Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
abdullah Gepost door abdullah op vrijdag 21-11-2008 om 23:10:22
ik voel de pijn, kom zien wat hier gebeurt, want me leven gaat nu stuk, en ik weet niet wat ik moet, lekker chillen met 30 vriende in een hoek. 2x


ik loop te chillen op straat, ik voel de haat, haat is wat de nederlanders mij gunnen, om dat ik marokkaans ben willen ze me de grond in drukken, al jaren lang zoek ik een optzie om normaal gezien te woorden, want nederlanders zien me als een dief, en daarvan woord ik gestord man, waarom denken nederlanders zo, waarom zien ze me verkeerd, het raakt me van binnen, en het doet me pijn en zeer,
het leven is te hard, ik wou dat ik terug kon, terug in de tijd dat nederlanders zien dat er ook goede moslims zijn, jij geef haat aan ons jij krijg haat van mij, dus weg wezen jij, voordat ja klappen krijg.


ik voel de pijn, kom zien wat hier gebeurt, want me leven gaat nu stuk, en ik weet niet wat ik moet, lekker chillen met 30 vriende in een hoek. 2x


ik zoek een normaal leven die ik nergens vinden kan, loop ik te chillen met vrienden, dan zijn nederlanders bang, ik zoek werk en nederlanders die me de rug keer, ik heb van me fouten geleerd, dikke vinger voor de mensen die me niet wadeerd, wat heb je nu voor elkaar, ik blijf hange op de hoek van de straat, nederlanders zuren over marokkaanse probleem jongeren, maar wie zijn er mee begongen, waarom zijn we dan nog niet aan werk geholpen, ik probeer nog iets van me leven te maken, dus wat loop nederlanders te haten,


ik voel de pijn, kom zien wat hier gebeurt, want me leven gaat nu stuk, en ik weet niet wat ik moet, lekker chillen met 30 vriende in een hoek. 2x


er woord wat gejad, door een man uit nederland, en wij marokkaane zijn gelijk weer verdagd, dat is respekt loos, door dat soort dinge woorden wij boos,
hoe lang ga dit nog deuren, mense vertel me, het zijn altijd wij, het is altijd de zelfde, waneer stop dit gehaad van nederland, geef me nou een andwoord, het hou niet op, stop want ik ga kapot.


ik voel de pijn, kom zien wat hier gebeurt, want me leven gaat nu stuk, en ik weet niet wat ik moet, lekker chillen met 30 vriende in een hoek. 2x


gemaakt door: abdullah
----------------------------------------
marokko for life
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op vrijdag 21-11-2008 om 23:15:30
Je heb je text zelf nog even doorgelezen neem ik aan,er zitten ontzettend veel fouten in..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
abdullah Gepost door abdullah op vrijdag 21-11-2008 om 23:21:55
ja mijn nederlands niet goed sorry
----------------------------------------
marokko for life
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 21-11-2008 om 23:23:28
ik voel de pijn ook, abi ..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 21-11-2008 om 23:29:09
hahahaha
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 21-11-2008 om 23:45:33
k vind m dope
abdullah Gepost door abdullah op zaterdag 22-11-2008 om 08:50:34
oke bedankt

----------------------------------------
marokko for life
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0104 sec.