Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
trusten NLHH. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 25-11-2008 @ 23:10 (...) wie moet er nog dood gaan dan? Ik laat de natuur zijn gang gaan, maar heb geen voorkeur. Waarom condoleer je me als er niemand dood is? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 25-11-2008 @ 23:17 (...) Ik laat de natuur zijn gang gaan, maar heb geen voorkeur. Waarom condoleer je me als er niemand dood is? vanwege je "moeilijke" woord ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
dat word nog moeilijk... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
moeilijk zat![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
blijf je toch staan... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
ow sorry, ik wist niet dat adoreren zo'n moeilijk woord is. Maar toch bedankt voor je condoleance... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
als er geen stoel is, ga ik wel zitten op de grond ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
maar je zat toch moeilijk? ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hallo! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
hoi en zwolluuuuuuuuuuuh!!! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
life is a cosmic symphony ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
Das ist ja viel zu superficial | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Life is a tunnel with black light at the end ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
![]() ik kom em vandaag nu wel erg vaak tegen Patron. ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Lang leve het 's nachts maken van huiswerk! Prrr PO PO PO PO Centrale Raad van Beroep voor je negergemeente. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
melapropisme je weet 't ![]() |
![]() | ![]() |
ja er zijn echt nog mensen wakker ook. ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
zoals ik ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Klopt! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
en ons schaduwtje ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Morgen toch nog vrij. Net in de kroeg gezeten met wat vrienden.. Wat is jouw excuus van dit tijdstip? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
geen moet morgen om 12.30 in de tweede kamer zijn, voor een interview,,, daarna kom ik bij je lang, Livio... denk ´dr aan ... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
mijn excuus? ik heb geen excuus. ik ben gewoon heel slecht in de stap zetten daadwerkelijk te gaan slapen.. ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
advies: oxazepam! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
zo maar ik heb dus n tijdje aan de diazepam gezeten, en LEKKER dat ik sliep itellya.. ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
als je meer wilt, just holla kost je wel doo0ooo of natura acties ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
nee man, ik gebruikte die shit omdat mn rug besloten had ermee op te houden. alsin; als je beweegt doe ik je pijn. dus. tijd van mn leven gehad toen, hele dag op wolkjes lopen. nja, liggen. maar toch. en over die natura-acties, die haal je maar bij die geit in de wei achter je huis ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dus toen jij seks had, deed het pijn? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ik heb nog nooit seks gehad ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
zweer het op het graf van een geliefde? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ik heb ook geen geliefden. eigenlijk leid ik maar een leeg leven. ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
heb jij geen moeder? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
nee, de ooievaar dropte me ergens op n eiland, maar daar was oorlog dus vluchte ik naar nederland ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jij doet drugs ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
nee ook niet, zelfs geen wiet of hasj. dat zweer ik wel op mn eigen graf. ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dan be je gewoon natuurlijk gestoord ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
dat is correct ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
fijn ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ik ondervind nog wel eens moeilijkheden vanwege de kronkels in mijn brein. wat u? ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij ben je in een bronstige bui ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
nee, mn cavia is loops ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
pak hem dan ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
loops - hem mis jij iets? ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ja, een nuchtere toestand .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
wat heb je noouuu weer gedaan? ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
onscherp geweest ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
botte boeren ook altijd... mannen.... ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dood aan ons, maar dadelijk ben ik in je hometown, kom je me dan pakken... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ja s goed. waar zit je dan? ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
tweede kamer ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |