Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
melapropisme je weet 't ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Finger schreef op 30-11-2008 @ 12:30 Ja omdat veel gewoon gescript is.. vertelde hij laatst nog. Quote: mixxman schreef op 30-11-2008 @ 12:33 Ik vind paul de leeuw tof, zijn shows hebben iets natuurlijks dat je nog zelden op tv ziet. Ik kan zijn humor ook wel waarderen trouwens hehehe ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sneeuw. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
best veel ook. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
leuk he. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hier nog niet, hopelijk pas rond 4 ofzo dan hoef ik m'n huis niet meer uit. en paul de leeuw is tof, filmpje is ook super hehe. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-11-2008 @ 12:53:01 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Kwam om 9:00 thuis toen was er nog helemaal niks. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Osmo onkruid ![]() |
![]() | ![]() |
serieus denk dat ik me thermo ondergoed ga aantrekken met je sneeuw ---------------------------------------- hijacking topics since ipi muu! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wat zit je met mijn sneeuw dan? | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: melapropisme schreef op 30-11-2008 @ 12:35 (...) (...) hehehe ja schat, tuurlijk is het gescript dat snapte ik ook wel voordat de leeuw ons dat vertelde. Het gaat om een natuurlijke uitstraling wat niet wil zeggen dat iets ook compleet natuurlijk is. Maar er zitten ook stukjes sterke improvisatie tussen, niet alles gescript. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
ik heb echt wel gevoel voor humor, maar mijn mondhoeken gaat nog geen millimeter de hoogte in... ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Verdorie, het begint hier nu te regenen. | ||
Osmo onkruid ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 30-11-2008 @ 12:57 Wat zit je met mijn sneeuw dan? jou sneeuw gaan we gierig doen fok het tijd om naar buiten te gaan ---------------------------------------- hijacking topics since ipi muu! | ||
![]() | ![]() |
echt niet ik ben net binnen. met je buiten. ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Niks sneeuw, Regen!! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Osmo onkruid ![]() |
![]() | ![]() |
enige goede aan dit weer is dat ik nu ook buiten mijn zoetermeer bandana kan dragen.... of zal ik voor me burbery sjaal gaan arlarlarl ---------------------------------------- hijacking topics since ipi muu! | ||
![]() | ![]() |
op de markt kan je tegenwoordig ook elk denkbaar merk kopen voor 5 euro he? ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
homo'er dan burbery kan het niet. | ||
Osmo onkruid ![]() |
![]() | ![]() |
was dat een markt? ---------------------------------------- hijacking topics since ipi muu! | ||
![]() | ![]() |
ja jij koopt toch altijd al je kleren op de markt? ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Osmo onkruid ![]() |
![]() | ![]() |
als jij het zegt godver ik moet echt gaan vertrekken, in de zomer eens op me woorden passen wat ik over de winter zeg ---------------------------------------- hijacking topics since ipi muu! | ||
![]() | ![]() |
oooo HELD! ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
![]() Fokking kou. Best wel lekker eigenlijk.. | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
Hier in het noorden mis ik de sneeuw.. | ||
038-NBZ N. toch? ![]() |
![]() | ![]() |
en hier in het midden-oosten kun je die shit niet eens sneeuw noemen.. | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Het is hier maar stil.. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Iemand die youtube filmpjes de audio ervan kan rippen? | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
www.mediaconverter.org | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
google.nl?=search:youtubedownloader | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb net pes2009 (PC) binnengehaald , maar ik krijg die shit niet aan de praat hoe maak je van al die .rar bestandjes 1 setup.exe bestand? kan iemand me helpen? ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hoi nerds, Hoe heet dat gedoe ook alweer waarbij gasten elkaar een beetje achterna rennen op de veluwe in ridderpak? | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
LARPG ? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
rare shit? | ||
Sjap![]() |
![]() | ![]() |
jauh larp. dat is echt fucking gangster , vooral eerst van die poppetjes schilderen | ||
Osmo onkruid ![]() |
![]() | ![]() |
larp? real life wow gek, misschien iets voor de bankhier ---------------------------------------- hijacking topics since ipi muu! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
geen sneeuw in brabant ---------------------------------------- argh | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
regen in Rotterdam ---------------------------------------- onderschrift | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
vanmiddag was er sneeuw in rotterdam ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
hebben jullie nog nooit sneeuw gezien ofzo? jemig ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Jeetje! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
e! | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
syeah wassup | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
kutzooi! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
Wot? | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeering! | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
woehoe zometeen eindelijk californication kunnen zien | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
dat urban ding is weer op 3 ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
RVR_ KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
jaja geen GZA maar Killah Priest MC battles nu! Nu is het de 2e HALVE FINALE ALWEER ( vorige week was de andere blijkbaar ) nu paradize vs cms TJOP TJOP ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Mwhuaha paradize ![]() koel ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
vind het nou niet echt niveau ofzo, zet hun allebij tegen steen alstublieft, ze gaan huilen eppo scene man Publiek gaat los trouwens, vriendinnen en nichtjes meegenomen zeker [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-12-2008 @ 00:16:45 ] ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |