Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ]
Seubie Gepost door Seubie op zondag 11-01-2009 om 18:39:18
kom je nog even langs in het uitvak muss? hehe
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 11-01-2009 om 20:37:06
Ik ben op zoek naar linkje voor AS Roma - Milan of Barca...die sites die hiervoor genoemd zijn doen het niet bepaald
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Seubie Gepost door Seubie op zondag 11-01-2009 om 20:52:57
ik kijk gewoon via die link van gaucho.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 11-01-2009 om 23:02:24
Nice match...milan 2x pato...
en nice dat barca terugkwam fucking nice goals weer messi en eto'o...van xavi mocht er ook zijn
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 12-01-2009 om 11:18:17
Wielaert lijkt nu echt naar Amsterdam te komen..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 12-01-2009 om 11:18:49
dan kan Oleguer gaan banken lijkt me
----------------------------------------
beng!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 12-01-2009 om 14:47:02
Tja eigen schuld.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 12-01-2009 om 14:55:47
Oleguer vermaakt zich toch wel in het kraak circuit.

Beetje relluh, beetje bloweh, beetje zuipuh.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 12-01-2009 om 16:34:37
Wielaert is nu officieel. Hard voor Oleguer maar misschien zet v. Basten hem wel op de rechtsback-positie neer. Goeie aankoop, wekelijks 1 vd steunpilaren van Twente
----------------------------------------
beng!
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 12-01-2009 om 16:48:56
lol Barca heeft 65 miljoen over voor Benzema, maar Lyon wil 100 zien
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 12-01-2009 om 16:48:57
Verdediging is nu weer eens goed bezet, dubbel bezet zelfs..

Gok trouwens dat van der Wiel en Silva boven Oleguer rechts staan.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2009 @ 16:49:24 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 12-01-2009 om 18:12:19
Ghehe Ajax krijgt toch gewoon wie ze willen, achjah.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 13-01-2009 om 16:55:58
blijf het onbegrijpelijk waarom we ze nou steeds van de concurrent weg moeten plukken, aangezien het kan zijn dat ze het dan niet halen bij ajax + dat ik niet begrijp wat scout zijn dan nog inhoud.. zoek is wat jong talent in zuid amerika ofzo en haal het rechtstreeks hierheen
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 13-01-2009 om 17:59:21
De talenten waar Ajax op scout zijn denk ik alleen de echte toptalenten, maar voor die groep is veel concurrentie en Ajax kan nou eenmaal niet zoveel betalen als een willekeurige suptopper uit Engeland.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 13-01-2009 om 18:09:31
Wielaert is dus gehaald om zijn ervaring en om de verdediging leiding te gaan geven, dat kunnen jonge talenten (vooral uit een ander land/werelddeel) gewoon (nog) niet direct
----------------------------------------
beng!
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 13-01-2009 om 19:31:46
Haha check deze


----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Rem
Tourist
Gepost door Rem op woensdag 14-01-2009 om 14:39:11
Dusss:

Quote:
Verbeek weg bij Feyenoord
Geschreven op woensdag, 14 januari om 14:25

Gertjan Verbeek is weg als trainer van Feyenoord. Of hij is ontslagen of zelf is opgestapt, is nog onduidelijk. Verbeek (46) was pas bezig aan zijn eerste seizoen bij de Rotterdamse club. De spelers van de Rotterdamse club worden op dit moment ingelicht, zo meldt AD/Sportwereld woensdagmiddag.

Het ontslag volgt op de reeks slechte resultaten van de Rotterdammers dit seizoen. Bovendien zou het grootste gedeelte van de spelersgroep geen vertrouwen meer hebben in de oud-trainer van SC Heerenveen.

De Rotterdammers staan halverwege het seizoen op de twaalfde plaats in de eredivisie. Bovendien werd de club voortijdig uitgeschakeld in de UEFA Cup.

Later meer...


----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 14-01-2009 om 14:39:55
GertJan Verbeek is ontslagen
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Rem
Tourist
Gepost door Rem op woensdag 14-01-2009 om 14:42:06
Quote:
Feyenoord staat twaalfde in de eredivisie, 22 punten achter AZ en slechts vijf punten boven de degradatiestreep, en werd kansloos uitgeschakeld in de UEFA Cup.

Wat een bende daar.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 14-01-2009 om 14:42:47
Hmm, geen goede beslissing vind ik. Beter hadden ze spelers als Hofland, Lucius en Landzaat weg laten gaan. Zeurpieten selectie.

Nu hopen op Mario Been, dat zou wel dope zijn.
Mutz
Gepost door Mutz op woensdag 14-01-2009 om 14:45:12
haha overal op tv: Verbeek KAN niet ontslagen worden, simpelweg omdat daar het geld niet voor is...

en PSV heeft Toivonen eindelijk binnen, ben benieuwd
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 14-01-2009 om 15:19:20
Quote:
Een groot deel van zijn selectie had geen vertrouwen meer in de werkwijze van Verbeek. Dat hebben zij de Raad van Commissarissen aan het begin van deze week laten weten in persoonlijke gesprekken. De gezamenlijke boodschap was: ‘Zó kan het niet langer’. Van Well sprak zelf met Kevin Hofland, die door de spelers naar voren is geschoven.


Fucking Hofland, had nog enigzins vertrouwen in zijn persoon (voetbalkwaliteiten heeft ie niet obv)
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op woensdag 14-01-2009 om 15:22:51
qua resultaten valt er iets voor te zeggen maar waarom nu?

raar moment

Quote:
Nickert schreef op 14-01-2009 @ 14:42
Hmm, geen goede beslissing vind ik. Beter hadden ze spelers als Hofland, Lucius en Landzaat weg laten gaan.

Woord !

met makaay er achteraan, en doe de guzman ook maar gelijk als we toch bezig zijn
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-01-2009 @ 15:32:27 ]

----------------------------------------
De dandy van die rapshit
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 14-01-2009 om 15:27:56
Omdat een deel van de spelersgroep uit ratten bestaat. Tering bitches, ga eerst eens voetballen inplaats van zeuren.

Ook gewoon de enige bij Feyenoord waar de fans wel vertrouwens in hebben is nu ook weg. Op naar het volgende vriendje van Bosz
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-01-2009 @ 15:29:50 ]
Liquid
Gepost door Liquid op woensdag 14-01-2009 om 15:31:09
Ik denk dat er maar heeeel weinig trainers zijn die er met dit Feyenoord wel iets van kunnen maken, en dan is het nog een prestatie. Beetje raar dus dat Verbeek ontslagen word.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op woensdag 14-01-2009 om 15:31:16
hehe we hebben wijnaldum nog

nee idd belachelijk, alsof hofland geen fouten meer maakt als er een andere trainer komt...
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 14-01-2009 om 15:41:21
Powel scoorde gister 4x in een oefenwedstrijd tegen Westlands Elftal, hopelijk maakt die er de rest van het seizoen ook genoeg
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 14-01-2009 om 15:42:26
Quote:
Ook vertrouwen Peter Bosz opgezegd
De spelersgroep van Feyenoord zegt ook geen vertrouwen meer te hebben in technisch directeur Peter Bosz. Eerder vanmiddag werd trainer Gertjan Verbeek al op aandringen van de selectie op straat gezet.

Het vertrouwen zou ontbreken omdat Bosz de trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al een paar keer had aangegeven geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek, meldt Sportweek.nl.

Schuld

Bosz gaf vanmiddag – tijdens een gesprek tussen de spelersgroep, hemzelf en Verbeek - de selectie de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en de spelers. Voor de selectie was dit reden genoeg om naar algemeen directeur Eric Gudde te stappen, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd.


Hoppa, nog een. Deze wel terecht overigens.


Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 14-01-2009 om 15:45:07
Ajax moet proberen krkic te huren.. krijgt weinig speelminuten bij Barca, echt heel raar, die gozer is zo fucking goed
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Mutz
Gepost door Mutz op woensdag 14-01-2009 om 15:48:05
Quote:
Hyreme schreef op 14-01-2009 @ 15:45
Ajax moet proberen krkic te huren.. krijgt weinig speelminuten bij Barca, echt heel raar, die gozer is zo fucking goed


haha en dan meteen Ronaldo, Lampard en Messi erbij? Net of die gast OOIT naar Ajax zal komen? Hoogheidswaanzin
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 14-01-2009 om 15:51:32
Tsja je kan altijd proberen toch.. vind dat zo'n gast juist minuten moet maken ipv op de bank hangen..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Mutz
Gepost door Mutz op woensdag 14-01-2009 om 15:53:27
Er zijn waarschijnlijk tientallen clubs in heel Europa die hem wel willen huren, maar dat zal nooit Ajax worden. Snap niet dat je dat niet inziet, hij is ongeveer het grootste talent in Europa/wereld, waarom dan in godsnaam ajax

En dan weer zo'n Cruijff die meende dat ie ook echt naar Ajax toe gaat komen (is wel effetjes geleden al)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-01-2009 @ 15:54:40 ]
dap
038
Gepost door dap op woensdag 14-01-2009 om 15:53:51
Gelukkig gaat Feyenoord in Fifa 2009 meestal wel keihard
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 14-01-2009 om 15:54:19
Wat komt Hyreme over voetbal praten?

Feyenoord moet Krkic ook halen!!!!!!!!!
Mutz
Gepost door Mutz op woensdag 14-01-2009 om 15:55:11
VVV was ook een bod voor aan het bereiden hoorde ik in de gangen
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 14-01-2009 om 15:58:34
Quote:
dap schreef op 14-01-2009 @ 15:53
Gelukkig gaat Feyenoord in Fifa 2009 meestal wel keihard


je vergeet 1 woord er achter te plaatsen... onderuit ??

@ M

I know, het is onmogelijk maar je moet blijven hopen haha..
ik wil alleen maar zeggen, ze willen tig miljoen uitgeven voor elijah en wieleart, maar dat zijn matige voetballers... als je hunter kan verkopen voor 30 miljoen haal dan een speler van minstens 20 miljoen of zo.. en geen 30+er die nog 2 jaar te leven heeft als voetballer of een dude ( elia of zo ) die 3 maanden lang goed presteert..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 14-01-2009 om 16:00:12
Hm, toch zonde van Verbeek. Ik ben erg benieuwd hoe het gegaan was als hij meer tijd had gekregen, hij heeft er namelijk wel de kwaliteit voor imo.

Snap niet dat ze bij Feyenoord zo onderhand nog niet door hebben dat de trainer ontslaan niet zo gek veel oplost.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 14-01-2009 om 16:00:51
Spelers van 20 miljoen willen meestal niet in Nederland voetballen.
Mutz
Gepost door Mutz op woensdag 14-01-2009 om 16:01:12
Dan is Bojan nog veels te hoog gegrepen.

dacht zelf meer aan een type Tuyp ofzo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-01-2009 @ 16:02:28 ]
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 14-01-2009 om 16:04:28
Quote:
Mutz schreef op 14-01-2009 @ 16:01
Dan is Bojan nog veels te hoog gegrepen.


als ik bij barca zou spelen, zou ik ook gewoon blijven chillen daar wachten op mijn beurt.. mja vanuit ajax's oogpunt zou ik toch hem of een ander TOP talent halen en geen eliah proberen te kopen die 3 maanden vlamt

ook snap ik niet waarom barca benzema wil halen, ze hebben als twee opvolgers, Henry ( tijdelijk, gezien zijn leeftijd ) en krkic natuurlijk
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Mutz
Gepost door Mutz op woensdag 14-01-2009 om 16:06:13
Omdat een speler als Krkic nooit voor Ajax zou kiezen, als hij ook voor, noem maar een Engelse/Spaanse subtopper kan kiezen. Dan nog eerder PSV maar ook nooit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-01-2009 @ 16:06:30 ]
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 14-01-2009 om 16:07:08
Waarom een club Benzema wil halen

Gast ga wat anders doen als over voetbal praten gast
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 14-01-2009 om 16:08:15
kijk het is duidelijk dat Benzema kk goed is.. en dat hij dat geld wel waard is
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Mutz
Gepost door Mutz op woensdag 14-01-2009 om 16:12:47
Henry zal Benzema zijn schoenen poetsen dan denk ik
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 14-01-2009 om 16:39:08
sterker nog, ik zal niet raar opkijken als ze Henry in de transfer gaan betrekken, want dat ziet Lyon natuurlijk ook wel zitten
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 14-01-2009 om 16:50:34
Het is niet zo heel gek dat Verbeek weg is, en aangezien er geen geld is zal er wel een schikking zijn geweest wat feyenoord nog wel kan opbrengen. Verder vind ik het wel goed, oké ik sta achter Verbeek maar met zo'n spelergroep werkt het gewoon niet. Oké misschien zijn het rotte appels, maar met de financiële crisis van Feyenoord valt er weinig aan te doen! Verbeek is de goede man voor feyenoord, maar niet voor deze selectie. Ik denk dat Mario Been er veel meer uit kan halen, had laatst een mooi stuk over hem gelezen. Echt een gevoelsmens en haalt het beste uit iedereen. Dat heeft deze selectie denk ik nodig. Want laten we eerlijk wezen, zonder al te veel blessures is het nog niet zo'n gekke selectie.

De cler is nu een rotte appel, maar was vorig jaar nog de linksback van de eredivisie.
de Guzman was een jaar geleden nog de goudmijn van Feyenoord, waar volgens mij zelfs Wenger hem complimenteerde, nu opeens weg?!?
Makaay is en blijft een wereldspits, maar kan niks presteren met dat geklungel om hem heen. Hou nou eens op met dat mee voetballen en een luie flikker. Das phantom is er om te scoren, oké dat doet die nu niet, maar als de rest loopt komt dat ook wel.
Wijnaldum is een goed talent maar er wordt weer veels te veel verwacht, hij is net 18! en moet dan de ploeg op sleeptouw nemen?
Zelfde voor Fer en Tiendalli. Een trainer moet de balans terugbrengen en dan kan het nog wel eens gaan lopen.


edit: Verder ben ik er eigenlijk ook niet zo zeker van of Verbeek t nou wel zo goed deed. Ik ben zelf nooit bij de trainingen geweest, maar nam zomaar aan dat het de spelers waren die lui zijn. Ik denk dat het legioen een beetje blind is geweest, gemanipuleerd door de media. Ik weet het niet hoor, ik zet er alleen mijn vraagtekens bij.

Verder vraag ik me ook af waarom Bosz nog niet zelf opgestapt is, hier moet hij zijn consequenties aan verbinden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-01-2009 @ 16:58:54 ]
Rem
Tourist
Gepost door Rem op woensdag 14-01-2009 om 17:32:12
Waarom zou Been in godsnaam nu naar Feyenoord gaan? Hij heeft het naar zijn zin bij NEC en de prestaties zijn uitstekend. Ik zie niet in waarom hij zijn naam op het spel zou zetten door nu in een bedroevend Feyenoord te stappen en waar de mogelijkheid meer dan aannemelijk is dat ook hij het niet aan het draaien krijgt.

Kind van de Kuip my ass, dat is hij ook nog steeds over 10 jaar wanneer hij terugkomt van een leuk Italiaans avontuur en Feyenoord weer enigszins terug op niveau is.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
dap
038
Gepost door dap op woensdag 14-01-2009 om 18:24:51
http://www.dumpert.nl/mediabase/362351/0cb11030/ongekend_talent.html
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op woensdag 14-01-2009 om 19:31:28
Quote:
dap schreef op 14-01-2009 @ 15:53
Gelukkig gaat Feyenoord in Fifa 2009 meestal wel keihard

Word!
----------------------------------------
onderschrift
Evil-Angel
SuperSjella
Gepost door Evil-Angel op woensdag 14-01-2009 om 19:45:16
voetbal is stom!
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0194 sec.