agressief voor zo'n tekst.. Waarschijnlijk moet ik het daar tussen zoeken dan? Maar nog niet gevonden denk ik ![]() ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
damn, ik had nog ni getjekt omdat ik dacht dat t weer een zoals die vorige was (niet dat die niet goed waren) , maar ben blij verrast... het doet me denken aan iets.. ik kan er maar niet op komen,,, zon bekende (commerciele) track dat gaat zoiets als 'through the lonely nights/i whisper in your ear' , die stem lijkt iig heel erg op de jouwe en de hele stijl van die song... I like it! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
luistert erg fijntjes weg I might say ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
sreob | ![]() | ![]() |
als zelfs sbu al reageert bij audio #dan gaat het vast om een audio van een chick# ![]() stelletje hormoon vaten ---------------------------------------- hiphop naar het oosten,laat maar komen | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Thank'Z peeps.. Hm geen idee welke track je bedoelt Kadee ![]() ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
dit is chill, lekker deuntje, mooie stem, luister alleen niet echt naar de tekst, lekker flowtje, lekker hoor | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Nice props! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Eeey Missy! Als ik me 1ste audio hier ga droppen moeten we even jou naam erbij vermelden. Oh ja, dan vraag ik Mela ook meteen even...weet ik zeker dat het ge-checked gaat worden hier. ![]() Master idee.. | ||
broederschap![]() |
![]() | ![]() |
ik hou wel van die zoete woordjes. flow is nice tekst is goed maar effe offtopic waar zijn de / voor nodig? | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Hou je wel van die zoete woordjes jongen.. | ||
broederschap![]() |
![]() | ![]() |
ik hou daar van zjoerd![]() | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
te zweverig gezongen! Er zit gewoon geen kracht in je stem. voor de rest is de tekst zo doorsnee koek als ontbijtkoek. de rest is goed ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Anima![]() |
![]() | ![]() |
Ik weet niet.. dit is meer iets voor een Libresse reclame denk ik. Ik denk wel dat je heel dope kan zingen op een betere beat en de vocal wat beter afgemixt. Voor de rest, ga zo door ![]() ---------------------------------------- http://www.myspace.com/zeroloss | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
klinkt prima, en commercieel opname kwaliteit kan wel stukken beter. ---------------------------------------- myspace | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
klinkt lekker hoor net als je andere werk props ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Anima schreef op 28-11-2008 @ 01:53 Ik weet niet.. dit is meer iets voor een Libresse reclame ![]() ik wist niet wat libresse was, dus ging ik dat ff googlen. ..and now I know | ||
Hakan2 De gangsterkid |
![]() | ![]() |
Help me reach My baby / Come & save me Wat je daar doet is fucking muzikaal en klinkt echt nice ![]() Je hebt talent hoor ik, je moet je afvragen wat je wil doen ermee. Als je het voor jezelf wilt houden als een soort van hobby moet je zo blijven, maar je hebt alle kwaliteiten om hoger te komen, echt waar... ---------------------------------------- Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hakan2 schreef op 29-11-2008 @ 11:15 Help me reach My baby / Come & save me Wat je daar doet is fucking muzikaal en klinkt echt nice ![]() Je hebt talent hoor ik, je moet je afvragen wat je wil doen ermee. Als je het voor jezelf wilt houden als een soort van hobby moet je zo blijven, maar je hebt alle kwaliteiten om hoger te komen, echt waar... Aldus Hakan 2, de gangster kid aka Kees de Koning ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Hakan2 De gangsterkid |
![]() | ![]() |
Represent! ---------------------------------------- Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit. | ||
Index / Drop je eigen audio / |